Chapter 17.

13.8K 639 15
                                    

Zabalenou Kay v mém svetru popadnu do náruče a vynesu ji z auta. Dneska se pekelně ochladilo. ''Harry je mi dobře,'' zasměje se. Pokroutím hlavou a pokračuji s ní na hřiště. Kluci už se rozehřívaj. ''Derek..'' špitne Kay a obmotá mi ruce kolem krku. 

Odtrhne od něj pohled, jakoby se nemohla dívat na jeho pomlácenou tvář. Je pravda, že vypadá strašně. Modřiny má snad všude. Když si nás kluci všimnou, začnou pískat a tleskat jako idioti. ''Nemám je rád,'' prohodím naštvaně. 

Tiše se zasměje a věnuje mi malou pusu pod spodní ret. ''Co to bylo?'' zničeho nic se usměji. ''Nic jen... poděkování'' posadím ji na tribunu a ona se víc schoulí k teplému svetru. ''Je vážně zima..'' řekne zamračeně a podívá se na oblohu. Vypadá to na pořádnou californskou bouřku.. ''Až budeš chtít, hodím tě domů'' mrknu na ni a začnu si obouvat kopačky. 

''Čekám pořádnou podporu,'' zasměji se a pomalu běžím na hřiště připojit se ke klukům. ''Fajn, rozdělíme se na dvě družstva.'' zatleskám aby mě vnímali. Nevím proč, ale už si zvykli že jim říkám co dělat, teda... když se jednou za čas dostavím. 

''Panna,'' řekne s ďábelským úsměvem Derek a postaví se čelem ke mně. ''Orel,'' řeknu jistě, nic jiného mi ani nezbývalo. Kdo jiný než Austin se objeví vedle mě a vyhodí minci. ''Panna'' zasyčí přes zuby a provinile se na mě podívá. 

Nasadím si helmu, chrániče zubů mezitím co Derek rozehraje. Idiot. ''Hra!'' křikne a věnuje mi ještě výsměšný pohled. To mu to vážně nestačilo ?! 

''Pokud možno, jděte na něj tvrdě'' zavrčím na kluky. Jen přikývnou. Když se podívám na Kay, ukáže na mě zvednuté palce a usmívá se. Je vážně roztomilá. 

''Je to tam!'' raduje se Austin. Cože? Jak to stihli? Kdy? Sakra. ''Paráda.'' okomentuji aby se neřeklo. ''Soustřeď se,'' šťouchne do mě Ray. ''Sklapni,'' zasměji se. 

Během celé hry, padne pár nadávek mezi mnou a Derekem. Nakonec nás ještě porazí. ''Sory brácho'' řeknou mi kluci a odejdou do šaten. ''Ach ta prohra'' přejde ke mně a šáhne mi na rameno. ''Nešahej na mě kurva'' odstrčím jeho ruku a znechuceně si odplivnu. 

''Dělej Harry, ukaž se.. seš jak princ na bílým koni. Jsi tak namakanej a úžasnej, mhm'' ten tón ironie je až nechutný. ''Nestačilo ti to?'' rozmáchnu rukama. ''Ty tvoje svaly,'' pokračuje dál. Ten kluk dobře ví co dělá. ''Zabiju tě!'' vyběhnu proti němu a chytnu ho za helmu. ''Harry!'' dívčí výkřik se roznese hřištěm. 

''Jak si mohl omámit nevinnou holku... seš svině!'' řvu mu do obličeje. Mezitím co on se jen vysmívá. ''Jsi zrůda, nic víc'' zatáhnu za helmu a nakonec jeho hlavou bouchnu o trávník. Zvednu se z něj a opráším se. 

''Harry,'' přiběhne ke mně Kay a natiskne se na moji hruď. Chvilkově ztratí váhu. ''Kay,'' podepřu ji svou rukou. ''Jsi v pohodě?'' vychrlí. Mám chuť rozkopat támhle tu popelnici, rozbít ji Derekovi o hlavu, povraždit půlku lidstva, vystřelit jedinou kulku do jeho mozku, kopnout mu míč do ksichtu...

''Je mi fajn.'' 

''Jsi idiot.'' povzdechne si a zastaví. Asi jí není zrovna nejlíp. Opět ji popadnu do náruče a odnesu ji až do auta. ''Odvezu tě domů,'' zapnu si pás a vyjedu od školy. ''Uklidni se,'' zašeptá a jemně se ukazováčkem dotkne mých kloubů, které jsou ze včera trochu omlácené. 

Zprudka se nadechuji a zase vydechuji abych to neotočil a nepřejel ho.

''Zapomeň na něj je to jen-'' 

''Je to jen?! Je to zkurvenej kretén, kterej tě málem někde ošukal Kaylee!!'' zařvu na celé auto a ona vyděšeně zaklapne pusu a opře se zpátky do sedačky. ''Klid, je to dobrý.'' šeptá. ''Ne není to dobrý kurva!'' řvu dál jako pominutej a prudce zastavím před jejím domem. 

''Měj se, Hazz'' pípne tiše a opustí moje auto. ''Kay poč-'' nakonec zastavím sám sebe. Pomalou chůzí dojde až ke dveřím, ve kterých najednou zmizí. ''Promiň,'' hlesnu a radši odjedu pryč. 


Rebel Love Song h. s. ICZIKde žijí příběhy. Začni objevovat