''Co jsi sakra vyváděl?!'' vykřikne moje matka. Otevřu pusu abych něco řekl ale sestra je rychlejší. ''Pouze se připletl do nějaké rvačky... bude v pořádku.'' odpoví mé matce, ta se zdá ale pořád pěkně neklidná. ''Poprosím vás aby jste počkala venku.'' přívětivě se na ni usměje a zavře dveře. ''Proč jste řekla tohle?'' zeptám se okamžitě a ona mě pohledem napomene.
''Co jiného jsem měla říct?'' přiloží mi dezinfekci na tržné rány na rukou. ''No já nevim, třeba pravdu.'' zasyčím a zatnu zuby. ''Že jsi měl sex ve výchovném ústavu s nezletilou a pak tě z neznámého důvodu našli s vykloubeným zápěstím a postříkaného od krve? Harry... před chvílí si ještě vypadal, že máš mozek.'' odvětí a já zůstávám zaskočen.
''Jak o tom víte?'' zamračím se. ''Tu dívku nám sem přivezli chvíli před tebou...a teď to bude hodně bolet.'' varuje mě a s rukou mi škubne. Zakousnu se do rtu tak, že v puse pocítím krev když mi v ruce hlasitě křupne a kloub se vrátí ta kde má být. ''Kurva.'' ulevím si když bolest ustupuje. ''Co se jí stalo? Proč?'' začnu se vyptávat.
''Krátce po vašem aktu kdy opustila místnost na ni někdo čekal. Ten někdo tě zaručeně chce zničit.... našli ji pobodanou a tebe od krve... Říct pravdu tvé matce by bylo nadlouho.'' udržuje si odmeřený přístup.
''Děláte si srandu?! Kde je? Je naživu?'' vyjeknu a ucuknu svou rukou. ''Je na operačním sále a jestli se nepřestaneš škubat sešiju ti prsty k sobě!'' vykřikne i ona. Zdá se, že jí nervy dávno opustily. ''Nikomu nepomůžeš tím, že budeš stresovat. Dřív než za dva dny ji neuvidíš.'' opět píchne jehličku do rány a vytvoří další steh.
''Kdo to byl se neví?'' zeptám se zoufale. Chci do ameriky... chci za Kaylee od tohohle všeho. ''Ne. Policii se ale nezdá to, že by ti tak křehká dívka mohla vykloubit zápěstí kdyby se bránila. Řekneš mi jak to bylo?'' zadívá se mi nachvíli do očí.
Povzdechnu si a začnu vyprávět. ''Litoval jsem toho a tak jsem udeřil do první věci před sebou... byl to nějakej kovovej regál na různý blbosti. Křuplo mi v ruce...'' další slova jsem nechal vyplynout do vzduchu.
''A to všechno jen kvůli jedné dívce... Láska je dost zvláštní věc.'' uchechtne se. ''Můžeš jít..'' odvětí když zajistí obvaz. ''A vyhni se kovovým regálům...'' mrkne na mě a já opustím místnost.
''Porval ses?! Divné, že od policie vím něco jiného!'' hned na mě vyběhne máma a věnuje mi pohlavek. Chytnu se za místo kde mě trefila a protočím očima. ''Já ji nepobodal mami!'' řeknu na svou obranu. Zamračí se a poutko od kabelky si potáhne víš na rameno. ''Bránila jsem tě před policajty, řekli, že vyslechnou ji...'' kývne hlavou za mě. Zmateně se otočím.
Ella leží na nemocničních lůžku a její oči jsou pouze pootevřené. ''Ello!'' vyjeknu a přiskočím k lůžku. ''Harry..'' zašeptá a slabě se usměje. Její obličej je úplně bledý a modřina společně se škrábancem přes tvář začínají vynikat. ''Kdo to byl?'' stisknu jí ruku. Pokroutí hlavou a oni ji odvezou.
''Jaká bestie tohle udělala..'' zasyčí má matka a podívá se na mě. ''Já ne! Jasně ošukám ji a pak najednou na ni budu čekat před dveřmi a pobodám ji.... a já se mám léčit? Vážně mami? Koukni na sebe. Podezíráš svýho syna...'' vyplivnu zklamaně. Šoupla mě do ústavu a ještě mi nevěří. ''Bylo to pro tvoje dobro...'' hlesne. ''Kdybych tam nebyl nic by se nestalo! Mohli jsme bejt kurva pořád šťastní!'' začnu na ni křičet před celou nemocnicí.
''Tak klídek Stylesi, jdeme.'' objeví se tu Johnson a za ním pár policajtů. Co ten tady kurva dělá. Schmatne mi ruce za zády a hlavu mi proti mé vůli tlačí pohledem dolů. ''Kreténe.'' zasyčím bolestí. Vykloubené zápěstí a stehy pořád bolí.
''Já už se tam nevrátím.'' vyškubnu se mu a má pěst vyletí k jeho čelisti. ''Můžeš být rád, že to byla ona kdo první vyšel ze dveří! Měl si to být ty, ty hajzle!'' zařve na mě a z úst mu odkápne krev. Všechny pohledy vyděšených doktorů i pacientů co se jen tak prochází po chodbě teď patří nám. ''Byl si to ty! Zabiju tě!'' zápěstí nezápěstí, skočím po tom hajzlovi a svalím ho na zem.
''Jsi odporná zrůda! Byl si to ty kdo ji i znásilnil, tak přiznej to!'' chytnu ho pod krkem a začnu ho dusit. Policie mě od něj tahá za ramena. ''Do prdele na mě nesahejte, seberte toho hajzla.'' vybuchnu.
''Seberte je oba.'' zavelí jeden z nich. ''Nesahejte na mě.'' cuknu a věnuji lítostný pohled všem okolo. ''Tak dost! Ujasnili jsme si, že ten chlapec je nevinný, nevidím tedy důvod brát oba náčelníku.'' vloží se do toho sestřička, která mi ošetřovala ruku.
Vyškubnu zdravé zápěstí ze sevření policisty a vztekle zavrčím. ''Vy už si neškrtnete Johnsne.'' vyprsknu, když v poutech odchází.
Když se vše uklidní, předkloním se a pořádně se nadechnu. ''Do prdele.'' zakleji a stiskem se snažím zmírnit bolest v zápěstí. ''Výchovný ústav zřejmě nepomáhá.'' zavtipkuje sestra a ošetří mě znovu.
''Doufám, že tě vidím naposled.'' řekne mi mezi dveřmi. ''Nebojte se, tady už se neukážu.'' zasměji se a přejdu k matce. ''Co teď? Šoupneš mě tam znovu? Tak jdeme, ať si to tam můžu pořádně užít.'' řeknu ironicky a předvedu nadšení.
''Ne Harry,'' zastaví mě. Otočím se k ní s nechápavým pohledem na tváři.
''Jedeme domů.'' zašeptá.
ČTEŠ
Rebel Love Song h. s. ICZI
FanfictionOd dětství k sobě nepociťují nic víc než nenávist, přesto nemůžou být jeden bez druhého... -Rebel Love Song DOUBLE TROUBLE