''Děkuju moc kluci.'' usměju se na ně jen co otevřu dveře do domu. ''Jak jste se měli?'' zeptá se nás s Harrym Austin. ''No..dobře a vy?'' uchechtnu se.
Rita hraje nějakou hru s Niallem a podle Nialla to vypadá, že Rita vyhrává. ''Paráda.'' zkonstatuje Louis a pohupuje Noaha v kočárku. ''Mohli bychom něco podniknout.'' navrhne Zayn. Bohužel všem nám pohledy padnou na děti. ''No...rodiče jsou na cestách a já mám volný bazén.'' odvětí Louis.
''Mohli bychom..?'' poukážu na Ritu a prcka. ''Jasně, že jo.'' zasměje se.
''Rito? Doběhni si nahoru pro plavky.'' zvedne se ze země a utíká nahoru po schodech. ''Kde tvý rodiče pořád cestují?'' sednu si k Louisovi na pohovku. ''No..tak různě, většinou sebou berou i ségru, někdy i mě, ale mě to tolik nebaví.'' dloubne mě do tváře. ''Poznám ji někdy? Myslím.. tvou sestru.'' zamyslí se a nakonec se mu na rtech roztáhne úsměv.
''Myslím, že včera přiletěla, což znamená, že bude doma.'' zvedne se z pohovky a já ho následuji. ''Chcete mi říct, že to máte všichni plavky na sobě?'' kouknu se na jejich typické oblečení. Všichni přikývnou. ''Kay, v LA se plavky nosí jako samozřejmost.'' zasměje se Zayn s Harrym. ''Jasně..'' odvětím, vezmu si Noaha do náruče a kráčím s nim k autu. Z kufru pro něj vyndám sedačku, do kterého ho posadím. V autě se mnou jede Noah, Rita, mezi nimi vzadu Harry a vepředu ještě Austin. ''Rito, pás.'' odvětím klidně a nastartuji. ''Ale-''
''Dělej.'' zamračím se na ní do zpětného zrcátka. Počkám, než mě Louis v Liamově autě předjede a jedu za ním. ''Jak to u Louise vypadá?'' zeptá se zvědavě Rita. ''No.. nebudeš chtít odejít.'' zasměji se já i Austin. ''Uvažoval jsem, že bych se vrátil domů..'' zašeptá zničeho nic Aus.
Pootočím k němu hlavu a zamračím se. ''Víš, že u nás být můžeš jak dlouho budeš chtít.'' slabě se pousměje a zadívá se před sebe. ''Já vím, jen jsem to zvážil..'' položí mi ruku na stehno. Kmitnu pohledem dozadu k Harrymu, mezi jeho obočím se utvoří hluboká vráska. Něco si špitne sám pro sebe a odvrátí pohled ven z okna.
''Jsme tu.'' oznámím po značné chvíli ticha. Zaparkuji za kluky a vystoupím. Přejdu dozadu kde odepnu Noaha a vezmu ho do náruče. ''Mám ho vzít?'' zeptá se Harry, políbím ho na tvář a pokroutím hlavou.
''Dítě ti sluší.'' zasměje se a obmotá mi ruku kolem boku. Pokroutím nad ním hlavou a následuji kluky do Louisova domu, teda jestli se tomu dá říkat dům, je to spíše skleněný palác.
''Wooow.'' vypustí zaraženě Rita a rozhlíží se všude kolem. ''Moje reakce byla podobná.'' mrknu na ni a ona s pusou do tvaru 'o' kráčí dál.
''Ahoj Moto.'' zasměji se když kolem mě začne poskakovat obrovská doga. Nejspíš ji zaujal malý Noah protože mu zběsile čuchala k nožičkám a kňučela aby se k němu mohla dostat.
''Nejradši by ho snědla.'' zavtipkuje Louis a za obojek ji odtáhne dál. ''Lottie!!'' zakřičí do domu. Chvíli je hrobové ticho, ale najednou se na schodech objeví dívka asi tak ve věku patnácti šestnácti a usměje se na svého bratra.
''Rád tě vidím.'' uchechtne se a obejme ji. ''Vůbec jsi mi nechyběl.'' zasměje se zmíněná Lottie. Ta se mi zamlouvá. ''Já vím, že si pro mě každou noc brečela do polštáře.'' odfrkne si Loui. ''S tím počítej, ahoj musíš být Kaylee.'' přijde ke mně a opatrně mě obejme. ''Ahoj ráda tě poznávám.'' usměji se na ní. Je opravdu nádherná.
''Louis mi o tobě povídal přes telefon. Ale musím říct, že popisuješ mizerně brácha, vlasy po ramena? Kam to čumíš?'' dobírá si ho mezitím co já zkoumám své vlasy, které už jsou takměř po pupík. ''No... to jsem neřekl!'' vyjekne na svou obranu a já společně s Lottie se začneme smát.
''Nazdar Harolde.'' podívá se za mě. ''Ahoj Charlotte.'' odpoví s klidem Harry. Nějak nechápu. ''Pořád stejný idiot.'' uchechtne se Lottie. ''Pořád stejně tupá.'' odsekne Harry. Přejde k ní a plácnou si. Nestíhám to pobírat a tak to radši nechám být.
''Víš.. Hazz a Lott mezi sebou už pár let vedou trochu válku, nevím jak to začalo, ale baví je to.'' ujasní mi Zayn.
ČTEŠ
Rebel Love Song h. s. ICZI
FanfictionOd dětství k sobě nepociťují nic víc než nenávist, přesto nemůžou být jeden bez druhého... -Rebel Love Song DOUBLE TROUBLE