Nakonec vám napíšu jednu část teď:)
''Zapotil ses?'' zasměji se, když vedle mě dopadne usměvavý Niall. ''Vlastně jo, to nic nedělání je unavující.'' mrkne na mě a víc se roztáhne na mé karimatce.
''Zabiju tě Horane.'' zasyčí Harry s náručí plnou dříví na táborák. ''Chyť mě s plnýma rukama.'' vysměje se mu Niall do očí. Harry se zamračí a odhodí dříví na zem, jakoby to najednou bylo nic. ''Náskok ti nedám.'' bouchne si kudrnáč pěstí o dlaň, ale to už Niall peláší ven z lesa daleko od Harryho.
''Jako děti,'' pokroutí nad nimi hlavou Liam a natáhne ke mně ruku. Nechápavě si ho prohlédnu a podám mu ji. Vytáhne mě na nohy. ''Určitě ráda stavíš stany.'' zaculí se. Protočím očima a následuji ho.
''Fajn, poraď si, já to neumím!'' dovede mě k hromádce věcí na zemi a pláchne. ''Ty si..!'' zasyčím a nadávku nechám vyplynout do vzduchu, slyším už jen jeho pouhé pochechtávání. ''Sakra.'' popadnu součástky stanu do rukou a bezmocně se rozhlížím.
''Louisi!'' křiknu, když ho uvidím stát u postaveného stanu. Otočí se ke mně a na tváři se mu roztáhne úsměv. ''Vypadám až tak zoufale?'' svěsím ruce podél těla a sklopím pohled. ''Možná trochu.'' píchne mě do tváře a pustí se do práce.
''Není na tom nic těžkého, sleduj..'' začne mi ukazovat co k čemu a jak. Bohužel mě ve vnímání přeruší něčí ruce na mých bocích. Otočím hlavu a na rty se mi přitisknou rty jako samet. Harry. Usměji se a chci se otočit k němu, ale to už je zase pryč.
''Díky za pozornost.'' mlaskne si Loui. ''Promiň. Děkuju.'' prohrábnu mu vlasy. ''Já to viděl!'' křikne odněkud Harry. ''Mělo by mě to zajímat?!'' křiknu nazpět.
''Trochu by mělo.'' objeví se přede mnou. ''Bože ty kreténe!'' vyjeknu a bouchnu ho do hrudi. Pohybuje se tu jako nějaký zatracený přízrak. ''Kaylee, ne před sestrou!'' objeví se tu i táta a já znovu poskočím. ''Bože vy jste,...'' chytnu se za hlavu a jdu od těch dvou dál. ''hrozný.'' vydechnu a zamračím se.
''Přišel jsem zkontrolovat jak jste na tom!'' tleskne si táta a rozhlédne se kolem. ''Tohle určitě není tvoje dílo.'' ukáže na postavený stan za mnou. ''Díky tati,'' zkřížím ruce na prsou. ''No není za co.'' pff dneska je plný sarkasmu.
''Víte co, jdu k jezeru..'' povzdechnu si a kopnu do větve, která mi na noze zanechá malý škrábanec, který se začíná zabarvovat do červené. ''Do...argh!'' rozzuřím se.
Opustím les a zadívám se na hladinu jezera. ''Ale no tak zlato!'' slyším za zády Harryho, otočím se k němu a prohrábnu si vlasy. ''Teče ti krev.'' poukáže na mou nohu. ''Jo to už vím taky.'' vyprsknu.
''Někdo je tu uraženej.'' zasměje se a obejme mě. ''Nejsem!'' nafučím se. ''Jasně to vykládej holubům.'' políbí mě na nos.
''Dobrá zpráva je, že stan máme spolu a už se stmívá.'' zavrní mi do ucha. Nesnáším ho. ''Jsi hroznej.'' zasměju se mu do ramene. ''Já vím, proto mě miluješ.'' jemně se zakousne do mé kůžičky na krku a vyhoupne si mě do náruče.
Ještě jednou děkuju za všechny hlasy na watty awards!! <3 2.místo v best Harry ! <3 Lepší dárek k vánocům jsem dostat nemohla !!! Děkuju vám všem, jste úžasné!
ČTEŠ
Rebel Love Song h. s. ICZI
FanfictionOd dětství k sobě nepociťují nic víc než nenávist, přesto nemůžou být jeden bez druhého... -Rebel Love Song DOUBLE TROUBLE