''Slečno Evans, je mi samozřejmě líto ztráty pana Collera ovšem vaše časté absence jsou na vyloučení.'' mluví sklesle ředitelka a semkne ruce na stole. ''Paní ředitelko, nemůžete mě vyloučit!'' ohradím se avšak její pohled mi značí, že může. ''Je mi líto, školská rada se ještě rozhoduje.. samozřejmě budu stát při vás, ale nevím co zmůžu.'' povzdechne si a sundá si z očí brýle. ''Děkuju..'' pošeptám a opustím její kancelář.
''Super.'' vzdechnu a svezu se po skřínce dolů na studenou podlahu. Nemám už ani chuť se vracet do hodiny. ''Kde si?'' blikne mi esemeska od Austina. ''Asi se mi zhroutil svět, sedím u skříněk.'' odešlu zprávu a za chvilku se otevřou dveře třídy a Austin vyjde na chodbu. ''Co se stalo?'' posadí se ke mně a stiskne mou ruku.
''Chtějí mě vyloučit za časté absence.'' opřu si hlavu o skříňku za mými zády. ''Cože?!'' vyjekne. ''Neřvi!'' napomenu ho. ''Promiň, cože?!'' zašeptá udiveně. ''Jo..'' povzdechnu si. ''Nevyloučí tě Kay, nějak se to musí udělat!'' usměji se a pokroutím hlavou. ''Neměli by dva mladí jako vy sedět v lavici a vzdělávat se?'' zasměje se ředitelka od dveří do svého kabinetu. ''Pardon.'' začnu se zvedat. ''Nene Kay, pohodlně seď.'' zavře dveře a posadí se k nám, na zem. ''Upřímnou soustrast, vaši rodiče byli úžasní lidé.'' pohladí Austina po rameni. ''Děkuji..'' hlesne. ''Slečno Evans,..'' ''Kaylee.'' opomenu ji. ''Kaylee, ty máš vynikající průměr, učíš se dobře, v tom problém není. Avšak tvá docházka pokulhává, zvlášť za poslední měsíce.'' věnuje mi zklamaný pohled. ''Děje se něco o čem bych měla vědět? Nějaký důvod proč tak nesnášíte zde být?'' slabě se uchechtne.
''Ne, ne... o tom to není jen.. Neměla jsem teď zrovna lehké období..'' slabě se pousměji na Austina. ''No myslím, že by se s tím dalo něco udělat. A navíc, máš skvělé přátele, kteří ti vždy pomůžou, třeba právě pan Coller.'' všichni se zasmějeme. Je to jakoby to byla pouhá neznámá paní v parku co nám dává rady do života. No tohle je naše ředitelka a sedí s námi na zemi v čistých bílých šatech a tak si říkám, že je toho málo, co jsem ve svém věku ještě nezažila.
''Měli by jste se vrátit do hodiny.'' zakončí a zvedne se. ''Jdeme.'' špitne Aus. Zvednu se na nohy, usměji se na ni a následuji Austina do třídy. Hned na mě padne pohled Harryho, který sedí vedle Elly.
Vykouzlím úsměv aby neměl podezření a sednu si k Derekovi, protože u Austina je obsazeno. ''Wau, wau,.. to bych nečekal.'' zavrčí Derek a ťukne do mě ramenem. Harry i Austin zpozorní a propalují ho pohledem.
''Drž hubu.'' zasyčím. ''Nebo co?'' uchechtne se. ''Pošleš na mě Harryho? Na nic lepšího se nezmůžeš?'' vysmívá se mi. ''Ty kreténe!'' stoupnu si a vrazím mu pěstí přímo do čelisti. Au! ''Do prdele.'' zanadávám a stisknu si zápěstí.
''Ty krávo, vyrazila si mi zub!'' zařve Derek a napřáhne se proti mě. ''To bych nedělal.'' chytne vzápětí Derekovu ruku Harry. ''Nech mě bejt.'' vyškubne svou ruku Derek. ''A dost!'' zakřičí náš učitel na přírodní vědy. ''Styles, Evans do ředitelny hned.'' zavelí. ''Teď jsem odtamtud vylezla a on to začal!'' vyjeknu nasupeně. ''Hned!'' zařve přes celou třídu.
''Polibte mi všichni prdel.'' řeknu hlasitě, vezmu si svůj batoh a odkráčím zpět k ředitelně a Harry hned zamnou. ''Kurva!'' zašeptám a stisknu si pulzující ruku. ''Jsi v pohodě?'' zeptá se Hazz a položí mi ruku na rameno. Setřesu jeho dotek. ''Ne nejsem do prdele v pohodě.'' odseknu a ani se na něj nepodívám. ''Jdeme?'' ukáže na dveře. ''Fuck.'' prsknu a kráčím ze školy. ''Kay!'' chytí mě za nebolavé zápěstí a otočí si mě k sobě. ''Co chceš?!'' vyjedu na něj.
''Co se děje?!'' rozmáchne rukama. ''Já nevím co se děje, celý dny se neozveš, pak se mi objevíš u dveří, přitáhneš tu holku k nám na školu, mě chtějí vyloučit a ještě si o Derekův nechutněj ksicht málem zlomím ruku!'' vykřičím se na něj.
''Chtějí tě vyloučit? Proč?'' zamračí se. ''Nedělej, že tě to zajímá. Vrať se za Elou, určitě tě postrádá.'' falešně se usměji a zamávám mu.
''Chováš se jako kráva.'' vyplivne. Úsměv se mi ještě víc roztáhne když na něj ukážu prostředníček a opustím budovu školy.
ČTEŠ
Rebel Love Song h. s. ICZI
FanfictionOd dětství k sobě nepociťují nic víc než nenávist, přesto nemůžou být jeden bez druhého... -Rebel Love Song DOUBLE TROUBLE