Chapter 45. 2/2

8K 530 18
                                    

''Tohle ale není výlet.'' zasměji se. Rita má zacpanou pusu pizzou a Noah spí v kočárku. ''Na výlet vezmu jen tebe..'' olízne rty a šibalsky se usměje. V bříšku se mi rozletí motýlci. Jak mi chyběl...

''Asi se začínám bát..'' uchechtnu se a kousek si od Rity ukousnu. Věnuje mi pohoršený pohled. ''Nenažranče.'' vysměje se mi Harry a pohoupe Noaha. ''A není čeho.. bude to super.'' mrkne na mě. Pomalu se vracíme k našemu domu. Abych to upřesnila, prošli jsme se po pláži po úzkém chodníčku kde jsme se vyhýbali jak jen to šlo, zašli jsme na zmrzku a na pizzu a to je zdá se konec. Pro Ritu a bráchu samozřejmě..

''Vezmi Noaha a ulož ho prosím.'' řeknu Ritě a opatrně jí ho předám do rukou. ''V kolik přijdeš?'' zeptá se ještě. ''Neboj, prostě přijdu.'' usměji se a pohladím ji po hlavě. Zavřu dveře a Harry zaškube obočím. ''Nelíbí se mi to.'' začnu se smát. Chytne mi ruku a pomalu si klekne. Políbí mě na hřbet ruky a z kapsy vytáhne krabičku.

''Kaylee Evans, šla by si se mnou na první rande?'' otevře krabičku a na mě blýskne prstýnek se srdíčkem vyskládaným kamínky. ''Moc ráda.'' směji se když mi prstýnek navléká.

***************

''Harry?!'' pozvednu obočí a rozhlédnu se po přístavu. ''Neboj,'' zasměje se tak, že zakloní hlavu. ''Toť má skromná loď.'' ukáže na malý motorový člun. Tentokrát se začnu smát já. ''Kde si k tomu přišel?'' ucukne mu koutek a jednou nohou nastoupí do loďky. Natáhne ke mně ruku a stáhne mě na své tělo tak, že mě chytne do náruče a posadí mě.

''No.. řekněme, že přímo prosila o to abych ji koupil.'' odjistí lano a posadí se k motoru. ''Mohla by si to.. ehm, připravit?'' natáhne ke mě ruku s košíkem. Elegantně pozvednu obočí a zkroutím pusu. Vždy překvapí.

Nakouknu dovnitř. Krabička se sendviči, láhev šampaňského a... jahody? ''Kradl si v baru?'' uchechtnu se a zatřesu krabičkou jahod. ''Haha, ne koupil jsem je.'' vyplázne jazyk a s člunem se prudce rozjede na širé moře. ''Překonal ses.'' rozložím to na mini ubrousek, dokonce má připravené i sklenky na šampaňské.

''Pro tebe bych udělal všechno,.. věříš tomu?'' vážně se na mě zadívá. Jeho vlasy vlají dozadu mezitím co člun skáče po vlnách. Pramínek vlasů, který mi utekl z culíku zastrčím za ucho a jemně přikývnu.

''Máš určitý cíl kam směřujeme?'' rozhlédnu se kolem nás. Přístav se vzdaluje. ''Možná,..'' zdivočele na mě mrkne.

''Možná se stane něco jako v těch filmech kdy nám vyplivne motor a pádla tady nemám... takže skončíme někde na ostrově a budeme přežívat!'' mluví a jeho oči přímo září jako hvězdy, které máme nad hlavou.

Člun se z ničeho nic zastaví a já se otráveně podívám na Harryho. ''Haha fakt vtipný.''

''Harry... nastartuj.'' protočím očima. Jeho výraz je víc než komický. Vypadá dost zaraženě a kdyby si ze mě pouze nestřílel, vypadal by i důvěryhodně. ''Já to neudělal.'' otočí se ke mně. ''Jasně, dělej.'' snažím se zakrýt nervozitu v mém hlase. Dělá si srandu.

''Kay,..'' pokusí se nastartovat avšak žádná reakce. ''To nemyslíš vážně.'' plácnu se po čele. ''Zkus to znovu. Tohle musí být špatný vtip.'' roztěkaně se na něj zadívám. ''Nejde to.'' zkonstatuje a zdá se být klidný. ''Harolde!'' vyjeknu.

''Nemůžu za to!'' rozmáchne rukama na svou obranu. ''Musel si mluvit o amerických filmech?! Jen si to přivolal!'' projedu si vlasy rukou. ''Vždyť nejsme tak daleko od přístavu!' ukáže za mě. Otočím se, ale vše co vidím je jen moře. ''Oh vážně?'' řeknu ironicky.

''Aspoň máme víc času.'' nevinně se usměje. ''Já tě zabiju, zabiju tě!'' nakloním se k němu a jdu mu po krku. ''Kay neblbni!'' vyjekne a chytne mi ruce. Neudrží stabilitu a lehne si. Skončím na jeho klíně a mé ruce se snaží dostat z jeho sevření.

''Kay uklidni se!'' zakřičí se smíchem a já poraženě přestanu. ''Nic se neděje.'' zašeptá a pohladí mě po určitě úplně rudé tváři. ''Jen jsme prostě trochu uvízli.'' opře se o lokty. ''Jen tě trochu přizabiju.'' zasyčím skrze zuby. ''Bože, jak já tě miluju.'' zavzdychá a usměje se.

Na tvářích mu vyskočí dolíčky.

''Harry..'' zašeptám. ''Pššt.'' rukou si mě přitáhne k sobě blíž. ''Jsme tu spolu.'' palcem přejede přes můj spodní ret.

''Stejně tě zabiju.'' usměji se a políbím ho.

Tak jsme si zahrál na American Movie ale jen trochu :DD samozřejmě budou v pohodě takže klídek nepůjdou po nich žraloci ani nic takovýho.... no i když :D ..

Rebel Love Song h. s. ICZIKde žijí příběhy. Začni objevovat