Pohled Kaylee
Otevřu dveře do klučičí šatny, vzduchem se vznáší pára a smrad potu přestříkaný různými voňavkami. Nechutné. ''Hej, hej, nespletla sis šatnu?'' zasmějí se blbečci z nižších ročníků, s omotanými ručníky okolo pasu. Jsem ve čtvrťáku, mám snad nějaký nárok na respekt sakra. Protočím nad nimi očima a rozhlédnu se. Je tu opravdu horko.
Pohledy kluků na mě padají jako dešťové kapky když procházím šatnou a rozhlížím se po jednom jediném. ''Tohle je klučičí šatna zlato.'' z každé strany na mě padají nestydaté narážky. ''Ale, ale...'' ozve se mi za zády nechutný hlas. Derek.
''Jestli hledáš svůj mozek obrať se na někoho jiného,'' odplivnu si když se na něj otočím. Je o něco vyšší a celkově by mě celou zastínil. ''Tak drobňouká a tak drzá.'' zasměje se a kluci z týmu s ním. ''Je mi z tebe zle.'' pokroutím hlavou a můj do rovna vyžehlený culík posazený vysoko na hlavě mě polechtá na holých zádech, která jsou odhalována hlubokým výstřihem, samozřejmě, že jen vzadu.
''Co se tady děje?!'' objeví se zamnou znepokojený Austin také jen s ručníkem okolo pasu. ''Slečinka se nám zatoulala do špatné šatny.'' vysměje se mi Derek. ''Copak? Snad se nestydíš?'' dobere si ho Austin a on sklapne. Pouze se namyšleně otočí a odkráčí.
Povzdechnu si a opřu se o skříňky. ''Vyser se na něj, je to kretén a brzo z týmu vyletí.'' tak hrubá slova jsem snad od Austina nikdy neslyšela. To je to co se mi na něm líbí, je tak nevinný, že z toho mrazí.
''Děkuju..'' slabě se pousměju a projedu ho pohledem od hlavy až k patě. ''Nový účes?'' zasměju se a rukou mu pročísnu vlasy. ''Hej! Trvalo mi to skoro minutu!'' postěžuje si a začne si to upravovat. ''Ach tak, to mě moc mrzí Sire.'' zatvářím se lítostivě.
''Jasně, úplně ti to žeru.'' pokroutí hlavou. ''A co tady vlastně děláš?'' pozvedne obočí. ''Hledám jednoho kluka..'' zahraji si na tajnou, i když myslím, že on moc dobře ví o koho jde. ''Popis?'' zeptá se důležitě.
Olíznu si rty a neplánovaně se rozesměji. Bože, ten kluk je idiot. ''Asi takhle vysoký..'' zvednu ruku o kousek víš nad jeho hlavu. ''Kudrnaté vlasy, tetování snad všude...'' gestikuluji rukama.
''Jo..tak toho neznám.'' otočí se na patě a kráčí pryč. ''Jen vtipkuju.'' zasměje se a přišoupne se ke mně zpět. ''Hey!'' uchechtnu se a bouchnu ho do ramene. ''To je výzva na souboj?'' píchne mi prstem do žeber a já se zakroutím. ''Nový druh tance?'' okopíruje mé pohyby a já se nemohu přestat smát. ''No tak, kde je?'' otevřu pusu do tvaru O když mi z kapsy vytáhne prozatimní starý ošklivý mobil. Pozvedne obočí. ''Svůj jsem si utopila.'' vytrhnu mu ho z ruky a vrátím ho do kapsy. ''To samé říkal i Harry, náhoda?'' začne se zase smát. Protočím očima a netrpělivě čekám až mi řekne kde ten kudrnatý neandrtálec je. ''Je na hřišti, je nějak bez nálady..'' pohladí mě po rameni. Poděkuju a odběhnu na hřiště.
Bez nálady?
A opravdu. Harry je na hřišti a zuřivě kope míč proti zdi.
Dojdu až k němu a on mi nevěnuje ani jeden pohled. Něco se děje. ''Ne nic se neděje, díra ve zdi bude za chvilku jen tak... pro srandu.'' ozve se mé svědomí.
''Harry..'' promluvím na něj, chci ho chytit za rameno ale on uhne. ''Harry co se stalo?''
''Louis se stal.'' odsekne pouze a já se zděsím.
_____________________________________
Holčiny napadla mě taková blbost :) zahrajem si takovou ''hru'' na konci každého dílu vám dám otázku tykající se právě RLS. Jako např. 'Jak se jmenují dva nejlepší kamarádi?' 'Harry a Kay' chapenzi ? :D
První kdo odpoví správně -> udělám mu trailer pokud bude chtít :) nebo něco takovýho :D třeba jen video s někým s kým bude chtít :D
Druhý kdo odpoví správně -> prostě co bude chtít :D (obal, dopis a takovýhle hovadinky..) :D
Třetí místo -> věnovaná kapitola :D
Vůbec nevim jak jsem na to přišla ale SOUHLASÍTE?
Takže
OTÁZKA Č. 1 Otec Kaylee má přítelkyni, jak se jmenuje ?
ČTEŠ
Rebel Love Song h. s. ICZI
FanfictionOd dětství k sobě nepociťují nic víc než nenávist, přesto nemůžou být jeden bez druhého... -Rebel Love Song DOUBLE TROUBLE