↬Χαίρομαι

5K 595 30
                                    

Chapter 11

Skylar

Διαφορετικότητα.

Η λέξη διαφορετικότητα σημαίνει ποικιλία, διαφορά και ετερογένεια.

Είναι η εκτίμηση και η κατανόηση των διαφορών μεταξύ των ανθρώπων. Υπονοεί τον αγώνα ενάντια στις προκαταλήψεις και τις άδικες διακρίσεις.

Διακρίσεις.

Η λέξη διάκριση σημαίνει διαφορετική μεταχείριση των ανθρώπων.

Είναι μια πράξη που προκύπτει από τις προκαταλήψεις ή τα συμφέροντα των ατόμων.

Προκαλεί μειονεκτική μεταχείριση προσώπων λόγω φυλετικής καταγωγής, θρησκείας, αντιλήψεων, ηλικίας ή σεξουαλικού προσανατολισμού.

«Το 'χω κάψει.»

Ξεφύσηξε ο Ace, στηρίζοντας το κεφάλι του στην παλάμη του.

«Χρειαζόμαστε ένα διάλειμμα.»

Είπε και αποθήκευσε οτι προλάβαμε να γράψουμε.

Επέμενε να αρχίσουμε την εργασία, μιας και θα χρειαστεί αρκετή δουλειά που μπορεί να μας πάρει πολύ καιρό και δεν θέλει να χάσει ολόκληρο το τετράμηνο για να την τελειώσουμε, είπε. Ξεκινήσαμε από τα βασικά, δηλαδή τους ορισμούς.

«Πάω να πάρω καφέ από απέναντι. Θέλεις να σου φέρω;»

Κούνησα αρνητικά το κεφάλι μου και έστρεψα το βλέμμα μου στον υπολογιστή.

Σπάνια βγαίνω από το σπίτι. Με το ζόρι δέχτηκα να βρεθούμε στην βιβλιοθήκη της περιοχής, αποκλείεται να πάω και στην καφετέρια.

Φοβάμαι την κριτική. Δεν μου αρέσει να την δέχομαι συνεχώς, παρόλο που συμβαίνει κάθε στιγμή. Να, ακόμη και τώρα. Μια κοπέλα μερικά τραπέζια πιο κάτω με κοιτάει επίμονα, ενώ ψιθυρίζει κάτι στην διπλανή της. Ίσως αναρωτιούνται πως μια κοπέλα σαν και εμένα κάθεται με ένα τόσο όμορφο αγόρι.

Ο Ace σηκώθηκε από δίπλα μου και κατευθύνθηκε προς την έξοδο. Μόλις χάθηκε από το οπτικό μου πεδίο, άφησα μια ανάσα που κρατούσα από την ώρα που ήρθαμε εδώ.

Ευτυχώς είχε σεβαστεί την επιλογή μου να μην έρθω εδώ με την μηχανή του. Έπρεπε πρώτα να επιστρέψω σπίτι και να σιγουρευτώ οτι ο θείος μου είναι καλά.

Διστακτικά, άφησα κάτω τα τρία βιβλία που είχαμε βρει και κινήθηκα προς τους διαδρόμους που δεν πλησιάζει κανένας.

Τα περισσότερα άτομα που βρίσκονται στην δημόσια βιβλιοθήκη, δεν βρίσκονται με την θέληση τους. Μερικοί κάνουν εργασίες, ενώ άλλοι διαβάζουν μερικά από εκείνα τα καινούργια βιβλία, τα οποία έχουν καταλήξει να είναι όλα τόσο ίδια μεταξύ τους.

Το αποτέλεσμα; Οι διάδρομοι με τα ποιήματα και τα βιβλία κοινωνικού περιεχομένου να είναι άδειοι. Εντελώς άδειοι.

Χαμογέλασα στην εικόνα. Σκονισμένα ράφια και παλιά, καλά βιβλία.

Σκάλισα κάθε ράφι, κάθε κρυμμένη γωνιά του διαδρόμου. Είχα βρει τον δικό μου προσωπικό παράδεισο μέσα στην κόλαση που ζω καθημερινά.

Ένα από τα—γεμάτα σκόνη—βιβλία στην βιβλιοθήκη μου τράβηξε την προσοχή και το έβγαλα προσεκτικά από την θέση του.

«Η πιο όμορφη θάλασσα
είναι αυτή που δεν έχουμε ακόμα ταξιδέψει
Τα πιο όμορφα παιδιά δεν έχουν μεγαλώσει ακόμα
Τις πιο όμορφες μέρες μας
δεν τις έχουμε ζήσει ακόμα
Κι αυτό που θέλω να σου πω
το πιο όμορφο απ' όλα,
δε στο 'χω πει ακόμα.»

Άρχισα να το ξεφυλλίζω με ένα χαμόγελο χαραγμένο στο πρόσωπο μου, μέχρι που ένιωσα ένα άγγιγμα στον ώμο μου και γύρισα απότομα προς τα πίσω.

Ένα ζεστό, καφέ υγρό λέρωσε το φούτερ μου και με έκαψε ελάχιστα. Αντίκρισα το ανήσυχο πρόσωπο του Ace.

«Συγγνώμη, δεν-δεν ήξερα οτι θα σε τρόμαζα τόσο.»

Μου έδωσε ένα χαρτομάντηλο και σκούπισα οτι μπόρεσα.

«Δεν πειράζει.»

Σήκωσα το βιβλίο που έπεσε κάτω.

«Είσαι σίγουρα καλά;»

Γέλασα όταν συνειδητοποίησα οτι τον άγχωσα και τοποθέτησα το βιβλίο στην θέση του.

«Λίγες καυτές σταγόνες καφέ δεν θα μου κάνουν τίποτα.»

Είπα χωρίς να το πολυσκεφτώ και περπάτησα έως το τραπέζι μας, ελπίζοντας να μην σχολιάσει τίποτα παραπάνω. Αρκετά του μίλησα.

Αποθήκευσα την εργασία στο στικάκι του και του το έδωσα. Εκείνος παρέμεινε σιωπηλός και το εκτίμησα απίστευτα. Έκλεισα το λάπτοπ μου και το έβαλα στην τσάντα μου.

«Πρέπει να φύγω.»

Δήλωσα, δίχως να του αφήσω περιθώρια να απαντήσει. Δεν τον κοίταξα ξανά, ούτε καν περίμενα να απαντήσει. Αρκετές φορές είδε τα εγκαύματα  και δεν νιώθω άνετα οταν με παρατηρεί με αυτό το εξονυχιστικό βλέμμα.

Έκλεισα την πόρτα της βιβλιοθήκης και αποχώρησα από τον χώρο, με ένα περίεργο σφίξιμο στο στήθος να με καίει κατά την διάρκεια της επιστροφής μου στο σπίτι. Κάτι μέσα μου φώναζε να γυρίσω πίσω, πίσω σε εκείνον, αλλά κατέρριψα γρήγορα την σκέψη αυτή..

Φλογερές ΨυχέςOù les histoires vivent. Découvrez maintenant