↬Παγώνω

3.8K 480 59
                                    

Chapter 6

Skylar

«Καν'το. Θα νιώσεις καλύτερα. Είμαι εδώ για να σε βοηθήσω.»

Διάβαζα ξανά και ξανά το τελευταίο του μήνυμα. Είναι εδώ για να με βοηθήσει. Τι μπορεί να πάει στραβά; Έχουν πάει ήδη όλα στραβά. Έχασα την οικογένεια μου, το στήριγμα μου. Έχασα τους ανθρώπους που με ώθησαν στο να γίνω ένας άνθρωπος γεμάτος όνειρα, τα οποία χάθηκαν μετά τον θάνατο τους.

Όλα χάθηκαν. Όλα.

Τα χέρια μου συνέχιζαν να τρέμουν, μα εγώ είχα πάρει ήδη την απόφαση μου.

«Πριν από μια εβδομάδα, ίσως και λίγο παραπάνω, εγκατέλειψα το σπίτι μου για πολλούς λόγους. Ξέρεις, δεν ένιωθα πως άνηκα εκεί. Δεν ήταν αυτό το σπίτι μου. Το σπίτι μας πρέπει να είναι η οικογένεια μας, τα άτομα που αγαπάμε και οχι ένας άψυχος διώροφος χώρος. Ετσι έφυγα, αφήνοντας πίσω μου το μοναδικό συγγενικό πρόσωπο που μου έχει απομείνει. Υποσχέθηκα στους γονείς μου οτι θα τον προσέχω, παρόλο που αυτή ήταν δική του δουλειά. Να προσέχει εκείνος εμένα.»

Πήρα μια βαθιά ανάσα.

«Ένας άρρωστος άνθρωπος δεν μπορεί να φροντίσει ένα μικρό κορίτσι. Μόνο που εγω ξεπέρασα τα όρια μου μαζί του και δεν άντεξα. Έφυγα. Τον άφησα μόνο του με ανθρώπους που ξέρουν να συναναστρέφονται με αυτόν και να τον βοηθήσουν να γίνει καλύτερα. Εγω, δυστυχώς, δεν κατάφερα να τον βοηθήσω ούτε στο ελάχιστο. Ίσως τελικά είμαι όντως ένα λάθος. Ένα λάθος που δεν θα 'πρεπε να είχε πατήσει ποτέ το πόδι του πάνω στην γη.»

Έστειλα το τεράστιο μου μήνυμα, νιώθοντας τεράστια ανακούφιση και ηλιθιότητα ταυτόχρονα.

Φυσικά και θα αναρωτιέστε γιατί ένιωθα τόσο ηλίθια. Το μήνυμα στο οποίο αποτύπωσα όλα τα συναισθήματα μου, το μήνυμα που γράφτηκε με τόση δυσκολία μόνο και μόνο για να το διαβάσει εκείνος, δεν διαβάστηκε ποτέ.

[...]

13 μέρες μετά.

«Που ήσουν; Μπορείς να μου εξηγήσεις;»

Άκουσα την φωνή της Harley, μόλις μπήκα μέσα στο σπίτι, αργά το απόγευμα, μετά από μια πολύωρη βόλτα στο πάρκο της περιοχής.

«Στο πάρκο.»

Εδώ και δύο εβδομάδες, αφού τελειώνω τα μαθήματα μου, βγαίνω έξω. Δεν μου αρέσει η επαφή με τον κόσμο, αλλά από τότε που έφυγα έχω χάσει τον εαυτό μου.

Φλογερές ΨυχέςWhere stories live. Discover now