''Nebudu s vámi jednat jako s dětmi, teple se oblečte a vyrazíme na sjezdovku.'' křičí naše učitelka. Líně otevřu oči a popadnu do ruky mobil. Je neděle sedm hodin ráno. Paráda.
Slyším šustivé zvuky tak se celá zlámaná posadím. Všimnu si, že Harry už je oblečený a nachystaný. Vypadá jako sněžný muž. ''Dobré ráno princezno.'' usměje se a přejde ke mně aby mě mohl letmo políbit na čelo. ''Není na něm nic dobrého.'' zavrčím vztekle. Už jen z pohledu na lyže je mi zle.
''Měla by ses nechystat, za deset minut vyrážíme.'' zaraduje se Hazz. Vztyčím prostředníček a nacpu mu ho přímo do ksichtu. Přejdu k mini zrcadélku na stěně a rychle si upletu copánky.
Mé tělo pokryje husí kůže. Byl špatný nápad spát jen ve spodním prádle.
''Netvař se takhle.'' prohodí za mnou jeho chraplavý hlas. Položí mi své chladné ruce na boky a začne mi obsypávat krk polibky. ''Musím se chystat.'' odbiji ho.
''Dobře ledová královno.'' odsekne a odejde z pokoje. Povzdechnu si a opláchnu si obličej. ''Bože'' zakleju a začnu na sebe navlékat teplé oblečení, které mi v tuto chvíli vlastně přijde vcelku vhod.
Navlečená jako předtím Harry popadnu své lyže a helmu a běžím za svou třídou.
Všichni už jsou tady a učitelka zrovna diktuje jména aby si ověřila zda někdo nezůstal vyspávat na pokoji.
''Evans..'' vyjekne. Líně zvednu ruku, přijde mi to lepší než ze sebe vydávat nějaký zvuk.
''Můžeme jít.'' prohlásí.
Blbé boty na lyže, nedá se v tom chodit a houpu se ze strany na stranu jako tučňák. Celou cestu až ke sjezdovce se pouze mračím. Najednou před sebou vidím blond vlasy a slyším známý jemný hlas. ''Ell?'' oslovím ji. Otočí se ke mně s typickým milým úsměvem. ''Ahoj.'' pozdraví a připojí se k mé houpavé chůzi.
''Úžasné ráno, nemyslíš?'' zachichotá se. Kde v sobě bere tolik pozitivity. ''Naprosto boží.'' prohodím a oddechnu si.
''Začátečníci, toto je váš lektor Andrew. Pokročilé mám na starost já.'' prohlédnu si našeho lektora. Může mu být něco málo přes dvacet. Na hlavě má pouze čepici pod níž nevidím žádné vlasy. Tvář má pokrytou jemnými vousy.
''Hlavně se mi nezabij.'' pošeptá mi do ucha Harry. Otočím se k němu a usměju se. ''Promiň.'' špitnu a věnuju mu mrzutý pohled. ''Miluju tě.'' políbí mě a s těmito slovy mě nechává stát ve skupině 'antitalentovaných'.
Doufala jsem, že aspoň Ellu mi tady nechají, ale ta si kráčela vesele s týmem pokročilých.
Povzdechla jsem si. Naprosto boží. ''Kay!'' poklepe mi někdo na rameno. ''Austine!'' zaraduju se a obejmu ho. ''Díky bože.'' špitnu. Nemusím tu trpět s lidmi se kterými si nemám absolutně co říct.
''Jsi připravená?'' zasměje se. Pokroutím hlavou ze strany na stranu. ''Ty už jsi na tom někdy stál?''
''Jo jednou.. Skončil jsem se zlomenou nohou a otřesem mozku'' uchechtne se a nasadí si helmu. Ztěžka polknu.
''Neboj. Bude to zábava.''
''Takže.. Jmenuju se Andrew Mattews. Po dobu vašeho pobytu se z vás budu snažit udělat profesionální lyžaře.'' hlas měl o něco hrubší. ''Všichni si nazujte lyže.'' rozkáže. Hodím je s odporem na zem a zkouším si je nazout.
''Takhle.'' objeví se u mě Andrew a pomůže mi. ''Sakra to je divné.'' zavrčím. ''Jo.. Taky to není jedna z mých oblíbených aktivit.'' mrkne na mě a odejde. Tohle bylo divné.
''Nebudu vám tady kecat o tom jak na tom správně stát a tyhle bláboly. Pojedete všichni za mnou, sjezdovka je pro děti. Šance úrazu je minimální, tak doufám, že s nikým nebudu muset navštěvovat nemocnici.'' dokončí svůj proslov a rozjede se plouživě. Všichni ho nemotorně následují. ¨
''Prostě jen.. Jeď.'' řekne mi Aus. ''Jo to bych mohla zvládnout.'' ujišťuji ho ironicky. Jedu před ním a nakláním se ze strany na stranu.
************
''Myslím, že toto bylo vcelku klidné.'' řekne s klidem Andrew. Sedím na zemi a panicky sleduju ten další kopec přede mnou. ''Nějaké potíže?'' zaslechnu pouze, stále se dívám před sebe. ''Ehm..Kaylee.'' drkne do mě Aus. Zpozorním, oh to bylo na mě.
''Víte já jen, že bych radši snowboard.'' pípnu tiše. ''Ah, proč vždy já musím tohle řešit, je tu ještě někdo takový?'' fascinuje mě kolik rukou vylétlo do vzduchu, dokonce i Austinova.
''Bože dej mi sílu.'' zašeptal si pro sebe Andrew. Odepnul si lyže a všichni to po něm zopakovali. ''Za mnou.'' rozkázal přísně. Všichni jsme ho následovali k nějaké budově.
''Čau Jacobe.. Potřeboval bych 11 snowboardů, pokud možno ještě teď..'' promluvil na muže před budovou. ''Zase?'' zasměje se dotyčný a společně zajdou dovnitř. Za chvilku Andrew vykoukne a řekne, že máme jít dovnitř.
Opravdu nám jde půjčit snowboardy? Jen jsem se zmínila, nemyslela jsem to úplně doslovně..
Všichni si zkoušeli zda-li mají výšku na určité prkno. Po půl hodině zkoušení a všeho, jsme všichni vyšli se snowboardovou výbavou. ''Paráda!'' zaradovali se všichni. ''Dobře, už máte radost?'' zeptal se nás Andrew. Dle našich výrazů usoudil, že nejspíš ano. ''Kdo na tom neumí?'' ani jedna ruka nebyla ve vzduchu. Díky bože, už po druhé. ''Tohle bude lehčí než jsem si myslel, dobře všichni na prkna, když jste tak zkušení, dáme vám záhul.'' ďábelsky se usmál.
Všichni připravení se nasadili brýle na oči a čekali na instrukce. ''Sejdeme se dole.'' bylo jediné co nám řekl, než odjel.
''Jedem!'' vyjekli jsme všichni zároveň. Najednou už nikdo nebyl nejistý. Austin vedle mě zahučel a radostně se rozjel. ''Mnohem lepší.'' usměju se pro sebe a rozjedu se.
Při jízdě na snowboardu jsem si vzpomněla jak mi chybí surf.
Kopec byl opravdu dlouhý a nekončil. Nevím co tím srazem dole myslel, ale vím jedno.. Dole nebudu jen tak za chvíli. Užívala jsem si jízdu spokojená, že mám prkno.
ČTEŠ
Rebel Love Song h. s. ICZI
FanfictionOd dětství k sobě nepociťují nic víc než nenávist, přesto nemůžou být jeden bez druhého... -Rebel Love Song DOUBLE TROUBLE