Nezastavuji se a jdu dál. Vím ale že mu neuteču daleko. Potvrdí se mi to, když se jeho prsty obmotají kolem mého zápěstí. Škubne se mnou a prudce mě otočí k sobě. Jeho pohled je až děsivý. Mám z něj najednou takový strach, že mi z očí opět spustí slzy.
Jeho výška nad tou mou vítězí každým coulem a ani to mi neulehčuje situaci. ''Chtěla si to?'' zeptá se tichým, nebezpečným hlasem. Mluví tak klidně, až mi z toho po těle vyskočila husí kůže. Nepatrně přikývnu a on pustí mou ruku.
''Fajn,'' řekne jednoduše a otočí se ke zdi do které bouchne svou pěstí. ''Harry co blbneš?!'' vyjeknu a skočím před něj aby to nemohl opakovat. ''Já chtěl,'' odsekne. Zaraženě oddechnu a snažím se něco říct.
''Zachovala jsi se..'' zbytek věty nechá vyplynout do vzduchu. ''Taky jsi si nějakou vzal,'' vyhrknu. ''Žádnou jsem nepřefiknul! Jen jsme to předstírali,'' opět se napřáhne proti zdi, ale rychle si tam stopnu a zabráním mu tak.
''Říkala jsi, že spím s holkama na potkání! A co jsi teď udělala ty? Je mi z tebe zle,'' frustrovaně si prohrábne vlasy. ''To mně ze sebe taky,..'' zašeptám. ''Proč ti na tom tak záleží?'' zeptám se z ničeho nic. I jeho má otázka zřejmě zaskočí.
''Jsi moje nejlepší kamarádka Kay, jsi jako moje sestra.. a vědět, že jsi o to teprve včera přišla, se mnou... mohl ti ještě pořád ublížit!'' rozmáchne rukama do stran. ''Je mi fajn Harry,'' pohladím ho po rameni.
''A co Austin?'' připomene mi. ''O co ti sakra jde? Ano udělala jsem chybu, ale opět si to zapříčinil ty!'' vykřiknu s nervama upřímně v prdeli. ''Všem si to vykecal...'' řeknu zadrhávaně.
''Řekl jsem to jen Zaynovi! Přisahám, nikdo jiný to neví!'' popadl můj obličej do rukou. ''Myslela jsem, že ho nemáš rád?'' zamračím se. Nedává mi to smysl. ''Nechtěl jsem aby si byla po jeho boku protože ti jen ublíží..'' zašeptá konejšivě.
''Je to můj kamarád už pár let,.. říkám mu všechno, jen bych mu prostě nikdy nesvěřil žádnou holku. Vůbec ne tebe.'' vtáhne si mě do náruče.
''Půjdeme?'' jen tiše přikývnu. On proplete naše prsty a pevně mou ruku stiskne. Chybovat je lidské a odpouštět božské. Zahledím se na Harryho. Jeho tvář kryjí brýle. I přes to vypadá opravdu jako anděl. Jako má záchrana od všeho zlého.
''Jsi krásný,'' hlesnu tiše. Z jeho úst se vydere úsměšek. ''Asi jsem se přeslech, cože?'' pořád mu na ústech řádí krásný úsměv. ''Jsi krásný!'' zopakuji znovu a hlasitěji. ''Přiznáváš, že se ti líbím?'' zaculí se.
''Neřekla jsem to!'' setřu si slzy z tváře. Zase mi vykouzlil úsměv na tváři.. Je to boží KAMARÁD.
''Naznačuješ to!'' šťouchne mě do žeber. Zakroutím se a on se mi začne smát. ''Přiznej to, líbím se ti a v posteli jsem nejlepší,'' podívám se na něj abych zjistila jestli to myslí vážně. Myslí. ''Ani náhodou.'' odfrknu si.
''No.. je počasí na koupání, nemyslíš?!'' zasměje se a popadne mě do náruče. ''Nechoď k tý vodě! Harry!'' pištím jako malá. ''Řekni to!'' směje se mi dál. ''Ne!'' zastaví se ve vodě i s botama, což mu očividně nevadí. ''Pustím tě,'' pohrozí mi.
''Líbíš se mi a jsi nejlepší v posteli!'' vydrmolím ze sebe. ''Nerozuměl jsem?'' nastaví ucho, protočím očima. ''Líbíš se mi a jsi nejlepší v posteli!'' vyjeknu. ''Hodná. Stejně ti musí být horko.'' A v tu ránu mě pustí do naprosto ledové vody.
ČTEŠ
Rebel Love Song h. s. ICZI
FanfictionOd dětství k sobě nepociťují nic víc než nenávist, přesto nemůžou být jeden bez druhého... -Rebel Love Song DOUBLE TROUBLE