Chapter 35
«Μπορείς να μου εξηγήσεις τι έγινε εκεί μέσα;»
Έκατσα σε μια από τις σκουριασμένες κούνιες του πάρκου.
«Δεν πίστεψα ποτέ οτι ο πατέρας σου ήθελε να με κακοποιήσει σεξουαλικά. Έβλεπα την θετική του στάση προς εμένα, αλλά δεν το περίμενα.»
Είχα ηρεμήσει πλέον και προσπαθούσα να αντιμετωπίσω την κατάσταση με ψυχραιμία.
«Τι; Σε άγγιξε;»
Με πλησίασε και έπιασε το πρόσωπο μου με τις παλάμες του.
«Δεν πρόλαβε. Ευτυχώς κατέβηκες.»
Τον αγκάλιασα και βρήκα όση δύναμη χρειαζόμουν στην αγκαλιά του.
«Με πήγε σε εκείνο το δωμάτιο και είπε πως θέλει να νιώσει ξανά την Rose. Ήταν τόσο χυδαίο όλο αυτό.»
Δυστυχώς δεν μπόρεσα να αντισταθώ στην επιθυμία μου να κλάψω. Το είχα ανάγκη, έπρεπε να διώξω όλο το βάρος από μέσα μου.
«Δεν θέλω να τον ξαναδώ μπροστά μου γαμώ.»
Κλώτσησε με δύναμη μια πέτρα, αφού απομακρύνθηκε απότομα από κοντά μου.
«Ace, δεν γίνεται αυτό από την στιγμή που μένετε μαζί. Θα αναγκάζομαι και γω να έρχομαι σε επαφή μαζί του.»
Δάγκωσε σκεπτικός τα χείλη του.
«Τίποτα από όλα αυτά δεν θα είναι αναγκαία αν φύγω από το σπίτι.»
Γέλασα.
«Τι λες Ace. Έχεις και μια μικρή αδερφή, πως θα την αφήσεις μόνη της;»
Οι απαντήσεις του ήταν πολύ βιαστικές και δεν τις επεξεργαζόταν σωστά. Δεν γίνεται να αφήσει την οικογένεια του.
«Θα διεκδικήσω την κηδεμονία της Melissa και θα την πάρω στο σπίτι των παππούδων μου. Έχουν πεθάνει, αλλά άφησαν το σπίτι τους στο όνομα μου. Δεν είναι τόσο άνετο όσο το δικό μου, αλλά βολευόμαστε άνετα τρία άτομα.»
Έσμιξα τα φρύδια μου.
«Τρία; Γιατί τρία;»
Χαμογέλασε και με πλησίασε.
«Εγώ, η Mel και εσύ.»
Ένωσε τα χείλη μας και γέλασα, ανταποκρινόμενη στο φιλί του.
«Και τι θα γίνει με το δικό μου σπίτι; Ace είναι πολύ δύσκολο αυτό που μου ζητάς, δεν είσαι καν σίγουρος αν θα μπορέσεις να κρατήσεις την Melissa μαζί σου.»
Χάιδεψε το πρόσωπο μου.
«Αρκεί να δηλώσω οτι την κακοποιούσε, νομίζω αρκεί και έχουμε και αρκετές αποδείξεις από κάμερες ασφαλείας για να πειστεί το δικαστήριο. Δεν είναι τόσο δύσκολο πιστεύω.»
KAMU SEDANG MEMBACA
Φλογερές Ψυχές
Fiksi RemajaΗ Skylar Bretton, ορφανή από γονείς, μένει με τον ψυχικά διαταραγμένο θείο της και βιώνει μια δύσκολη περίοδο, καθώς την κακοποιεί. Ο Ace Smoker, γιός ενός πολύ πλούσιου επιχειρηματία φαίνεται πώς ζει την ζωή που όλοι ονειρεύονται. Ή μήπως όχι;