Chapter 23.

11.7K 582 11
                                    

''Do prdele,'' zašeptám si pro sebe a odtáhnu se od Zayna. ''Zkazíš všechnu zábavu,'' vyprskne na něj Zayn. ''Možná, že je dobře, že sem přišel tohle je moje kamarádka, ne další děvka!'' vyjekne Harry. Zayn se zamračí. ''To ty přece víš nejlépe.'' odplyvne si Zayn a při odchodu narazí do Harryho ramene. 

Harry semkne oči pevně k sobě. ''To myslíš vážně?!'' vyjeknu a rty spojím v tenkou čáru. ''Kay..'' začne opatrně. Pokroutím hlavou. ''Hádám, že už to ví celá škola.'' zahledím se na něj se slzami v očích. ''Roznesl si to, jako bych byla opravdu nějaká děvka Harry!'' nebreč, ne tady. 

''Nic jsem neřek, jasný? A navíc.. proč ses tu sakra plazila po Zaynovi?!'' svaly v jeho rukou se napnou. ''Přišel za mnou,..'' odbiji ho. ''Jasně, vysvlékala si ho pohledem.'' přimhouří oči. ''A proč bych nemohla ? Ty to děláš běžně.'' bouchnu mu do hrudi abych ze sebe dostala všechen vztek. 

''Nemůžeš prostě začít koketovat s neznámým klukem a úplně se mu poddat!'' chytnu mou ruku a proplete naše prsty. ''Hlavně ne s ním,'' dodá tišeji, ale stále tak abych ho slyšela já. 

''Nemůžu? Tak se dívej.'' vytrhnu mou ruku z té jeho a mé kroky směřují rovnou k Zaynovi, který teď stojí u baru. Bez jediných slov ho popadnu za triko a divoce si ho přitáhnu k sobě. Usměji se a začnu ho líbat. 

Jednu ruku mu položím za krk. Otevřu oči a spatřím Harryho, který mě přímo propaluje pohledem. Usměji se a vztyčím na něj prostředníček. ''Zabije tě,'' zašeptá Zayn do polibku. Nechápavě se na něj podívám. ''Jste průhledný jak sklo,'' zasměje se. Zatvářím se zoufale. ''Pojď se mnou,'' zašeptá do mého ucha. Přikývnu a následuji ho.  

Naposledy se otočím na Harryho. Zase používá mou vlastní zbraň, začal nabalovat nějakou holku a nenápadně se ujistil, že se dívám. Jakmile si ale všiml kdo mě drží za ruku a kam mě vede, z obličeje se mu ztratila barva. 

''Kam to jdeme?'' zeptám se když hudba zmizí z dosahu mých uší. Zayn zahne do jednoho z pokojů. ''Neboj, neublížím ti.'' usměje se na mě a zavře za námi dveře.. zamkne. 

''Jo.. to obvykle říkají v hororech předtím, než někdo umře.'' neušetřím ho mé poznámky. ''Zaručuji ti, že ty umřeš možná tak slastí.'' přejde ke mně a obejme mě kolem pasu. 

Odhodím svou kabelku stranou a mé ruce jsou opět kolem jeho krku. Vpluje jazykem do mých úst a rozpoutá tak vášnivý boj o nadvládu. Jeho ruce sjedou níže a vyhrnou mou sukni, tak že své ruce položí na můj zadeček a zvedne mé tělo ze země. 

Obmotá si mé nohy kolem pasu a opře mě o zeď. Asi jsem se zbláznila...

Zbavíme se triček a on začne můj hrudník obsypávat vlhkými polibky. ''Vím, že si o to včera přišla s Harrym tak se budu klidnit,'' zašeptá proti mé kůži. Ze vzteku zatáhnu za jeho vlasy tak, že hlasitě vzdychne. 

Možná je to alkoholem v mé krvi, chtíčem a nebo jen tak moc toužím po tom aby byl Harry zlomený a naštvaný? ''Oh Harry!'' ozve se z chodby chvilku po hlasité ráně, nejspíše zády o zeď. Všichni na to jdou stejně. 

''Zabiju ho, slibuju.'' zadívá se mi do očí a stáhne mi sukni i s kalhotkama. Sleduji jeho jak i sebe zbaví dolní části oblečení a opět si mě vyzdvihne do náruče. Posadí se se mnou na postel a otře se o mě rozkrokem. 

Zavzdychám mu do úst a skousnu mu spodní ret. Za tohle se mnou Harry do konce života nepromluví, ale jsem naštvaná, budu toho litovat, momentálně teď to ale chci víc než cokoli. ''Jsi tak kurevsky sexy,'' zavrní a v rukou stiskne má prsa. Naznačí mi abych se nadzvedla a posune se dál na postel. Předtím než se posadím, chytí mé boky a sám si mě nasměruje. 

Opět cítím ten tlak, i když mě jeho ruce přidržují aby to nebylo tak rychlé. Přitisknu svou hruď k té jeho když celou svou délkou pronikne dovnitř mě. Dělám obrovskou chybu, takovou kterou si jen tak neodpustím. 

(Předem vás varuju aby jste si pak nestěžovali, přesně tady je zlom kdy se story stává opravdovou REBEL story.. myslím, že vám to dojde)

Opřu si hlavu o jeho rameno a on začne přirážet, samozřejmě mu trochu pomáhám.  Nakonec se položí na záda a usměje se na mě. Zatvářím se smutně, mezi vzdechy se zasměje a vrátí se do předešlé pozice. 

''Oh bože Kaylee,'' zasténá a zakloní hlavu dozadu. Přesně v moment kdy naše těla zalije vlna orgasmu poznám význam slova 'rychlovka'. Zadýchaně se opřu o jeho hruď. ''Bylo to úžasný,  no teď bych bejt tebou utíkal, přesně za tři minuty Harry rozkopne dveře.'' zasměje se. 

Opatrně z něj slezu a rychle se nasoukám do svého oblečení. ''Znáš ho až moc dobře?'' řeknu s nepatrnou otázkou v hlase. ''Znám ho dost dlouho na to abych tohle věděl,'' mlaskne si a také se obleče. 

''Díky,'' řekne a usměje se. Mně už ale tak do smíchu zas není. ''Možná, že se uvidíme, jestli přežiju.'' s posledním mrknutím se rozběhne po chodbě a ztratí se v davu. ''Rachel!'' vyjeknu když ji spatřím v davu. 

''Jsi v pohodě?'' zeptá se, nejspíš si všimla slz, které teď padají z mých očí. ''Ne, jsem hrozně blbá a nesnáším se za to.'' vyjeknu a kopnu do dveří posledního pokoje kolem kterého procházíme. ''Jdu domů.'' zašeptám. ''Eh.. promiň.'' kývne hlavou k bandě lidí které nejspíš zná. ''Jasně, tak ahoj'' slabě se na ni usměji a vyběhnu ven. 

Jsem tak blbá, tak moc blbá. Zatraceně blbá. 

''Kaylee Georgie Evans!'' zakřičí za mnou chraplavý hlas. Oficiálně se můžu smazat ze světa, tohle nedopadne dobře. 

Rebel Love Song h. s. ICZIKde žijí příběhy. Začni objevovat