Chapter 19. 1/2

14.4K 651 6
                                    

''Takhle,'' míč mu vyletí z ruky a rovnou čarou letí přímo ke mně. Chytím ho a užasle zírám dolů na své ruce, ve kterých ho držím. ''Zkus to!'' zasměje se mému výrazu. Stisknu míč v jedné ruce a napřáhnu se. ''Nezvládnu to,'' povzdechnu si a ruku opět spustím dolů. 

S úsměvem přiběhne ke mně a stoupne si za má záda. Jeho ruce se ocitnou na mých ramenech, když pomalu posouvá dlaně k těm mým. 

Pravou obmotá kolem té mé a společně teď držíme míč. Zvedneme ruce do vzduchu, přičemž mi jeho výdech dopadne na holou kůži na zadní části krku. Čekám už jen na moment kdy míč opustí naše ruce, ale ten nepřichází. 

Měkké, teplé rty se zlehka přitisknou na můj krk. Všechen vzduch opustí mé plíce a já ztěžka zalapám po dechu. ''Ehm... takhle?'' tiše si odkašlu a podívám se na míč. 

''Jo..'' odpoví jednoduše a vymrští míč. Ten kupodivu letí rovně, nijak se nepřetáčí jen klouže vzduchem. ''Naučíš se to,'' sleduji jak míč narazí na zem a párkrát se ještě odrazí. 

Mezitím se Harryho ruce přesunou na mé bříško čímž si mě přitiskne víc zády na jeho hruď. 

''Třeseš se,'' zašeptá spíš pro sebe. Sklopím hlavu a zadívám se na své boty. ''Vrátíme se,'' stáhne svůj dotek a doběhne pro míč. Kývne na mě a já ho pomalu následuji k našemu domu. ''Půjdeš?'' kývnu hlavou k mému balkónu. 

Na tváři se mu usadí úsměv jakoby doufal, že se zeptám. Společně rychle proběhneme obývákem, až nahoru do mého pokoje. Jen co zavřu dveře pro jistotu zamknu. ''Chtěl jsem vidět malou,'' postěžuje si zklamaně a skočí na mou postel. ''Ne nechtěl,'' vykulím oči. 

''Chtěl a nehádej se,'' vyplázne jazyk. ''Má pokoj hned vedle, můžeš jít spát s ní'' mlasknu si a ve svém oblečení začnu hledat něco na spaní. V zrcadle si koutkem oka všimnu, že si mě Harry prohlíží. 

Přetáhnu si přes hlavu Harryho svetr a přejdu s ním k němu. ''Nech si ho..,'' usměje se. ''Je tvůj,'' položím ho vedle něj. Pokroutí hlavou a něco zamumlá. Chci odejít a vzít si něco vlastního on je ale rychlejší a strhne mě na postel. 

''Harry chci se jít obléct,'' žadoním. Jeho tělo se přesune nad to mé. ''Oblečení nebudeš potřebovat,'' v očích se mu zablýskne něco jako vášeň, když se na mě zadívá. 

Něco mi říká, že vím co má v plánu, chci tomu zabránit, ale celé mé tělo o to doslova prosí, když je pod jeho kontrolou. Jeho zvědavý pohled cítím snad všude. Odhodlám se, a rukou kterou mu položím za krk si ho přitáhnu k sobě. 

Jeho jazyk se dotkne mých rtů předtím než se jím vkrade do mých úst. Zalapám po dechu, jeho ruka sklouzne k lemu tenké látky trička. Zdá se, že sundat ho je pro něj moc namáhavé a tak tenkou látku přetrhne. 

Na oplátku mu za to zaryji nehty hluboko do paže, to triko jsem měla ráda. Zasténá mi do úst mezitím co se mé nehty zaboří do jeho kůže. Po chvilce toho nechám. Odtáhnu se a stáhnu ze sebe poslední kousky roztržené látky. 

Jeho rty se přesunou na mou hruď, kde políbí snad každý kus mé rozžhavené kůže. Moje krev má snad větší teplotu než samo slunce, je to jakoby mě to mělo spálit zaživa. 

S jeho rukou na rozepínání mé podprsenky dorazí i nervozita a stres. Vyděšeně vyhledám jeho pohled. Všimne si mých rozpaků, nakloní se zpět k mému obličeji a uklidňujíc mě políbí na čelo. Zapínaní se uvolní, zavřu oči a skousnu si vnitřní tvář. 

Mou hruď ovane chlad. Opatrně pozvednu víčka. Harryho obličej je pořád stejný, vážný ale jemný. Zadívá se mi do očí tak intenzivně jako ještě nikdy předtím než se skloní a jazykem obkrouží mou bradavku. 

Nový pocit naplno omámí mé smysly. Jazykem pokračuje níž k mému pupíku, který taktéž obkrouží. Má víčka se opět klíží díky pocitu, který mi Harry způsobuje. Ztěžka vydechnu a po těle mi naskočí husí kůže. 

Prsty jeho ruky se zaháknou za lem kalhotek a potáhnou ho níž. Čímž mě opět donutí otevřít mé oči. Zamračí se na mou vystouplou pánevní kost. Opět potáhne kalhotky o něco níže. V tom mi položí ruku na spodní stranu stehna a donutí mě ohnout nohu podle jeho potřeb. 

Přitiskne své rty na vnitřní stranu stehna a přesouvá se nahoru a dolů. Pohled na něj tam dole je fascinující, jeho pohyby a to všechno.. je to jakoby to měl naplánované. Jakoby přesně znal každý krok. 

Bodlo mě u srdce při představě, že nejsem jediná kterou přivádí do takového šílenství. Za dobu co se známe, jsem zažila pár Harryho vztahů. Vždy jsem mu to přála, jen jsem to nedávala najevo. No teď ta představa cizí dívky po jeho boku, v jeho posteli... jaksi.. bolí. 

Říkal, že nespí s holkami na potkání, no to mi k němu nesedí. Vím jaký je, a že miluje sex, vše co se toho týče... nikdy jsem ho ale neviděla takhle. Tak.. něžného, milujícího a vášnivého. 

Mé kalhotky stáhl až k mým kotníkům, kde jen prostě dopadli na zem. Pohledem jsem se přímo styděla setkat s tím jeho. Naše obličeje se opět střetly v přímém kontaktu. Něžně vzal mou ruku a položil ji na svůj bok. Popotáhl ji trochu výš a tím vyhrnul i své triko. 

Nakonec mě nechá a já pokračuji v tom v čem on začal. Přetáhnu mu triko přes hlavu a odhodím ho pryč. Vše co děláme je tak pomalé a jemné, je to jako bát se, že ten druhý je z porcelánu, že při drsnějším doteku ho můžeme ztratit. 

Postupně se zbaví i kalhot a boxerek, přičemž pořád udržuje ten pohled v mých očích. Ani na chvilku neuhnul. Dokola a dokola si mě prohlíží, ale nic neřekne. Ticho mezi námi je ubíjející, než se znovu přesune nahoru nad mé tělo a položí se mezi má stehna. 

''Nikdy bych neudělal nic co by si nechtěla,'' v mysli mi vyskočí jeho slova. Je to má poslední šance na rozhodnutí ? A mám vůbec odmítnout ? I kdybych toho měla litovat sebevíc, vím že s Harrym to bude dokonalé. 

Rebel Love Song h. s. ICZIKde žijí příběhy. Začni objevovat