Chapter 4
«Η Shay, πολύ ενοχλητική. Απο εκείνες τις κοπέλες που τρώνε όλη μέρα και δεν παχαίνουν ποτέ.»
Σχολίασε ο Gabriel και γέλασα. Η καστανόξανθη κοπέλα για την οποία μιλούσε, μόλις εισήλθε στην τραπεζαρία.
«Μια πίτσα.»
Είπε ψάχνοντας για χρήματα στην τσάντα της και συνέχιζα να μασάω ανενόχλητη.
«Θέλεις και τα οχτώ κομμάτια;»
Την ρώτησε ειρωνικά και προσπάθησα να πνίξω το γέλιο μου. Στριφογύρισε τα μάτια της και του έδωσε δύο δολλάρια.
Η δόνηση του κινητού μου με απέσπασε από την κατανάλωση του πιο νόστιμου κρουασάν που έχω φάει ποτέ μου. Ο Gabriel κατάγεται από την γαλλία, γεγονός που αποκαλύπτεται από τον αέρα που αποπνέει και από τις μαγειρικές του ικανότητες.
«Θα σταματήσεις να χαχανίζεις με τον τυπά απτό κυλικείο;»
Έκλεισα το κινητό και κοίταξα γύρω μου. Μα καλά, με παρακολουθεί;
«Τι έπαθες;»
«Τίποτα, όλα εντάξει.»
«Χαίρομαι πολύ που την γλίτωσες με ελάχιστα εγκαύματα από την φωτιά. Όταν μαθεύτηκε στη πανεπιστημιούπολη έγινε χαμός, αναστατωθήκαμε όλοι.»
Χαμογέλασα. Έξι μέρες έχουν περάσει από την επιστροφή μου στο σπίτι και την Δευτέρα έπιασα δουλειά στα γραφεία του πανεπιστημίου. Η αλήθεια είναι οτι τις περισσότερες ώρες τις περνάω στο κυλικείο παρέα με τον Gabi, μιας και δεν έχει πολύ δουλειά ακόμη.
«Υπάρχει περίπτωση να μου μείνουν μόνιμα σημάδια, αλλά μικρό το κακό μπροστά στα χειρότερα που θα μπορούσαν να μου είχαν συμβεί.»
Έκατσα στο καναπεδάκι και ξεφύσηξα. Το άγχος μου είναι απερίγραπτο αυτές τις μέρες. Δεν έχω πάει ακόμη ούτε μια φορά στο σχολείο και είμαι τελείως εκτός κλίματος. Δεν ξέρω καν αν θέλω να ξαναπατήσω το πόδι μου εκεί μέσα.
«Ο Ace είναι το αγόρι σου, σωστά;»
«Μια εβδομάδα είναι στη σχολή και το μάθανε ήδη όλοι;»
«Η αλήθεια είναι πως δεν περνάει απαρατήρητος, ούτε αυτός ουτέ και εσύ. Φαγωθήκανε να μάθουνε όλες με ποιά έχει σχέση.»
Τον στραβοκοίταξα. Ήξερα οτι έχω τεράστιο ανταγωνισμό όταν έκανα τα πρώτα βήματα με τον Ace, αλλά οτι θα τον γλυκοκοιτούσε ακόμη και ο κυλικειάρχης δεν το περίμενα ποτέ μου!
YOU ARE READING
Φλογερές Ψυχές
Teen FictionΗ Skylar Bretton, ορφανή από γονείς, μένει με τον ψυχικά διαταραγμένο θείο της και βιώνει μια δύσκολη περίοδο, καθώς την κακοποιεί. Ο Ace Smoker, γιός ενός πολύ πλούσιου επιχειρηματία φαίνεται πώς ζει την ζωή που όλοι ονειρεύονται. Ή μήπως όχι;