Chapter 11
Τι είναι ο έρωτας τελικα;
Αν με ρωτούσες λιγα χρόνια πριν θα σου απαντούσα πως είναι κατι ανύπαρκτο, κατι που υπάρχει μόνο στα παραμύθια και στις ταινίες για να κάνουν τον κόσμο μας να φαίνεται λιγότερο άσχημος απ'οτι είναι.
Αν με ρωτούσες τώρα.. θα σου έλεγα οτι είναι το ομορφότερο συναίσθημα που σε απαλλάσσει από τον πόνο και σε γεμίζει ευτυχία.
Ακούς το όνομα του και χαμογελάς, γιατί σχηματίζεται η εικόνα του στο μυαλό σου, η ομορφότερη εικόνα που έχεις δει ποτέ σου. Η ύπαρξη του δίνει στην ψυχή μου το φως που ζητά απελπισμένα για να βγει από το σκοτεινό μονόδρομο της θλίψης.
Ζω για να βαδίσω μαζί του σε έναν τόπο παραδεισένιο, εκεί που ο μόνος ήχος θα είναι τα χτυποκάρδια μας και όχι οι φωνές κακοπροαίρετων ανθρώπων.
Η αγάπη μας είναι αρκετή για να χτίσει έναν κόσμο ολόκληρο, έναν κόσμο γεμάτο θετικά συναισθήματα και όχι μίσος. Αυτόν τον κόσμο χρειαζόμαστε όλοι, έτσι δεν είναι; Τότε γιατί δεν προσπαθει κανείς γι'αυτόν;
Νέοι άνθρωποι κρύβονται πίσω από τους εγωισμούς τους γιατί φοβούνται να πουν την πιο αγνή και όμορφη λέξη, ένα «σ'αγαπάω», που όταν το ακούω από την φωνή του ζαλίζομαι, όλα τα διαλυμένα κομμάτια της καρδιάς μου που κάθε βράδυ απελπίζονται γιατι θέλουν να τον αγκαλιάσουν ενώνονται ξανά.
Έτσι, μέσα από αυτήν την αγκαλιά του ένιωσα πως αναγεννήθηκα.
«Μου έλειψες.»
Ψιθύρισε στο αυτί μου και άφησε εκεί ένα γλυκό φιλί.
«Και εμένα.»
Τον έσφιξα ακόμη περισσότερο κοντά μου.
«Ακόμα μου λείπεις και ας σε κρατάω στην αγκαλιά μου.»
Χαμογέλασα και απομακρύνθηκα για να χαζέψω το πανέμορφο πρόσωπο του.
«Άλλαξες.»
Είπε χαϊδεύοντας με.
«Καλό είναι αυτό ή κακό;»
Με τοποθέτησε πάνω του, αφού κάθισε σε ένα παγκάκι.
«Φαίνεσαι στεναχωρημένη και ταλαιπωρημένη. Α και έχεις πάρει μερικά κιλά.»
Γούρλωσα τα μάτια μου και σηκώθηκα από πάνω του.
«Αυτό έχεις να μου πεις μετά από τρεις μήνες;»
Γέλασε με την έκφραση του προσώπου μου. Το γέλιο του κόπηκε σύντομα, αφού το κουδούνι χτύπησε και τον αποσυγκέντρωσε.
ESTÁS LEYENDO
Φλογερές Ψυχές
Novela JuvenilΗ Skylar Bretton, ορφανή από γονείς, μένει με τον ψυχικά διαταραγμένο θείο της και βιώνει μια δύσκολη περίοδο, καθώς την κακοποιεί. Ο Ace Smoker, γιός ενός πολύ πλούσιου επιχειρηματία φαίνεται πώς ζει την ζωή που όλοι ονειρεύονται. Ή μήπως όχι;