↬Δραπετεύω

2.4K 265 6
                                    

Chapter 21

Ace

«Κι όμως.»

Απάντησε στο μήνυμα μου και αποφάσισα να το λήξω εκεί. Θα της έδειχνα αύριο το πρωί στο σχολείο οτι έχω αυτόν τον λογαριασμό για να δω εάν είναι όντως εκείνη.

«Σε δύο λεπτά θα είμαι εκεί. Έχουμε κανένα νέο;»

Ρώτησα τον πατέρα μου.

«Όχι, τα ίδια. Βιάσου, έχω μια ιδέα.»

Έκλεισα το τηλέφωνο βιαστικά και πάτησα με δύναμη το γκάζι, επιταχύνοντας.

Έβγαλα το κράνος μου και άφησα την μηχανή μου στην είσοδο της κλινικής. Στην είσοδο με περίμενε ο πατέρας μου, με τα χέρια του σταυρωμένα και ένα σοβαρό ύφος χαραγμένο στο πρόσωπο του.

«Λέγε.»

Είπα λαχανιασμένος από την ένταση.

Με ένα νεύμα του κεφαλιού μου, έκατσα στην αίθουσα αναμονής, όπου δεν υπήρχε καθόλου κόσμος αυτή την στιγμή και μπορούσαμε να μιλήσουμε με την ησυχία μας. Άνοιξε το χαρτοφυλάκιο του και τοποθέτησε έναν χάρτη της κλινικής στο τραπεζάκι μπροστά μας.

«Εδώ βρίσκεται το δωμάτιο του Bretton.»

Είπε, χρωματίζοντας το σημείο με κόκκινο μαρκαδόρο.

«Ακριβώς έξω από το δωμάτιο του βρίσκονταν δύο φύλακες, όπως τοποθετούμε κάθε βράδυ και στις ώρες κοινής ησυχίας σε κάθε διάδρομο, ωραία;»

Έγνεψα καταφατικά.

«Ο θείος της Skylar κατάφερε να λυθεί και να σηκωθεί από το κρεβάτι του. Άνοιξε την πόρτα, τραυμάτισε θανάσιμα τους φύλακες και δραπέτευσε.»

Τον κοίταξα σοκαρισμένο.

«Και τώρα; Τώρα που βρίσκεται;»

«Τον πιάσανε στην έξοδο της κλινικής. Επειδή θεωρείται επικίνδυνος, τώρα βρίσκεται την απομόνωση. Είναι αναμενόμενο να χάσει τελείως τα λογικά του και να χειροτερέψει η κατάσταση του, μα δεν υπάρχει άλλη λύση. Θα σκοτώσει όλο το προσωπικό μου αυτός ο άνθρωπος. Είναι επικίνδυνος Ace. Δεν έχουμε ενημερώσει την αστυνομία.»

Συνέχισε τον μονόλογο του, μπερδεύοντας με ακόμα περισσότερο.

«Είσαι σοβαρός; Γιατί;»

«Ρωτάς γιατί; Αν διαρρεύσει κάτι τέτοιο στον Τύπο καταστράφηκα. Θα τον κρατήσουμε σε ύψιστης ασφάλειας κελί.»

«Μάλιστα. Εγώ τι να κάνω τώρα; Τι να πω στην Sky;»

«Τίποτα. Ας πιστεύει πως όλα είναι καλά, δεν θέλω να ταλαιπωρήσουμε άλλο αυτό το παιδί. Όλα είναι υπό έλεγχο.»

Φλογερές ΨυχέςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora