Chapter 5.

17.8K 870 17
                                    

''Okey, Austin na dvanácti hodinách, dělej.'' Řekne mi do ucha nenápadně Harry. Rozhlédnu se po pláži, Austin jde směrem k našemu baru. ''Harry na tohle ti seru.'' Zvednu ruce do vzduchu. ''Prostě mi dej pusu bože!'' protočí očima. 

''Ani mě nehne!'' Založím si ruce v bok. ''Nenávidím tě.'' Zašeptá a chytnou mou tvář do dlaní. Jeho rty se přisají na ty mé, začne mě jemně líbat. Omotám mu ruce kolem krku a on se spokojeně usměje. ''Uh... Čau.'' Ozve se od baru ten jeho dokonalý hlas. Harry se ode mě pomalu odtáhne a zadívá se mi do očí. 

''Ehm... Oh... Ahoj Austine.'' Vykoktám a pramen vlasů, který mi spadl do obličeje si dám za ucho. Na jeho tváři je znepokojený výraz. ''Vezmu si pomerančovej, dík.'' Řekne bez pozdravu a hodí na pult bankovku. 

Harry ji vezme a já se mezitím pustím do přípravy. Cítím jeho pohled v mých zádech a mé ruce se nervózně klepou, kruci. 

''Tady.'' Podám mu jeho džus a usměju se. Věnuje mi slabý úšklebek a mrkne na mě. ''Měj se.'' Řekne ještě a odejde. ''Proboha...'' Zašeptám a kousnu se do rtu. ''Proboha.'' Zopakuje Harry. ''Je tak ... Nesnáším se.'' Řeknu rozhořčeně. ''Nevěděl jsem, že líbáš tak dobře.'' Odvětí Harry. 

''Posloucháš mě vůbec?'' Prudce se k němu otočím. ''A ty mě?'' Uchechtne se, mrsknu po něm utěrku, které se vyhne. Zmetek. ''Nemůžu uvěřit, že jsi to udělal...'' Dodám tiše. ''Jsem za to rád.'' Položí mi ruce na boky a přitáhne si mě k sobě. 

Zakloním trochu hlavu, abych mu viděla do očí a slabě se usměju. Jeho tvář se posune níž k té mé. Podívá se mi do očí a poté na ústa. Škubnou mu koutky předtím, než mi opět věnuje letmý polibek. ''Víš co je dnes večer, hm?'' Šťouchne svým nosem do toho mého. Přikývnu. 

''Vyzvednu si tě...'' Zapletu mu ruku do kudrlinek, mé rty neodolají těm jeho a jsem to já, která znovu podlehne v něžném polibku. ''A to si předtím nechtěla.'' Vysměje se mi. 

''Radši sklapni, támhle ti jdou barbie...'' Kývnu hlavou za něj. On ale stále zírá na mě. ''Harry začíná to být divné.'' Odtáhnu se od něj a začnu umývat špinavé nádobky. 

''Bože... Nedělala sis srandu.'' Zakleje když se podívá směrem k těm holkám. ''Nedělej, že ti to vadí.'' Ironicky se usměju. ''Aspoň po dlouhý době vidím krásný zadečky.'' Mlaskne si. Au Harry, tohle zabolelo. 

''No... Já končím, užij si to tu.'' Řeknu bez jakéhokoliv citu, vezmu si svou tašku s věcmi a vyjdu z našeho malého prostůrku. ''Lásko já to tak nemyslel!'' Křikne za mnou. Zvednu do vzduchu prostředníček a klidně pokračuju dál. 

''Kde jsi byla?'' Vyjede na mě u dveří Rebecca. ''Hádej...'' Protočím očima a vejdu do domu. ''Nebuď drzá slečinko.'' Vypískne. ''Co se tady děje?'' Vběhne na nás táta. ''Tvoje dcera se mnou nedokáže mluvit normálně.'' Stěžuje si blondýna. 

''No... Kaylee, přece by to šlo i normálně.'' Podívá se na mě táta a já mu věnuju bolestný pohled. ''Možná by nebylo špatný někdy taky bránit mě.'' Vyplivnu na něj a vyběhnu do svého pokoje. Svalím se do své postele a náramně se zabavím díváním se do stropu. 

''Volá tě táta.'' Vběhne mi do pokoje Rita. ''Vypadni!'' Vymrštím se do sedu a věnuju jí nepěkný pohled. ''Nebo co?'' Usměje se. ''Nechceš to vědět.'' Zasyčím. ''Zdá se, že jo.'' 

''Zdrhej.'' Varuju jí a postavím se na nohy, se smíchem se rozběhne pryč. ''Zabiju tě!'' Křičím za ní a seběhnu schody dolů. ''Musíš mě nejdřív chytit!'' Posmívá se tím jejím ďábelským smíchem. 

(Obrázek Rity nahoře)

''Dost, přestaňte obě!'' Přiběhne do obýváku táta s vařečkou v ruce. Natočím hlavu na stranu a věnuji mu divný pohled. ''Zblázním se z vás!'' Promne si oči. ''Je to ďábel!'' Vykřiknu a ukážu na Ritu. ''To říkáš i o Becce...'' Povzdechne si táta. 

''Rito běž si nahoru hrát.'' Řekne jí táta a ona poslušně odběhne. ''Sedni si.'' Přikáže mi táta, já ale zůstanu stát. Z jeho úst se vydere vzdech. ''Kaylee... je ti 18. Myslel jsem, že tohle ti nemusím vysvětlovat.'' 

''Vysvětlovat mi co? To, že ty dvě jsou ti zřejmě přednější než vlastní dcera? Toho jsem si všimla sama, díky.'' Bez dalších slov odejdu po schodech nahoru. ''Kay!'' Křikne za mnou. U mých dveří stojí ta malá a zákeřně se ksichtí. ''Jestli ses něčeho dotkla, jsi mrtvá.'' Oznámím jí a zamknu se v pokoji. 

Všechno zůstalo tak jak má, nic nebouchlo... Díky bohu. Na posteli mi začne vibrovat mobil. ''Nemyslel jsem to tak, máš nejhezčí zadek na světě a ty to víš!'' Začne Harry mluvit. ''Oh drž hubu.'' Zavrčím. 

''Platí to?'' Vím, že naráží na dnešní noc. ''Jasně, že jo. Potřebuji pořádnou kocovinu.'' Povzdechnu si. ''Jo a můžu přespat u vás? Hrozí mi riziko alias máma čekající na mě se sekáčkem v ruce.'' Vychrlí ze sebe rychle. ''Myslíš, že s tebou chci sdílet jednu postel?'' 

''Udělala si to tolikrát.'' Připomene mi. ''Nenávidím tě!'' típnu to. 

________________________

''Harry kde mám-'' Zaseknu se uprostřed věty, když vidím jak svírá můj surf v podpaží. ''Díky.'' Usměji se a vezmu si ho od něj. ''Dělej, už to začalo.'' Oba se rozběhneme směrem k pláži. ''Surf nebo pití?'' Zeptá se Harry s těžkým dechem. ''Jezdil si někdy opilej?'' Zeptám se ho. Pokroutí hlavou. ''Všechno jednou poprvé.'' Usměji se a zatáhnu ho k jednomu z plážových barů. Tyhle nejsou jako ten náš..

''Jsi blázen.'' Řekne Harry a přiťukne si se mnou. Mrknu na něj a kopnu do sebe tu zelenou nechuťárnu. ''Fuj.'' Okomentuji to, vezmu své prkno a směřuji k vodě. ''A teď nás sežere žralok...'' Zasměje se Harry vedle mě. ''Přesně tak, z těch stovek lidí ve vodě si vybere právě nás.'' Mrknu na něj. 

''Jen říkám...'' Oba si lehneme na prkna a začneme pádlovat dál od pobřeží. ''Je půlnoc lásko...'' 

''A co?'' Věnuji mu krátký pohled. ''No já nevím... Koukni nahoru.'' Zvednu pohled k nebi, na kterém vypukne obrovský ohňostroj. ''Aha, no jasně.'' Usměji se na něj. ''Boží.'' Zasněně se dívám na oblohu. 

''Dělej!'' Vyjekne Harry, podívám se na dokonalou vlnu, která míří přímo k nám. ''Ta je moje!'' Začnu pádlovat co nejrychleji. ''Poděl se!'' Zaprosí Harry. Zakroutím hlavou, chytnu okraje surfu a místo abych využila svou šanci nechám ji Harrymu. Potopím se pod ní a podplavu ji. Naštěstí pro mě hned za ní se valí další. ''Nazdárek.'' Zašeptám si pro sebe a otočím se k ní zády. Jakmile cítím, že jsem na ní, postavím se. ''Jdeme na to.'' 

Moje vlna splyne s vodou okolo a já s úsměvem dopádluji k Harrymu, který na mě čeká. ''Nechala si mi ji.'' Zasměje se. ''Není za co.'' Mlasknu si a vyhlížím další. ''Plav.'' Uchechtne se Harry, když vidí nově příchozí vhodnou vlnu. ''Nenávidím tě!'' Křiknu ještě rychle a najedu si na ní. Na jejím konci zvednu surf nahoru do výskoku a dlouze padám do vody pode mnou. ''Wohou!'' Tleská mi Harry když se vynořím. 

''Teď ty, dělej!'' Posadím se na svůj surf a sleduji jeho tělo na prkně, jak pádluje k nové vlně. Musím uznat, že lepšího kamaráda jsem si přát nemohla. To neznamená, že ho mám ráda, pořád ho nenávidím. 

Jeho pohyby na vlně jsou bezchybné a celou jízdu zakončí dlouhým barelem, ze kterého vyjede jak jinak než také bez chyby. Chvilku ho po jeho dopadu nevidím, nakonec se ale vynoří kousek ode mě. ''Jakej jsem?'' posadí se na svůj surf. ''Mohlo to bejt lepší.'' Schválně ho provokuji.

''Vím, že si ze mě nespustila oči.'' Řekne laškovně. Slabě se usměji a dopádluji si ke klidnější zóně, kde jsou jen malé vlnky, opatrně se otočím na záda a spustím nohy do vody. 

''Můžu mít jedno přání?'' Zeptá se Harry a přitáhne si můj surf k němu. ''Možná.'' 

''Podívej se na mě.'' Otráveně zvednu hlavu a podívám se na něj. ''Co by si udělala kdybych tě políbil?'' Zeptá se a kousne se do rtu. ''Utopila bych tě.'' 

''Oběť, kterou jsem schopný přijmout.'' Přitáhne si mě blíž a přisaje se mi na rty. 


Rebel Love Song h. s. ICZIKde žijí příběhy. Začni objevovat