Chapter 37
Ο χρόνος κυλάει πολύ γρήγορα όταν είσαι ευτυχισμένος. Όταν όμως ανυπομονείς πάρα πολύ να φτάσει η στιγμή που θα βιώσεις την απόλυτη ευτυχία, ο χρόνος παγώνει. Σταματά να προχωράει, μαζί με το μυαλό μας που κολλάει σε εκείνη την όμορφη στιγμή που αναμένεται.
Η σκέψη μου ήταν συνέχεια εκεί. Στην ημέρα που θα μετακόμιζα στο ίδιο σπίτι με τον Ace και την Melissa. Εκείνη την μέρα θα ήμουν ευτυχισμένη, θα ένιωθα ασφαλής κοντά τους, δεν θα ένιωθα πια μόνη σε ένα τεράστιο σπίτι.
Οι μέρες πέρασαν. Ήταν αναμενόμενο πως θα περάσουν. Έχοντας τον Ace δίπλα μου καθημερινά, γνώριζα οτι θα περάσουν.
Ο φόβος μου τα βράδια έγινε ο μεγαλύτερος εχθρός μου. Ένιωθα οτι άκουγα θορύβους, ένιωθα οτι κάποιος ήταν εκεί. Μα δεν ήταν κανένας, πέρα απο την παραφροσύνη του μυαλού μου.
Κάθε μέρα που περνούσε, έφευγε μαζί με ένα κομμάτι της λογικής που μου είχε απομείνει. Ο παραλογισμός έγινε σύμμαχος του φόβου μου και ένιωθα πως είχα μπλεχτεί σε επικίνδυνα μονοπάτια. Σε έναν κόσμο που άγγιζε την παράνοια.
Ευτυχώς ο Ace ήταν πάντα δίπλα μου—όσο μπορούσε δηλαδή, γιατί έπρεπε να φροντίζει και την Melissa—και με βοήθησε να βγω απ'το σκοτάδι μου.
Δυστυχώς η δύναμη του πατέρα του τον κρατάει μακριά από τα κελιά της φυλακής. Οι άνθρωποι που πραγματικά πρέπει να βρίσκονται εκεί μέσα, αλωνίζουν ελεύθεροι. Δεν υπάρχει δικαιοσύνη στις μέρες μας, ακόμα και αυτή εξαγοράζεται.
«Sky θα δούμε ταινία τελικά;»
Άκουσα την ενθουσιασμένη φωνή της Melissa και ξύπνησα από τον λήθαργο μου.
«Μόλις γυρίσει ο Ace από την δουλειά.»
Αφού κατάφερε να τελειώσει το σχολείο, αποφάσισε να μην εκμεταλλευτεί την ευκαιρία να συνεχίσει τις σπουδές του σε ενα σπουδαίο κολλέγιο στην Νέα Υόρκη. Έχει λίγο καιρό ακόμα για να το σκεφτεί αλλά φαίνεται πως δεν θα αλλάξει εύκολα γνώμη.
Εγώ πάλι προσπαθώ να τελειώσω την τελευταία μου χρονιά στο σχολείο, ενώ παράλληλα κάνω ιδιαίτερα μαθήματα σε παιδιά μικρότερων τάξεων για να έχω μερικά χρήματα στην άκρη. Έχουμε και ένα παιδί να φροντίσουμε.
«Γνώρισα ένα καινούργιο αγόρι στο σχολείο μας.»
Είπε και κοίταξε ντροπαλά τα ροζ παπουτσάκια της.
«Πώς τον λένε;»
Χαμογέλασα και τα μάγουλα της αναψοκοκκίνισαν.
CZYTASZ
Φλογερές Ψυχές
Dla nastolatkówΗ Skylar Bretton, ορφανή από γονείς, μένει με τον ψυχικά διαταραγμένο θείο της και βιώνει μια δύσκολη περίοδο, καθώς την κακοποιεί. Ο Ace Smoker, γιός ενός πολύ πλούσιου επιχειρηματία φαίνεται πώς ζει την ζωή που όλοι ονειρεύονται. Ή μήπως όχι;