Chapter 55.

6.5K 455 17
                                    

''Nemáš žádný právo tady vyspávat!'' zaječí Harry a začne ve stanu skákat a dupat na můj spacák. Zdá se, že včerejší aféra je zapomenuta. Prozatím. ''Nemáš žádný právo mě budit!'' zakřičím nazpět a hodím po něj cosi co mi padne do ruky. ''Uuu dobrá volba.'' otevřu oči a vidím ho jak v ruce natahuje mé spodní prádlo. ''Dej mi to!'' natáhnu se abych mu to vyškubla. ''Mhm..'' zatáhne za ně zubama a v tváři zachová ledový výraz.

''Blbečku.'' vyrvu mu je z rukou a schovám do tašky. Naštvaně zabořím hlavu zpět do polštáře. Jeho váha se na mě usadí. Otevřu oči a protočím panenkama. Jeho ruce schmatnou ty moje a přitlačí mi je za hlavu. Nakloní se nad mě a zákeřne se usměje.

Šťouchne nosem do toho mého a vydechne do mé tváře. ''Nemám ráda když tohle děláš.'' zavzdychám. ''Je mi jasný co se děje dole v tvejch kalhotkách.'' zašklebí se a políbí mě. Za jeho narážky pořádně skousnu jeho dolní ret tak, že zasténá do mých úst.

''Pořád rozdováděná na to, že teče červená.'' odtáhne se a mrkne. ''Neměl si provokovat.'' jediným pohybem ho ze sebe shodím a objevím se na něm. Tentokrát jsem já ta, která útočí.

Využiju situace kdy má jen boxerky a přejedu mu přes ně rukou bez zbytečného plýtvání času. ''A mně něco říkej o mojí situaci v kalhotkách.'' pod mým dotekem tvrdne.

''Bože Kay..'' myslím, že provokace ho rychle přešla. No jistota je jistota. Vklouznu rukou pod tenkou látku boxerek a obepnu prsty kolem jeho údu. (teď se pojedou jiný bomby)

''Došla ti slova?'' zasměji se a drsně ho políbím. ''Popravdě? Jo.. kurva jo.'' zakloní hlavu když začnu mou rukou pohybovat v pomalejším tempu.

''Provokace tě přešla?'' kousnu se do rtu. ''Rozhodně.'' zasténá. ''Super, takže tady moje práce končí.'' vyndám ruku z jeho boxerek a opustím stan. ''To nemyslíš vážně?!'' vyjekne. Otočím se a mrknu na něj.

Stáhnu si z ruky gumičku a na hlavě si vytvořím obyčejný culík. Směřuji k vodě odkud voní nějaké jídlo. Tak doufám, že to taky bude poživatelné.

''Dobré ráno.'' pozdraví mě Austin a hodí mi přes ramena jeho mikču, nejspíš si všimne mé husí kůže. ''Děkuju.'' políbím ho na tvář a on se zaculí. ''Snídaně mladá dámo.'' vtrhne k nám táta a vrazí mi do ruky talíř s tousty... wow.

 ''Děkuju.'' zasměji se a posadím se na špalek. ''Dobrou chuť'' zamává mi Niall se Zaynem. Kývnu na ně a pokroutím hlavou. Trubky.

''Harry má ještě půlnoc?'' pohladí mě po rameni Liam. ''No... tak trochu.'' spíš eiffelovku v kalhotech. Tiše se zasměji. ''Ten smích zněl ďábelsky.'' ozve se Louis z vedlejšího špalku. ''Pššt!'' znova se zasměji.

''Vás dva prostě nepochopím, včera se málem zabijete. A teď se zase chováte jako malý děti, slyšel jsem Hazzu ve stanu nadávat.. mimochodem.'' dodá Zayn. ''Myslím, že nejlíp jejich vztah chápou jenom oni dva.'' nakrčí obočí Niall.

''Jednou budete mít  svatbu.'' přidá se do naší debaty dokonce i Rita. ''Možná mám víc vlasů, ale pořád přes ně slyším!'' křikne z lesa Harry, ze kterého se za chvilku vynoří. ''Děkuju miláčku.'' nakloní se Harry a ukousne z mého toustu. ''Vidíte? Nechápu..'' komentuje nás Zaynie.

Zamračím se a střelím po Harrym vražedný pohled. ''Nialle, dáš mi kousek?'' nahodí Harry psí očka. Niall poraženě natáhne ruku jeho směrem s toustem. Tohle je... legendární moment, proč tu sakra nemám foťák.

Rebel Love Song h. s. ICZIKde žijí příběhy. Začni objevovat