↬Αποχαιρετώ

5.1K 561 80
                                    

Chapter 40

Skylar

Το εκτυφλωτικό φως του ήλιου, δεν άργησε να με ξυπνήσει για ακόμη μια φορά. Μα ποιος είπε οτι ήθελα να ξυπνήσω σήμερα;

Με το που άνοιξα τα μάτια μου και συνειδητοποίησα οτι είναι Δευτέρα αμέτρητα δάκρυα κύλησαν στο πρόσωπο μου. Ο μόνος λόγος που ξυπνάω είναι για να αποχαιρετήσω την Melissa. Πρέπει να το κάνω.

Σηκώθηκα από το κρεβάτι, νιώθοντας αδύναμη. Φόρεσα οτι βρήκα μπροστά μου και πήρα την τσάντα μου μόνο και μόνο για να μην με σχολιάσει ο θείος μου. Δεν θέλω να νομίζει οτι δεν θα πάω σχολείο.

Τις τελευταίες δύο μέρες δεν έχει σηκωθεί από τον καναπέ του σαλονιού. Έχει συντροφιά μερικά μπουκάλια αλκοόλ, τα οποία δεν δίστασε να τα αδειάσει.

Σχεδόν τρέχοντας, διέσχισα τον διάδρομο και βγήκα από το σπίτι ανακουφισμένη. Πόσο χαίρομαι που δεν θα χρειαστεί να ξαναπεράσω αυτό το μαρτύριο.

Καθώς περπατούσα βιαστικά, δεν άργησα να αναγνωρίσω ένα από τα ελάχιστα σπίτια που ξεχωρίζουν εδώ.

Το σπίτι των Smoker.

Έκλεισα για μερικά δευτερόλεπτα τα μάτια μου και πήρα τις απαραίτητες βαθιές ανάσες. Δεν ξέρω πως θα το κάνω αυτό, αλλά πρέπει. Πρέπει να την αποχαιρετήσω όπως της αξίζει. Δεν ξέρω εάν η απώλεια μου θα της κοστίσει, αλλά το μόνο σίγουρο είναι οτι νοιάζεται περισσότερο για εμένα από οτι νοιάζεται ο θείος μου. Ίσως είναι το μοναδικό άτομο που νοιάζεται για εμένα. Πιστεύω πως ακόμη και αν ήταν μεγαλύτερη, η συμπεριφορά της θα ήταν ίδια. Μπορεί να είναι μικρή και αθώα, αλλά το γεγονός οτι η εξωτερική μου εμφάνιση δεν την απέκρουσε ούτε λεπτό σημαίνει πολλά για εμένα.

Κινήθηκα έως την πίσω αυλή, όπου βρίσκεται το παράθυρο του δωματίου της. Μου είχε εκμυστηρευτεί οτι τα βράδια έβγαινε από εκείνο το παράθυρο και κατέληγε έξω—της άρεσε να κάθεται στην κούνια με την μητέρα της.

Ο κήπος ήταν απεριποίητος, μιας και είχαν περάσει χρόνια από την τελευταία φορά που η μητέρα των παιδιών είχε ασχοληθεί με τα φυτά, μα η ατμόσφαιρα δεν ήταν ούτε βαριά, ούτε αποπνικτική. Ένιωθες όμορφα εδώ και αυτός μάλλον είναι ο λόγος για τον οποίο η Melissa απολαμβάνει τις βραδινές αποδράσεις από το σπίτι.

Χτύπησα ελαφρά το παράθυρο της για να της αποσπάσω την προσοχή. Σταμάτησα μόλις αντίκρισα την μικρή να κοιμάται γλυκά στο κρεβάτι της. Μήπως ήρθα πολύ νωρίς; Η πόρτα του δωματίου της άνοιξε και έκρυψα βιαστικά το σώμα μου αριστερά από το παράθυρο.

Φλογερές ΨυχέςHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin