Chapter 22
Skylar
Πεινάω. Δεν έχω ξαναπεινάσει τόσο πολύ. Ποτέ.
Ονειρεύομαι τεράστια τραπέζια γεμάτα κάθε είδος φαγητού. Από σουβλάκια και πατάτες, μέχρι πίτσες και—
Ξεφύσηξα. Δεν έχει νόημα να βασανίζω τον εαυτό μου. Έχω να φάω μέρες. Δεν έχω δύναμη να περπατήσω, δεν έχω όρεξη. Είμαι σαν ένα κινούμενο ζόμπι. Νιώθω ότι από λεπτό σε λεπτό θα πέσω κάτω και δεν θα ξανασηκωθώ.
Ίσως πρέπει να βρω δουλειά. Δεν ξέρω αν είμαι έτοιμη να κάνω κάτι τέτοιο. Είναι μια μεγάλη αλλαγή στην ζωή μου, μια ακόμη υποχρέωση.
Φοβάμαι να μιλήσω με τον θείο μου. Αν του ζητήσω να βρει δουλειά μπορεί να θυμώσει. Τα περιμένω όλα από εκείνον πλέον.
«Να βρούμε έναν τίτλο και θα είναι έτοιμη.»
Κούνησα το κεφάλι μου, ξυπνώντας από τον λήθαργο μου. Τον κοίταξα ερωτηματικά. Δεν έχω ιδέα τι έλεγε τόση ώρα. Μιλούσα που και που, μόνο και μόνο για να μην ακούσει τους δυνατούς θορύβους που έκανε το στομάχι μου.
«Ace πρέπει να φύγω.»
Όντως έπρεπε να φύγω. Δεν θέλω να χάσω άλλες ώρες μαθημάτων άσκοπα.
«Τώρα; Μα δεν έχουμε τελειώσει ακόμα.»
Αλήθεια τώρα τον ενδιαφέρει τόσο πολύ αυτή η εργασία;
«Ναι αλλά πρέπει να φύγω, δεν θέλω να κάνω άλλες απουσίες.»
Ψέλλισα και με κοίταξε μπερδεμένος. Σηκώθηκα απότομα και ένιωσα να ζαλίζομαι ξανά. Στήριξα το σώμα μου επάνω στο τραπέζι, έχοντας τα μάτια μου κλειστά. Δεν είχα την δύναμη να τα ανοίξω.
Αυτή την στιγμή κάθε κύτταρο του σώματος μου με εγκαταλείπει. Ένιωθα εσωτερικά νεκρή. Αισθάνθηκα το χέρι του να τυλίγεται γύρω από την μέση μου και να με τοποθετεί ξανά στην θέση μου.
«Τι παθαίνεις γαμώ;»
Ψιθύρισε και ένιωσα το βλέμμα του να με καίει, ξανά και ξανά.
Δεν μπορούσα να κρύψω άλλο την πείνα μου. Το στομάχι μου με πρόδωσε και κοκκίνισα από την ντροπή που ένιωσα.
Ξεφυσώντας ταλαιπωρημένη, είπα να κάνω μια προσπάθεια να ξανασηκωθώ, αλλά εκείνος με έπιασε απότομα από τον αγκώνα μου.
Αδυνατούσα να προσδιορίσω το βλέμμα του. Έδειχνε ανήσυχος και μπερδεμένος ταυτόχρονα.
«Δεν τρως;»
Ρώτησε σοβαρά, στενεύοντας τα μάτια του. Προσπάθησα να απομακρύνω το χέρι του από επάνω μου, αλλά είμαι πολύ αδύναμη για να το επιδιώξω αυτό τώρα.
Απελευθέρωσα μια ανάσα που κρατούσα εδώ και αρκετή ώρα. Ένιωθα εξαντλημένη.
«Είμαι εντάξει.»
Έκανα άλλη μια προσπάθεια.
«Αλήθεια, είμαι εντάξει.»
Χαλάρωσε το κράτημα του και βρήκα την κατάλληλη ευκαιρία για να φύγω μακριά του, μακριά από έναν διπολικό άνθρωπο που με μπερδεύει όλο και περισσότερο.
Δεν τον καταλαβαίνω. Δεν μπορώ να τον καταλάβω. Χτύπησε με δύναμη το τραπέζι και πέρασε το χέρι του ανάμεσα στα πυκνά του μαλλιά.
Έκλεισα την πόρτα της βιβλιοθήκης και βγήκα στον διάδρομο, δίχως να ξέρω που να πάω. Έχασα το μοναδικό μέρος σε αυτό το σχολείο όπου έβρισκα την ησυχία μου. Εξαιτίας του. Εξαιτίας του Ace Smoker.
Δεν είχα συνειδητοποιήσει οτι στηριζόμουν στον τοίχο δίπλα στην πόρτα αντί να κινούμαι προς την τάξη μου, μέχρι που άνοιξε με δύναμη και ο Ace βγήκε βιαστικά, κατευθυνόμενος προς την αντίθετη μεριά.
Μα που πάει; Αφού έχουμε μαζί μάθημα.
Δίχως να έχω την απαραίτητη ενέργεια για να σκεφτώ, πήρα τον δρόμο για την την τάξη των αγγλικών.
BINABASA MO ANG
Φλογερές Ψυχές
Teen FictionΗ Skylar Bretton, ορφανή από γονείς, μένει με τον ψυχικά διαταραγμένο θείο της και βιώνει μια δύσκολη περίοδο, καθώς την κακοποιεί. Ο Ace Smoker, γιός ενός πολύ πλούσιου επιχειρηματία φαίνεται πώς ζει την ζωή που όλοι ονειρεύονται. Ή μήπως όχι;