Chapter 66.

5.7K 417 15
                                    

Vodě se snažím vyhýbat obloukem. Nemohu se zbavit pocitu hrozné zimy, i když se peču na lehátku vedle Lottie. ''Nezkoušej to!'' vykřiknu, když se ke mně přiblíží mokrý Harry, a začne třepat hlavou. ''Stylesi!'' zaječím. Postavím se z lehátka a rozběhnu se za ním. Skočí do vody a já dříve než zabrzdím, letím hned za ním.

''Já tě...'' ''Jo taky tě miluju.'' zasměje se a přitáhne si mě k sobě. ''Úplně se třeseš.'' obmotá si mé nohy okolo pasu a usměje se. ''Vážně? To bude tím, že je mi zima!'' bouchnu ho po hrudi, vykroutím se z jeho sevření a doplavu k Noahovi s Liamem. Liam si Noaha zamiloval a tak ho teď hlídá v dětském nafukovacím kruhu. ''Děkuju, že se o něj staráš.'' věnuji mu pusu na tvář. ''Brr. Jsi úplně ledová.'' oklepe se. ''Promiň.'' zasměji se a vylezu na břeh.

''Rito?!'' křiknu. Rita vyběhne z vily a za ní se plouží Mota. ''V pohodě, pomáhá mi s jídlem.'' vyběhne ven Loui. Pokroutím hlavou a ulehnu zpět na lehátko.

''Copak Zaynie? Nějak se ti do té vody nechce!'' pošťuchuje ho Niall a tahá ho za nohy do vody. (Možná, že Zayn opustil 1D, ale nehodlám ho kvůli tomu vypustit z téhle story. <3)

''Není mi nějak dobře..'' postěžuje si Zayn. ''To jsme dva.'' zapojí se Austin do konverzace. ''Jo taky mi není zrovna nejlépe...'' špitnu a všechny pohledy padnou na mě. Harry se zamračí.

''Půjdu na chvilku dovnitř.'' prohodím a zmizím ve vile.

''Děje se něco?'' zeptá se Louis, který něco kuchtí s Ritou. ''Není mi nějak dobře.'' sednu si na linku a rozhlížím se kolem. ''Je to tu vážně obrovské!'' zasměji se a stále se nestačím divit. ''Jo...občas mě to děsí.'' vykulí na mě Loui oči. ''Nedivím se ti, je to jako v těch hororech, kdy jsou sami doma v obrovském domě a najednou zvoní tefelon a -'' někdo mě popadne zezadu za boky a já seskočím z linky. ''Ty kreténe!'' křiknu na Harryho. ''Lekla ses?'' směje se a skoro se válí po zemi. ''Ne to byl jen tik.'' protočím nad ním očima. Narovná se v zádech a políbí mě. ''Promiň babe.'' zašeptá a zadívá se mi do očí. ''Ehm... pomůžete mi s tím jídlem, nebo chcete pomoct udělat dítě?'' připomene se nám Louis. ''Jasně.'' zasměji se a popadnu od něj talíře s tousty a vším možným.

 ''Všechno zkazíš!'' slyším Harryho, jak si stěžuje směrem k Louisovi. ''Ooo díky bohu padám hlady!'' vyjekne Niall a skočí po talíři, který držím v ruce. ''Podala bych ti to.'' uculím se, s plnou pusou pokroutí hlavou na znamení 'zvládl jsem to sám, v pohodě'.

Malý Noah začne plakat a Liam se zatváří nevinně, jakože  s tím nemá nic společného. Pozvednu koutky, dojdu ke kraji a Liam mi ho podá do náruče.

''Jsem tady, pššt.'' začnu tiše šeptat. Avšak Noah stále plakal a naříkal. Harry ke mně přešel s drzým úsměškem na rtech a vezme mi malého z náruče. Protočím očima a sleduji pana dokonalého a také si všímám jak Noah přestává plakat. Užasle nakrčím ret a oddechnu si. ''Odnesu ho.'' přikývnu a následuji Harryho.

 Zahne k Louisovi do pokoje a uloží malého do měkkých peřin a jemně ho přikryje. ''No páni.'' špitnu. ''Jsem prostě boží.'' uchechtne se tiše Harry.

 ''Už to asi bude pravda..'' usměji se. Zaplete ruku do mých vlasů a natiskne mě na dveře. ''Proto bychom tvořili dokonalý pár.'' zašeptá a něžně otře své rty o ty mé. ''Ty a já..'' opře si čelo o to mé. ''Miluju tě, Harry.'' položím mu ruce na pas a přitáhnu si ho blíž. Začne mě divoce líbat, vyzvedne si mě do náruče a opře mě o dveře.

''Jsi tak dokonalá Kay..'' hlesne když se odtáhneme. ''Vše co děláš,.. jsi úžasná.'' mluví s lehkým úsměvem na rtech.

''Proto si přeju aby si jednou byla moje,'' pohladí palcem můj dolní ret. Těkám pohledem z jeho očí na jeho rty. ''A já vždy dostanu to co chci.'' tvrdě přirazí proti mě a mě z úst unikne sten.

Rebel Love Song h. s. ICZIKde žijí příběhy. Začni objevovat