''Děkuju moc Li.'' obejmu ho. Zasměje se mi do ramene. ''Maličkost, vlastně mě to bavilo.'' políbí mě na čelo a do náruče mi podá prcka Noaha. ''Nevím, co bych bez tebe dělala.'' povzdechnu si a slabě se usměji. ''To každý..'' uchechtne se. Protočím očima. ''Uhm..nezůstaneš ještě chvíli?'' navrhnu mu.
''Těžkej den?'' nakrčí rameny. ''Tak nějak.'' odvětím. ''Vidím to na čaj a palačinky.'' luskne si a vrátí se do kuchyně. ''Jsi poklad!'' křiknu předtím než malého odnesu do kolébky. Dveře od ložnice nechám otevřené abych když tak slyšela když bude plakat.
''Povídej.'' pobídne mě a už stojí u kuchyňské linky a chystá se. ''Chtějí mě vyloučit.'' špitnu a semknu ruce. ''Cože?!'' otočí se s otevřenými ústy. ''Jo.. no mám časté absence.''
(Jsem dement a v minulým díle jsem si našla oblibu ve slově abstinence místo ABSENCE, tak se omlouvám těm asi čtyřem holkám, které mě za to doslova seřvaly ve zprávách. Stane se. :D)
''Děláš si srandu ?!'' zaraženě stojí a skoro ani nedýchá. ''Kéž by,..'' opřu si hlavu o dlaň a vzdychnu. ''Udělali by chybu a oni to ví, průměr máš lepší než já v pátý třídě.'' začne se hrozně smát a já s ním. ''Jako fakt?'' mluvím mezi smíchem. ''Jako fakt.'' přestane se smát a nahodí vážný výraz. Poté mu cuknou koutky a je v tom znova.
''Dál..pohádala jsem se s Harrym..'' uhnu pohledem. ''Popravdě, tohle vím, volal mi a vyšiloval jako hysterka. Díky, ty si nebyla ta, co ho musela poslouchat.'' ukáže mi palec nahoru. ''Promiň, když on mě vážně vytáčí.'' hlesnu.
''Jo.. to je prostě Harry.'' povzdechneme si oba. ''Ten prostě Harry mi trhá nervy.'' prohodím a sednu si na linku.
''Chceš pomoct?'' vyhrknu. ''Ne ty sedět, koukat, Daddy Payno připravit. Pšt.'' mluví bez jediného pohledu a já prskám smíchy.
''Daddy Payno..'' opakuji si pro sebe. ''Nevím co by beze mě ta banda blbů dělala. Jsem jako jejich táta. Ze všech průseru je tahá kdo? No já.'' rozmáchne rukama a kousek těsta z palačinek mi přilítne na tvář. Cuknu sebou a začnu se smát.
''No to si děláš srandu.'' ukážu si na tvář. ''Ups?'' nahodí štěněcí pohled. Ježiši oni se s tím všichni narodili nebo co ?!
''Promiň. Ale sekne ti to.'' pokračuje ve vaření. ''Vážně? Tak to tobě bude taky.'' Naberu si na prst z mojí tváře a ťupnu mu to na nos. ''Ahaha jasně, že jsem to nečekal.'' zatváří se překvapeně. ''Hej!'' udeřím ho do ramene. ''To bylo pohlazení?'' vyplázne jazyk a uchechtne se. ''Vlez mi na záda.'' odseknu se smíchem. Vůl jeden. ''Tak fajn.'' nestačím zareagovat a padám k zemi i s jeho vahou. Nestačím ani zapištět a má kolena už trpí prudkým nárazem.
(Pustit písničku nahoře!) :)
''Příště,.. neříkej něco co je snadno splnitelné.'' pošle mi pusu když se zvedne a pomůže na nohy i mně. Věnuji mu vražedný pohled a odejdu do obýváku. Zvonek u dveří se rozezvoní celým domem.
''Liame?!'' křiknu prosebně. ''Jdu tam.'' houkne. Spokojeně se uvelebím v dece na gauči a poslouchám. ''Jsi její chůva nebo co?'' Harry... a do prdele. ''No někdo se musí starat když ty na to sereš.'' odsekne mu Liam.
''Polib mi.'' vyplivne Harry a vtrhne do obýváku. ''Kay..'' zavrčí. Pomalu k němu otočím hlavu.
''Co chceš Harolde?'' řeknu otráveně. ''Vědět, co jsem ti do prdele udělal.'' řekne a zatne ruce v pěst. ''Tak to můžeš zase odejít.'' opět se falešně usměji. ''Neodejdu a mluv!'' trochu zakřičí. ''V mým domě na mě řvát nebudeš.'' odvětím až s ledovým klidem.
''Můžeme jít ven jestli ti to tak vadí.'' založí si ruce na prsou. ''Mně je dobře tam kde sem.'' pozvednu obočí. ''Neprovokuj mě Evansová.'' zamračí se. ''Nebo co Stylesi?'' olíznu si rty a postavím se z gauče tak abych mu stála čelem.
''Nechceš to vědět.'' špitne a za bok si mě přitáhne blíž. ''A co když chci?'' vydechnu mu do tváře. Neudrží se a divoce spojí naše rty.
ČTEŠ
Rebel Love Song h. s. ICZI
FanfictionOd dětství k sobě nepociťují nic víc než nenávist, přesto nemůžou být jeden bez druhého... -Rebel Love Song DOUBLE TROUBLE