Chapter 19. 2/2

12.4K 626 19
                                    

Jeho rty hřejí ty mé, když mě sladce líbá. Postrádám jeho dotek když se odtáhne. Ještě nějakou chvilku nechávám zavřené oči a pak konečně znovu uvidím jeho obličej. ''Bojíš se?'' zašeptá po mučivém tichu které trvalo věčně. Pousměji se na něj a prsty mé ruky mu přejdu po tváři až ke rtům, palcem pohladím jeho spodní ret a ještě jednou ho krátce políbím. ''Dokud si se mnou, nic se ti nestane.'' slova z jeho úst se linou jako tóny známé písně 

Všímám si všech jeho detailů, to jak krásnou má vlastně tvář a jak úžasné vypadá když mu do ní padají jeho divoké kudrliny, za které se tak úžasně tahá. ''Miluju tě,'' zašeptá tak tiše, že nevím jestli to byl jen výplod mé fantazie. 

Nemám ale čas zpracovat to, nebo se na to zeptat. Cítím, že je něco jinak. Harry nepatrně pohne svými boky proti mně. Necítím žádnou bolest, pouze nepříjemné štípání. Není to však nic hrozného, takže to jde vydržet. 

Jeho ruka sklouzne na můj bok, který stiskne několikrát za sebou. Znovu slabě zatlačí proti mně. Zakloním hlavu a tiše zavzdychám. Zcela do mě pronikne a vydechne zadržovaný vzduch. Slabě se pousměji a on začne zlehka přirážet. Posunuji mé ruce nahoru po jeho pažích, k jeho lopatkám, níž a níž a zase zpět nahoru. 

  Nemůžu se zbavit pocitu, že toto je pro něj naprosto obvyklé a není to pro něj tak výjimečné jako pro mě. Harry o to určitě připravil spousty holek, i když mi tvrdí že ne... nechce se mi tomu věřit. Stále má narážky týkající se sexu a harašení. Jde prostě o kluka co miluje sex.

Z myšlenek mě vytrhli jeho rty které se ocitly na těch mých. Jedno ale můžu potvrdit, ke svým dívkám se vždy choval s úctou. A líbá jako bůh. 

Vzdychl mi do úst, když přidal na tempu. Mé hlazení na jeho zádech už nebylo jemné, nýbrž drsné. Mé nehty se zarývali hluboko do jeho napjaté kůže. 

Neznámý pocit ochromoval mé tělo. A zdá se, že Harry je si plně vědom toho co se mnou dělá. Pokoj zaplavily jen naše tlumené vzdechy, kdy jsme sténali jméno toho druhého. 

Harryho tempo začne být najednou nepravidelné, od konečků prstů cítím mrazivé pálení a celá se cítím jako v ohni. Prohnu se v zádech, když ten pocit naplní celé mé tělo. 

Otevřu oči a podívám se na Harryho, který se až teď dostal do pout té extáze. 

Nakonec svěsí hlavu a ztěžka oddechuje. S úsměvem na rtech mu pročísnu kudrlinky. Věnuje mi unavený pohled. Přitáhnu si ho blíž a kratičce ho políbím. 

''Hm..nebudeš se mnou spát?'' zeptá se laškovně a kousne mě do rtu. ''Nejhorší na tom je, že toho nelituju,'' zašeptám a slabě ho udeřím do hrudi. Svalí se vedle mě a tiše se zasměje. ''Ještě aby jo,'' zašeptá. 

''Byla si úžasná,'' položí svou ruku na mé bříško a palcem na něm začne vytvářet drobné kroužky. 

''Takže kolikátá jsem na tvém seznamu?'' otočím se na bok abych mu viděla do tváře. Uhne mému pohledu. ''Nech toho.'' slabě se usměje. ''Žádný seznam není.'' mrkne na mě. ''A to si je všechny pamatuješ?'' udělám překvapenou. 

''Kaylee.. jsi pátá holka se kterou jsem spal, dobře?'' jeho slova mě zarazí natolik, že se zadusím na vlastní slině. ''Překvapená?'' hlesne. ''Trochu,'' utvrdím ho. ''Kay... měl jsem sex hodně krát, ale ne s hodně holkami, jsi pátá..'' pohladí mě po tváři. 

''Dobře..'' zašeptám a otočím se na druhý bok, zády k němu. Měla bych se stydět za to jak jsem si ho dobírala ? 

Rebel Love Song h. s. ICZIKde žijí příběhy. Začni objevovat