↬Μετανιώνω

5.1K 597 60
                                    

Chapter 8

Skylar

Νομίζω πως όλοι μπορείτε να καταλάβετε οτι αν γίνεσαι νούμερο ένα θέμα συζήτησης την πρώτη ημέρα, δεν περνάς με τίποτα απαρατήρητη. Με λίγα λόγια, με έψαχναν. Με έψαχναν για να με ταπεινώσουν ακόμη περισσότερο—όχι για να ζητήσουν συγγνώμη, ούτε για να δούν αν είμαι καλά.

Μπορεί να κέρδιζα μερικά βλέμματα λύπησης, αλλά εώς εκεί. Κατέβασα πιο κάτω την κουκούλα της μπλούζας μου και διέσχισα βιαστικά τους διαδρόμους με προορισμό την βιβλιοθήκη.

Είναι το μόνο μέρος που δεν πατάει κανένας, επειδή προφανώς δεν ενδιαφέρονται να διαβάσουν. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θεωρείται αποκρουστικό το διάβασμα.

Μπαίνοντας στον χώρο, έβγαλα κατευθείαν το φούτερ μου και έμεινα με το κοντομάνικο μπλουζάκι μου. Δεν πρόκειται να έρθει κανένας εδώ. Βρίσκεται αρκετά μακριά από την τραπεζαρία και μπαίνουν μόνο άτομα που είναι μέλη, δηλαδή σχεδόν κανένας. Πόσες είναι πια οι πιθανότητες να με ενοχλήσει κάποιος;

Αναμνήσεις από την ημέρα του τεστ τρύπωσαν στο μυαλό μου και θύμωσα περισσότερο. Πως μπόρεσε να φερθεί τόσο απαίσια;

Είχα ελπίδες. Πίστεψα πως βρέθηκε ένα άτομο με καλή καρδιά. Τελικά έκανα λάθος. Αντιθέτως, έπεσα τελείως έξω στην περίπτωση του Ace.

Σκάλιζα την μικρή βιβλιοθήκη, ψάχνοντας κάτι αξιόλογο για να διαβάσω την λίγη ώρα που θα περάσω εδώ.

Δεν θέλω να σπαταλώ όλη μου την ενέργεια στο να σκέφτομαι τις ηλίθιες πράξεις του. Είναι απλά ένα ακόμη ανώριμο παιδί που νομίζει πως με το να με κοροϊδέψει για τις ατέλειες μου θα καταφέρει να ανέβει στα μάτια των συνομήλικων του.

Λάθος. Πολύ μεγάλο λάθος. Όμως με πλήγωσε, με πλήγωσε παραπάνω από κάθε άλλο παιδί σε αυτό το καταραμένο σχολείο. Ίσως γιατί ήταν το πρώτο άτομο που μου συμπεριφέρθηκε σαν να είμαι μια φυσιολογική κοπέλα—παρόλο που δεν είμαι—μετά από τόσο καιρό.

Πήρα ένα τυχαίο βιβλίο και ξεκίνησα να το ξεφυλλίζω. Μου αρέσει να κάθομαι εδώ, επειδή η ατμόσφαιρα είναι διαφορετική.

Έκατσα σε ένα από τα τραπέζια και διάβαζα προσηλωμένη. Παρατηρούσα εξονυχιστικά κάθε λεπτομέρεια της πλοκής. Μου αρέσουν τα βιβλία που χρειάζεται να τα αποκωδικοποιήσεις για να καταλάβεις το δίδαγμα.

Η ώρα περνούσε και είμαι σίγουρη οτι δεν έχω ξανανιώσει τόσο ωραία στο σχολείο. Θα μπορούσα να κάτσω και τις επόμενες ώρες, μα πρέπει να παρακολουθήσω τα μαθήματα.

Φλογερές ΨυχέςTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang