''Tak to risknem.'' zašeptá a nakloní se ke mně. Položím mu ruku na tvář a dech se mi zastaví. ''Hm?'' opře si čelo o to mé. Zavřu oči. Na mých rtech se začne vytvářet úsměv. Začnu přikyvovat. Otevřu oči abych viděla jeho výraz. Oči se mu rozzáří tak jako jsem to v životě neviděla. Otevře pusu aby něco řekl, ale já si ho přitáhnu blíž. ''Nevěřím tomu co dělám.'' špitnu a začnu ho zlehka líbat. ''Miluju to co děláš.'' zamrmlá mi proti rtům a stáhne si mé tělo na své tak, že na něm prakticky ležím. Stáhnu svůj dotek a on zakňučí. ''Nepřestávej.'' zašeptá a natáhne se ke mně znova. Zapletu mu ruce do vlasů a trochu zatáhnu.
Z úst mu unikne ten úžasný zvuk. Dělám obrovskou chybu. Jsem si toho vědoma, ale i z chyb občas vzejde něco úžasného, tak doufám, že to bude případ mé chyby. ''Už jsi jen moje, jsi si toho plně vědoma?'' položí mi ruce na boky a jemně je stiskne. ''Úplně.'' palcem mu pohladím spodní ret.
''A ty?'' zašklebím se. ''Nikdy jsem si nic víc nepřál.'' začne mě hladit po zádech. ''Co jít do vody?'' navrhne. Po minulé zkušenosti se trochu zděsím. ''No...Já nevím.'' znejistím a nahlédnu přes okraj. Díky tmě vypadá voda opravdu děsivě. ''Neboj.'' zachraptí a zvedne se. ''Kay.. Není se čeho bát.'' usměje se, slezu z něj a on se pomalu přes okraj člunu spustí do vody. ''Harry prosím pojď zpátky, nelíbí se mi to.'' zoufale se na něj podívám. Kdybychom byli poblíž pláže neřeknu ani slovo. Tady si již nejsem tak jistá. ''Prosím.'' udělám na něj štěněčí pohled. Usměje se a vyleze zpět na člun. ''Můžeme jet prosím zpátky?'' pípnu.
Políbí mě do vlasů a nastartuje motor, který - díky bohu - naskočil. Rozjeli jsme se napříč vlnkám zpět k pláži. ''Žádný žralok?'' vtipkuje Austin a vběhne do vody nám pomoct s člunem. Věnuju mu pohled plný ironie. ''Budu to chápat jako ne.'' zasměje se. ''Tak dělejte,'' popohání nás.
''Čeká se jen na vás!'' zaslechnu známé hlasy. Otočím se za nimi a vidím Nialla, Louise a Liama. ''Kde je Zayn?'' křikne Hazz. ''To..radši nechceš vědět.'' oznámí Niall když k nim doběhneme.
''Jedno slovo; holka.'' zasměje se Liam a poplácá Harryho po zádech. ''Zayn randí?'' zeptám se udiveně. ''Moje reakce byla stejná.'' Louis mi dá ruku okolo ramen. Harry po něm okamžitě střelí pohledem. ''Měli bychom něco vědět?'' všichni tři se na nás podívají, když si mě Harry majetnicky přitáhne za ruku k němu. ''Jo.'' ''Ne.'' řekneme s Harrym zároveň a vyměníme si pohledy. ''Vlastně jo.'' řeknu ''Teda ne.'' vyhrkne zároveň Hazz. ''To je radši jedno..'' zasmějí se naší situaci. ''Ty víš o co tu jde?'' špitne Niall směrem k Austinovi, jakoby si myslel, že ho neslyším. Austin po nás hodí očkem.
''Nemám tušení.'' odpoví Niallovi.
Pohled Hazza
Vracíme se zpět na pláž, která se začíná pomalu rozjíždět. Kay jde před námi s Austinem a zřejmě vedou obzvlášť záživnou konverzaci, protože vidím pouze jen jak jsou jejich ústa neustále v pohybu.
''No tak Harry,..'' pošťuchují mě kluci. ''Nechte toho.'' zasměju se a doběhnu ty dva. ''Harry, zrovna ty se mi tady hodíš.'' prohlásí Austin. ''O co jde?'' trochu se nechytám. Kay vypadá zvídavě a Austin napjatě. ''Co si myslíš o uzavřeném vztahu třech lidí?'' vypadne z Austina a já se zadusím na vlastní svině.
''Dělám si srandu kámo.'' začne se Austin hrozně smát. Zatím co já se snažím popadnout dech. ''Do prdele.'' zachraptím skoro bez dechu. ''Jsi v pohodě?'' přistoupí ke mně Kaylee a pohladí mě po zádech. ''Teď už jo.'' popadnu ji kolem pasu a natisknu ji k sobě. ''Takže trojka?'' pozvednu koutek. Se smíchem mě odstrčí. ''Jen jsem se zeptal!'' křiknu když odběhne. ''Nebylo by to špatný.'' zkonstatuju spíše pro sebe.
''Budu dělat, že jsem to neslyšel.'' poznamená Louis vedle mě. ''Samozřejmě,.. Byla by v bazéně, na to jsem zapomněl.'' začnu si ho dobírat. ''Jdi do hajzlu.'' bouchne mě do ramene. ''Au, tohle bylo na pohotovost.'' mnu si 'raněné' místo.
''Ještě chvíli mě vysírej a vyžehlím ti vlasy.'' pohrozí mi prstem před obličejem. Zatvářím se vážně. Pak ale vyprsknu smíchy. ''Právě sis to vyprosil.'' řekne rozhodně a kráčí dál.
''Nemáš žehličku na vlasy.'' dobírám si ho dál. ''Ta na oblečení bude stačit.'' řekne s kamennou tváří a já se zastavím v půli pohybu. ''Je to vtip, že jo?'' zamračím se. ''Jestli tě to uklidní, ano je to vtip.'' otočí se a mrkne na mě. ''Louisi!'' zafňukám. Ten kluk je zákeřný.
''Louis mi vyhrožuje.'' postěžuju si Kaylee jakmile si sedneme k baru. ''Nechovej se jako dítě nebo ti vyžehlím vlasy.'' řekne a zákeřně se usměje. Mezitím Louis vedle mě se začne šíleně smát. ''Telepatie.'' řekne mezi smíchem a ukáže na sebe a Kay.
''Furt vás sleduju.'' ukážu z očí do očí na ně oba. ''Sklapni a pojď ke mně.'' zavrní Kay a přitáhne si mě k sobě. Natáhne se pro pusu a já uhnu. ''Harry!!'' předstírá pláč. ''Copak by si chtěla?'' směju se na ní. ''Prosím.'' zafňuká. ''Co prosíš? Co by jsi chtěla?'' směju se dál. ''Tebe.'' zašeptá. Ztuhne mi krev v těle. Z jejich úst to zní tak neodolatelně sexy. ''Tvé přání je mi rozkazem.'' pohladím ji po stehně a nakloním se k ní.
Kousne se do rtu a mě napadne, že bych si taky rád kousl a tak rychle přitisknu rty na ty její a něžně si její spodní ret vtáhnu do pusy. Zlehka stisknu.
ČTEŠ
Rebel Love Song h. s. ICZI
FanfictionOd dětství k sobě nepociťují nic víc než nenávist, přesto nemůžou být jeden bez druhého... -Rebel Love Song DOUBLE TROUBLE