Chapter 14
Skylar
«Τον άφησες μόνο του. Πως μπόρεσες;»
Ακούστηκε η νευριασμένη φωνή της μητέρας μου.
«Πως μπόρεσες Skylar να τον αφήσεις στην κλινική; Χρειαζόταν την φροντίδα σου.»
Είπε αυστηρά ο πατέρας μου.
«Μας απογοήτευσες.»
«Μας απογοήτευσες Sky.»
Τρομαγμένη, άνοιξα απότομα τα μάτια μου και πετάχτηκα από το κρεβάτι. Έκλεισα στιγμιαία τα μάτια μου και πήρα τις απαραίτητες βαθιές ανάσες.
Η Melissa κοιμόταν ήσυχα δίπλα μου. Είχε αγκαλιάσει σφιχτά ένα λούτρινο αρκουδάκι και χαμογελούσε στον ύπνο της. Ίσως βλέπει κάτι όμορφο, κάτι που την κάνει πολύ χαρούμενη, σε αντίθεση με εμένα που με στοιχειώνουν οι εφιάλτες.
Φόρεσα επάνω από το μπλουζάκι μου μια πλεκτή ζακέτα που φορούσε η μητέρα μου. Ήθελα τόσο πολύ να σηκωθώ και να βγω έξω χωρίς να την ξυπνήσω. Άνοιξα με δισταγμό την μπαλκονόπορτα και βγήκα στο μικρό μπαλκονάκι του δωματίου της.
Στήριξα τους αγκώνες μου στα κάγκελα και παρατήρησα τον δρόμο. Φαινόταν από εδώ το σημείο όπου συναντιόμασταν κάθε πρωί για να την πάω στο σχολείο. Χαμογέλασα με τις όμορφες αναμνήσεις.
Περνούσα υπέροχα μαζί της, η παρέα της ήταν και συνεχίζει να είναι τόσο ευχάριστη. Μάλλον μου λείπει η αθωότητα της παιδικής ηλικίας.
Χαμένη στις σκέψεις μου, δεν είχα συνειδητοποιήσει οτι από μια κοντινή απόσταση προερχόταν μια έντονη μυρωδιά καπνού, μέχρι που την ένιωσα να εισχωρεί στους πνεύμονες μου. Προσπάθησα να πνίξω την επιθυμία μου να βήξω, όταν είδα τον Ace να κάθεται στα παγκάκια της αυλής με ένα τσιγάρο στο χέρι.
Έπιασα τον εαυτό μου να τον παρατηρεί παραπάνω απ' όσο θα έπρεπε. Τα μελαχρινά του μαλλιά, τα γλυκά του μάτια που έλαμπαν κάτω από το φεγγαρόφωτο, το γυμνασμένο του σώμα, αλλά και την μονίμως πληγωμένη έκφραση που κοσμεί το πρόσωπο του. Νομίζω δεν τον έχω δει ποτέ να χαμογελάει. Σίγουρα το χαμόγελο του θα είναι τόσο όμορφο όσο εκείνος.
Έκλεισα σφιχτά τα μάτια μου για να διώξω αυτές τις σκέψεις από το μυαλό μου και μπήκα ξανά στο δωμάτιο της Melissa. Ευτυχώς κοιμόταν. Παρατήρησα τα σημάδια που είχε στο αριστερό της χέρι και προσπάθησα να μην σκεφτώ αρνητικά. Ποιος θα μπορούσε να της το κάνει αυτό;
BINABASA MO ANG
Φλογερές Ψυχές
Teen FictionΗ Skylar Bretton, ορφανή από γονείς, μένει με τον ψυχικά διαταραγμένο θείο της και βιώνει μια δύσκολη περίοδο, καθώς την κακοποιεί. Ο Ace Smoker, γιός ενός πολύ πλούσιου επιχειρηματία φαίνεται πώς ζει την ζωή που όλοι ονειρεύονται. Ή μήπως όχι;