Chapter 53.

7.9K 450 27
                                    

V minulém díle jsem jaksi zapomněla na otázku, takže tady budete mít dvě :

Zvednu se do sedu a promnu si oči. Proboha to byla noc. Moje záda jsou jako v ohni, bolavá a zlámaná. Harry se ve svém spacáku stále kroutí a převaluje, také nevypadá zrovna spokojeně. Povzdechnu si a šťouchnu do něj. Nakrčí horní ret jako vzteklý pes a hlavu otočí na druhou stranu, tím pádem pryč ode mě.

 Vyhrabu se ze spacáku a rozepnu stan. Ovane mě chladný vítr a tak ho radši zase rychle zapnu a otřesu se.

 ''Co blbneš sakra?!'' je to tady, špatně vyspaný Harry. ''Smažím řízky.'' protočím očima nad jeho náladou a pokusím se znovu vyjít ven. Avšak jeho ruka stáhne mé tělo zpět. ''Můžeš mě pustit? Potřebuju na záchod.'' zavrčím a vytrhnu se z jeho sevření.

 ''Fajn.'' vydechne a znovu schová hlavu.

 Vstoupím do té zimy a co nejrychleji vykonám svou potřebu v hájku mezi stromy. Kam doufám, není vidět.

 ''Vstáváme!'' okolím se roznese zvuk vařečky mlátící o hrnce. Tati, ach bože.

 Vyběhnu z hájku a skočím přímo před tátu. ''Dobré ráno zlatíčko.'' usměje se a políbí mě na tvář. ''Není na něm nic dobrýho.'' nakrčím obočí a ret.

 ''Tvá sestra má narozeniny, aspoň předstírej zájem.'' pohladí mě po vlasech. Teda, nedá se tomu říkat vlasy. Rozcuchaný drdol, ze kterého vlasy čouhají na všechny světové strany.

 ''Změnila si účes?'' vyleze ze stanu Liam a usměje se na mě. ''Haha moc vtipný.'' zkřížím ruce na prsou a našpulím pusu. ''Rita má narozeniny?'' vykoukne se stanu Harry. Najednou je vzhůru.

 ''Takový chci přístup!'' ukáže táta na Harryho. ''Jasně..'' zašeptám a opět zalezu do stanu, kde se v poněkud stísněných podmínkách převleču. Převlečená do teplého opět opustím stan a vydám se k vodě, kam nejspíš také všichni šli.

 ''Kay! Počkej!'' křikne za mnou blonďáček. ''Dobrý rá-'' ''Neříkej to.'' dám mu ruku před pusu. ''Dobře. Není dobrý. A nebude.'' Vydrmolí okamžitě. "Přesně tak" Odseknu. Nadechne se ale nakonec sklapne pusu a pozvedne obočí. Mávnu rukou a pokračuji v chůzi.

 Všichni rozespalí stojí u vody a... cvičí?! ''Co se tu...sakra děje.'' zaksichtím se na tátu, který předcvičuje a všichni po něm opakují. Rebecca sedí na rozkládacím lehátku s prckem v náručí.

 Zayn usíná za pohybu. Liam akčně cvičí. Louis nemá ponětí co se děje a Harry háže kamínky do vody. ''Šup šup,'' popohání nás táta k klukům. Pokroutím hlavou a úspěšně uteču.

 Omylem ale vrazím do Harryho a ten mi věnuje nehezký pohled.

 ''Promiň.'' vyhrknu a stoupnu si opodál. ''Když máš krámy si úplně mimo.'' zasměje se mi a popadne do ruky další kamínek. ''Nejsem, a neříkej tomu krámy!'' bouchnu ho do ramene. Zákeřně se usměje a mrští kamínkem o hladinu vody.

 ''Tady je naše oslavenkyně!'' s Harrym se otočíme. Otrávená a rozespalá Rita vyleze z karavanu a táta kolem ní hned poskakuje.

 ''Všechno nejlepší!'' podá jí do rukou krabičku s Iphonem. Její výraz když její překvápko objeví je kouzelný a naprosto k nezaplacení. Do očí jí vyhrknou slzy a mně z neznámého důvodu taky. Vidět její opravdovou radost mě jaksi hřeje.

''Ach ty sestry.'' zasměje se Harry a poplácá mě po rameni.

____________________________________

''Kaylee!'' otočím se za hlasem a v tom mi někdo skočí na záda. Podle váhy odhaduju, že to bude... Rita.

''Copak?'' zasměji se a chytím její nohy aby nespadla. ''Jak to je s tebou a s Harrym?'' pozvednu obočí a můj pohled padne ke skupince lidí, která sedí u ohně. Pohledem najdu Harryho, který náhodou nenápadně pokukuje naším směrem.

''Poslal tě?'' položím ji na zem a zadívám se jí do očí. ''Řeknu ti pravdu za deset doláčů.'' nastaví ruku a zašklebí se. ''Ani náhodou, dostala si iphone a teď to vyklop.'' chytnu ji za rameno a zamračím se. ''Móóóžná... jo poslal mě.'' poraženě si povzdechne.

''Parchant jeden.'' vezmu to jako hru. Vyzvídá přes Ritu ? Fajn. ''Jsme kamarádi. Řekni mu to.'' poplácám ji po hlavě a ona běží k ohništi a šeptá Harrymu do ucha. Jeho pusa se raněně otevře. Střelí po mě pohledem a okamžitě začne Ritě něco rozhořčeně říkat.

''Hovadina, nejste kamarádi.'' nakrčí rameny Rita když doběhne. ''Ale jsme už jsem mu to řekla..'' usměji se a udýchanou ji pošlu zpět.

Situace vrcholí. Harry je naštvaný a já se bavím. On sám to dobře ví. Láska je na nic a i když ji k němu chovám. Nedovolím jí aby nás spoutala víc než teď. Ztratit ho jako kamaráda, bude bolet méně...

PUSTIT SONG

Kudrnatá hlava kráčí přímo ke mně a tváří se neutrálně. ''Kamarádi..'' vydechne a prohrábne si vlasy. ''Chápu, že čekáš na něco víc... ale tady nic víc není Harry. Proč prostě žiješ představou a nežiješ realitou?!'' rozmáchnu rukama.

''Miluju tebe a ty miluješ mě, snažím se,.. ale nevidím v tom tvůj problém.'' chytne mou ruku a proplete naše prsty.

''Můj problém je ten, že tě nechci ztratit..'' vypadne ze mě. ''Ne, tvůj problém je to, že mě stále vidíš jako tvého kamaráda a nedokážeš si představit, že bych mohl být něco víc. Máš z toho prostě kurva strach..'' vyplivne na mě.

''Miluješ mě vůbec nebo si to jen..nalháváš?!'' zadívá se na hladinu jezera. Je tak klidná, i já bych si teď přála být v nehybném stavu a být naprosto klidná. Nespěchat.

''Podle tebe je všechno hrozně lehký Harry! Haha jsme zamilovaní, pojďme spolu skákat do zelený travičky, ruku v ruce, kytičky všude okolo a pozpěvující ptáčci. Ne Harry, jestli je to takhle, tak to opravdu necítím. Chci tě chránit. Ubližuji ti jako kamarádovi. Nechci tě ve vztahu zabít.'' nemá cenu křičet. Vlastně je to až směšné. Ano miluji ho, vím to a cítím to, ale...

''Srazila si mě na kolena, jo. Ale já se zvedl.. a nechal si to udělat znovu. A ani jednou jsem svého zvednutí nelitoval. Protože pokáždé, kdy jsem se zvedl, mi to přidalo pár hezkých minut s tebou navíc. Než se to zase všechno posralo. A i když jsem už neměl sílu, za minuty s tebou... bych klidně i zemřel, jen aby se mohl dívat na tvoji tvář. Aby mohl číst v tvých očích to co nedokážeš říct.. Abych tě mohl cítit sakra! Aspoň  chvilinku... dal bych cokoliv za ten pocit, že celá tvá maličkost bude patřit mě. Cokoliv.'' je to již po několikáté co vidím Harryho Edwarda Stylese plakat. A jako již poněkolikáté, mě to ubíjí.

''Nechci..zažít lásku Harry. Mít někoho rád je skvělý pocit... ale já nechci. Nechci se spálit.'' vytrhnu svou ruku z jeho sevření.

''Máš strach. Říkal jsem to.., jsi jako neposkvrněná růže. Rudé dokonalé lístky, listy zelenější než jarní tráva.. ale kolem sebe máš pouhé trní. Schováváš se a bojíš se poznat to co se ukrývá za ním. Bojíš se, že přijde někdo, kdo naruší tvé bezpečí. Kdo ti potrhá lístky... Kdo tě zlomí. Ale věř nebo ne, i po tom všem, i když se cítím malý a tvé trny se mě snaží zastrašit a utéct. Neudělám to. Lákáš svou krásou, je to tvá zákeřná zbraň. Pokračuju dál, protože myšlenka na to, že růži, která měla patřit mě.. má někdo jiný... to je ta věc co mě zabíjí.'' slova z jeho úst se linou bez jediné chybičky. Jsou tak hluboká.. a každé z nich se zarývá do mé mysli jako se vyrývají tváře do kamene.

OTÁZKA Č. 6   Jakým zvukem Kayleein otec probudil ostatní ?

OTÁZKA Č. 7   (není to otázka, jako spíš menší nápověda co vás v tomhle příběhu ještě čeká.)

''Blonďaté vlasy, modré oči... ona se vrátí. Stane se někým koho on bude potřebovat, koho on bude vyžadovat. Hnědé oči budou ji proklévati a budou slzet nenávistí. Hnědé oči žárlí, modrá barva v zelených očích vzpomínky na ty hnědé pálí.''

Tuší někdo co se bude ještě dít ? Cvaklo to někomu? :))

Rebel Love Song h. s. ICZIKde žijí příběhy. Začni objevovat