Věnováno mému novému zlatíčku -> @violet1313 Rozhodně navštivte její profil a přečtěte si F#CK YOUR BODY. Stojí to za to.
''Pamatuješ na nás?'' zašeptá Harry směrem ke mně, při pohledu o čtyři řady dolů na Ritu s tím klukem. Drží ji kolem ramen, yay. Otočím se k němu a slabě se usměji. ''Jak jsem přišel k vám před dům s kyticí..'' mluví a chechtá se. ''To je sice hezké, ale mohl by jste být laskavě zticha?!'' napomene ho starší žena za námi. ''A pozval tě ven, ty si řekla se ti nechce a zabouchla si mi před nosem.'' zašeptá mi do ucha.
Zadržím smích. ''Jo, byla jsem milá.'' uchechtnu se. ''Bylo mi 13 a doufal jsem, že se budu moct klukům ve třídě chlubit, že s tebou chodím. Jak si mohla tak ranit mé city?!'' ublíženě se chytne za srdce. ''Nechodila bych se svým nejlepším kamarádem.'' odfrknu si.
''Ta milost ti zůstala,'' pronese uštipačnou poznámku jen tak do vzduchu. ''Tobě zůstalo flirtování.'' oplatím mu. ''Jsi pořád menší než já,'' zaútočí. ''Pořád si stejnej idiot.'' pozvednu obočí s pohledem upřeným na plátno. ''A stejně mě miluješ,'' mlaskne si. ''A moc si věříš.'' dodám se smíchem. ''Líbí se ti to.'' protočím očima, to jsem zase něco začala.
''Vůbec.'' podepřu si bradu rukou. ''Hodně.'' oponuje mi. ''Možná trochu.'' prsty naznačím jak moc. ''Bude mi to muset stačit,'' nakrčí rameny a taky se zadívá na plátno. Možná, že kdybych věděla jak se ten film jmenuje nebo o co tam vlastně jde, bavil by mě.
''Do prdele, pojď.'' zasténá Harry z ničeho nic a za ruku mě vytáhne ze sálu. ''Harry co blbneš? Mám tam sestru. ''To mě teď opravdu nezajímá.'' procedí skrz zuby. ''Co to blbneš?'' tiše se zasměji když se vkrade na dívčí toalety.
''Promiň ale dívat se na to jak ve filmu skoro sexuálně haraší a mít tě vedle sebe je vážně vražedná kombinace.'' natiskne mě na studenou zeď. ''Jaké že to harašení ?!'' vyjeknu, vždyť se na to dívá moje sestra!
''Jestli čekáš, že tě tam pustím, rovnou na to zapomeň.'' prudce vydechne. Jeho rty se přitisknou na mou čelist a začnou laskat její linii směrem k bradě. ''Harry,'' vzdychnu jeho jméno. ''Tohle mě zabíjí Kay,'' zašeptá a pohladí mě po tváři.
''Někdo sem přijde,'' podívám se směrem ke dveřím. ''Kdy to dojde, že je mi to u prdele?!'' zavrčí a zakousne se do mé kůže na krku. Přidušeně vyjeknu, nečekala jsem ho až tak rozprouděného. Zamotám mu ruce do vlasů a on souhlasně vzdychne. Zvedne mě do náruče a mé nohy si obmotá kolem pasu.
Chytne mě za zadeček a příležitostně ho stiskne. Fajn, on se může chovat drsně a já ne? ''Harry na nějaký předehry ti opravdu seru,'' stoupnu si zpět na zem a tlačím ho do nejbližší kabinky. ''Bál jsem se, že to neřekneš.'' odpoví zadýchaně a stáhne mé kraťasy. Pouze z nich vystoupím.
Zaháknu prsty za lem svých krajkových kalhotek a jen o kousek ho potáhnu dolů a podívám se na Harryho. Zdá se, že až bolestně si skousne ret.
''Kurva Kay,'' zavzdychá a opět mě natiskne na zídku kabinky. Látku kalhotek bez problému spustí dolů po mých nohou a zuřivě zaútočí na mé rty. Jeho prsty drsně přejedou přes můj klitoris. (fakt to slovo nemám ráda :D) Zavzdychám mu do úst, což se mu zřejmě tak zalíbí, že to zopakuje.
''Jak je možné, že zvlhneš tak rychle?!'' zamumlá mi do pusy. ''Ošukáš mě nebo si chceš povídat o tom jak vlhnu?!'' zaháknu ruku za jeho džíny a rozepnu je, stáhne si je ke kotníkům a zvedne si mě do náruče.
V okamžiku je hluboko ve mně a na nic nečeká. Natisknu se na zídku a vykřiknu jeho jméno. Opět mě nutí nepravidelně dýchat. ''Oh, do prdele.'' kousnu se do rtu a zakloním hlavu jak jen to jde. ''To můžem zkusit příště.'' neodpustí si poznámku přeceděnou skrze zuby. ''Nesnáším tě.'' zamumlám a zatáhnu za jeho kudrlinky tak, že bolestně zasténá. Položím si hlavu na jeho rameno a zavřu oči. Jeho prsty se zarývají ze spodu do mých stehen a zadečku.
Od špiček nahoru mi začne tělem procházet ten známý pocit po kterém oba toužíme. ''Harry prosím.'' zaškemrám, když najednou zpomalí. ''Co když ti nedovolím se udělat?'' odtáhnu se od něj tak abych mu viděla do očí. ''Prosím.'' zašeptám bez dechu. ''Dneska navštívíš moji postel, slib mi to.'' i jemu dech neslouží tak jak by měl. ''Slibuju, prosím!'' zaryju mu nehty do ramen. Prudce přidá na rychlostí přírazů a já s posledním výkřikem jeho jména docílím orgasmu a chvilku po mě i Harry.
''Oh bože,'' tiše se zasměji a opět spustím hlavu na jeho rameno. ''Klidně mi říkej Harry.''
ČTEŠ
Rebel Love Song h. s. ICZI
FanfictionOd dětství k sobě nepociťují nic víc než nenávist, přesto nemůžou být jeden bez druhého... -Rebel Love Song DOUBLE TROUBLE