''Sakra buď zticha!'' Vyjeknu a zacpu Harrymu pusu. Příště, až se mě zeptá jestli u nás může spát a já řeknu ano - vezměte mě někdo pánví po hlavě. ''Potichu!'' Zakření se na mě a nemotorně šlape do schodů.
''To tě neučili chodit do schodů?!'' Postěžuji si. ''Je to těžký, když je vidíš čtyřikrát.'' Přiblble se usměje. Zadržím smích, abych ho v tom nepodporovala a zatáhnu ho do pokoje. ''Asi jsme to přehnali.'' Dodá zamyšleně.
''Trochu.'' Usměju se. ''Co když na nás vběhne Rebecca, oba dostanem melounem a druhou schytáme o zeď?'' Polekaně vykulí oči mezitím co mluví. Vypadá, že se vyděsil vlastní úvahou, mezitím já se válím smíchy po posteli.
''Táta i Rebecca už dávno spí... Beztak jí zase vyšukal mozek.'' Tiše si povzdechnu. ''O kterým mozku to mluvíš?'' Zeptá se Harry a přisedne si ke mně. Slabě se uchechtnu. ''Nenávidím tě,'' Podívám se do jeho zarudlých očí. ''Já tebe víc.'' Zašeptá a přiblíží svůj obličej k tomu mému. ''Táhne z tebe chlast.'' Zamávám mu rukou před pusou a on nahodí american smile, kterým balí každou, co kolem něj projde.
''Řekni mi něco, co nevím.'' Protočí očima. ''Pojď sem...'' Přitáhne si mě k sobě tak nemotorně, že mě povalí na záda. ''Nedělej to.'' Výstražně vztyčím prst. ''Jsi roztomilá.'' Zachichotá se při pohledu na mě. ''A ty opilý, extrémně.''
''Proč myslíš?'' Divně se na mě podívá. ''Roztomilá? Do prdele Harry.'' Zasměji se, jeho výraz je ale seriózní. Bez dalších slov se nahne k mému obličeji tak, že se jeho nos dotkne mé brady, posune hlavu nahoru a jeho rty se otřou o ty mé.
Donutí mě trochu zaklonit hlavou, abych s ním mohla udržet kontakt. ''Neměli bychom...'' Zašeptám. ''Proboha Kay...'' Vím, že kdyby teď měl otevřené oči, protočí jimi. ''Neděláme nic nezákonného, hm?'' Zeptá se a otře si svůj nos o ten můj, nakonec mi na něj dá malou pusu.
''Jsi bastard.'' Zapletu mu ruce do kudrlinek. ''Proto mě přeci nenávidíš.'' Mlaskne si a jeho tělo se přesune nad to mé. Jeho pánev se něžně pohne proti té mé, přes oblečení by to bylo nic, naneštěstí pro nás naše partie jsou kryté jen plavkami.
Tiše mu vydechnu do tváře a on se usměje. ''Nebudu s tebou spát.'' Napodobí holčičí skřek a vím, že tím naráží na mě. ''Nespím s tebou...''
''Zatím... Všechno bude kotě.'' Našpulí pusu. ''Harry já s tebou nikdy spát nebudu...'' Zadívám se mu do očí. ''Řekneš mi důvod?'' Hlesne.
''Proč se mnou tak nutně potřebuješ spát?'' Odpovím mu otázkou. ''Kaylee, není to nic nezvyklého... Je to součást lidskýho života.'' Po celou dobu co mluví se mi dívá hluboko do očí.
''Je to ... Divné.'' Zkonstatuji situaci, tak jak ji cítím. ''Co je divný? To, že tě uvidím nahou?'' Zasměje se. Neodpovím mu. ''Není to nic, co by mě nějak vzrušilo.'' Zadrží další vlnu smíchu. AU !!
''Dobrou noc Harry.'' Zašeptám nakřáplým hlasem a shodím ho ze sebe. Je mi jedno jestli na sobě mám nebo nemám plavky, jeho slova mě ranní... A tak mě napadne si je sundat, vlastně nevím proč... Prostě si je sundám a odhodím je někam pryč. Nejspíš si chci dokázat, že to není tak jak tvrdil.
''Kay,... Takhle jsem to nemyslel.'' Zašeptá mi do ucha. Dívám se proskleným balkonem ven na noční oblohu které panuje úplněk. ''Kay?'' Cítím jeho tělo jak se naklání, nejspíš aby se podíval jestli spím, rychle zavřu oči.
Povzdechne si a vrátí se do původní polohy. ''Dobrou noc...'' hlesne posmutnělým hlasem a jedna jeho ruka se omotá okolo mého bříška.
ČTEŠ
Rebel Love Song h. s. ICZI
FanfictionOd dětství k sobě nepociťují nic víc než nenávist, přesto nemůžou být jeden bez druhého... -Rebel Love Song DOUBLE TROUBLE