Nevím jestli jsem to někde psala, ale aby v tom bylo jasno. Ritě je 12, narodila se když bylo Kay 6 !!!!! :D Ještě to budu psát do dílu :) tak jen aby jste neměli zmatek, prostě je jí 12 ! Jinak co říkáte na nové 'covery' ? Bylo na čas je změnit :))
''Kaylee! Píše ti Harry, zase'' vběhne mi do koupelny Rita a podá mi do ruky mobil. Protočím očima. ''Zabiju ho.'' procedím skzr zuby a ručník si obmotám pevněji kolem těla. Rita odejde z koupelny a já odložím mobil na umyvadlo abych si mohla aspoň vyčistit zuby.
Obrazovka se ale znovu rozsvítí a opět zabliká nová zpráva od Harryho. Nanesu pastu na kartáček a začnu si čistit zuby. Opřu se o topení a odemknu mobil.
From Harry: Dlouho se neozýváš, to znamená že nemáš mobil, to znamená, že se něco děje. Kay!
From Harry: Jestli do pěti minut neodepíšeš tak... sakra Kay!
From Harry: Kaylee já tady umírám! No tak :( Napiš mi prosíííím :(
From Harry: Zítra tě utopím !
From Harry: Myslím to vážně.
From Harry: Babe vážně mě začínáš srát -_-
From Harry: Kaylee Georgie Evans! Přisahám, že tě zítra zmučím !
To Harry: Hrabe ti nebo co?! Byla jsem ve sprše!
From Harry: OMG! Žiješ, díky bohu. Ve sprše?! Proč jsi mi nezavolala? :( Zrádkyně.
Slabě se pousměji a vypláchnu si pusu. Zabalená v ručníku přejdu k sobě do pokoje a posadím se na postel.
To Lovely Dickhead Harry: Promiň, příště :**
From Lovely Dickhead Harry: Neflirtuj se mnou!
Opět kliknu na tlačítko přejmenovat a přemýšlím co tam napsat teď.To CurlyHazz♥: BaNáN v PiZzE !
From Curly Hazz♥: Poleva na pizze!
To CurlyHazz♥: Párek v rohlíku!
From CurlyHazz♥: Máš ho mít :333
To CurlyHazz♥: omg jdi spát Stylesi -.-
From CurlyHazz♥: Jedině s tebou♥
To CurlyHazz♥: Tak to máš asi smůlu :*
From CurlyHazz♥: Já jsem u sebe, ty jsi u sebe... jeden z nás je na špatným místě, řekl bych ♥
Pokroutím nad ním hlavou a odložím mobil. Přejdu ke svému oblečení a vytáhnu staré triko na spaní. Rychle se do něj převléknu a zachumlám se do teplých peřin. Nasaji jejich vůni. Voní tak krásně jako voní Harry.
To CurlyHazz♥: Moje postel smrdí jako ty -.-
To co jsem napsala není pravda. Voní naprosto božsky.
From CurlyHazz♥: Čím to bude když jsem tam ležel, že?
To CurlyHazz♥: Jop 'ležel' :D
From CurlyHazz♥: Mmm:3 'Lehnul' bych si tam znova ♥
From CurlyHazz♥: Chtěla by jsi ? .. :)
From CurlyHazz♥: Kay??
To CurlyHazz♥: Jen jsem přemýšlela.. promiň.
Na obrazovce mi vyskočí 'přijmout - zamítnout'. Ťuknu na přijmout a přiložím si mobil k uchu. ''Nad čím přemýšlíš?'' jeho hlas je hrubší a o dost chraplavější. Svůdnější. ''Mm nenávidím když si zvědavej.'' otráveně zasténám. Z jeho strany se ozve dokonalý zvuk v podobě smíchu. ''Miluješ když se starám.'' prohlásí jistě a já před sebou vidím jeho obličej, přesně vím, že na rtech mu pohrává samolibý úšklebek a obočí má pozvednuté.
Zavládne mezi námi chvilka ticha. Na rtech mi vyskočí malilinkatý úsměv. ''Kay?'' jemně mě osloví. ''Hm?'' dám mu znamení, že poslouchám. ''Chybíš mi,'' ozve se po krátké odmlce. Jeho slova tak krásně zahřejí u srdce, ale zároveň zabolí.
Tak moc jsem si zvykla být s ním. A teď ho vedle sebe postrádám. Sáhnu do prázdna vedle sebe a pohladím pouhé místo kde předtím ležel. ''Taky mi chybíš,'' zašeptám. ''Je zvláštní usínat sám,'' slabě se uchechtne, přikývnu což nemůže vidět. ''Jako kamarádi bychom si měli zase zvyknout,'' dodám a zadívám se do stropu.
''No dovol, jsem ten nejlepší kamarád.'' opraví mě. ''Nejlepší jakého můžu mít.'' zašeptám tak tichounce a doufám, že to neslyšel. ''To ale nemění nic na tom, že bych tě teď tak rád měl v náruči.'' obdivuji ho za to, že mu nedělá problém říct pravdu. Říct to na rovinu.
''Neprotestovala bych, usínat vedle tebe... navíc, je mi zima.'' znovu se zasměji na odlehčení 'vážné' chvilky. ''Zahřál bych tě,..'' hlesne. ''Harry..'' povzdechnu si a zadívám se ven balkónem. ''Třese se ti hlas, je to zimou...nebo mnou?'' jeho tón je tichý a svůdný. ''Lehl bych si vedle tebe..a přitiskl si tě na mé nahé tělo,'' zavřu oči a naslouchám jeho tichému hlasu.
''Do ucha bych ti šeptal, jak nádherná jsi.. pak bych tě letmo políbil na krk. Jen lehce.'' mé prsty samovolně přejedou po mém krk. Je to jako bych vážně Harryho rty cítila na mé kůži. ''Něžně bych se dotýkal tvé kůže a zjišťoval co se ti líbí, i když už to všechno vím..'' po těle se mi roznese husí kůže.
''Dobrou noc, Kaylee.'' oba si tiše povzdechneme. ''Dobrou, Hazz.'' zašeptám a odložím mobil pod polštář.
ČTEŠ
Rebel Love Song h. s. ICZI
FanfictionOd dětství k sobě nepociťují nic víc než nenávist, přesto nemůžou být jeden bez druhého... -Rebel Love Song DOUBLE TROUBLE