''Rozbiju mu hubu až tam vlezu.'' zavrčí vztekle Harry a zatlačí na dav před námi. Vyměním si pohledy s Austinem a on ho za ramena stáhne zpět k sobě. ''Klídek kámo, čekat musíš tak i tak.'' usměje se na něj Aus.
''Už jsem ti řek, že ho fakt nemám rád?'' otočí se ke mně Harry s naštvaným a otráveným výrazem. Pokroutím hlavou a zasměji se. ''Myslela jsem, že sis zvykl.'' dav postoupí dál do klubu a kolem nás se rozlehne hlasitá hudba. ''Fuj.'' ohrne Austin nos nad zápachem z cigaret a trávy, který se nese ve vzduchu.
''Louisi!'' vyjekne Harry s úsměvem. Zamračím se, tady něco nehraje. Pohled Louise padne přímo na mě a pak na Harryho. Pokroutím hlavou ať sem nechodí, no zdá se, že chlapi vážně nemají smysl pro neverbální komunikaci.
Stoupne si s úsměvem před Harryho. Zničeho nic se zakolísá a vidím pouze Harryho pěst, která opět padá zpět k jeho boku. ''Harry!'' vyjeknu a zachytím Louise těsně před tvrdým pádem. ''Drž si tvýho ptáka dost daleko od ní, nebo budeš mít problémy, řekl bych.'' zavrčí mu Harry do ucha a projde kolem něj dál. ''Louisi hrozně mě to mrzí.'' zadívám se mu do tváře. Z nosu mu valí krev. ''Pojď.'' zavelím a s Austinem ho táhneme k záchodům. Zrovna příjemně to tady nevoní.
''V pohodě?'' zeptá se Austin. Přikývnu a kývnu ke dveřím. Ohlédne se po Louisovy a opustí místnůstku.
''Byla to pořádná pecka.'' slabě se zasměji mezitím co Louis se naklání nad umyvadlem. ''Čekal jsem to.'' promluví skrze zuby. ''Promiň.'' pohladím ho po zádech. ''Je to dobrý, udělal jsem chybu. Za kterou musím platit.'' pozvednou se mu koutky. ''Já už si svůj dluh zaplatila. Křičel na mě jako na malého smrada.'' povzdechnu si a poupravím se v zrcadle.
''No.. pěst mezi oči je rozhodně příjemnější!'' ozve se ironicky a zvedne palec nahoru. ''To věřím'' odpovím stejným tónem hlasu. Vzpřímí se v zádech se a kapesníčkem si otře zbylou krev. ''Hele Kay.. neřeknu, že té noci lituju. Protože bych lhal, byla to jedna z nejlepších nocí v mém životě a za tuhle bolest mi rozhodně stála.'' položí své ruce na mé boky.
''Už to ale nikdy nebudeme opakovat.'' zasměji se a pohladím ho po tváři. ''Oh sakra.'' zasmějeme se když mu z nosu opět začne kapat krev. ''Myslíš, že je to zlomený?'' ať už je nebo ne, stále si udržuje dobrou náladu.
''No já nevím, možná.'' nakrčím rameny, zlomený nos opravdu nepoznám.
''Nakřivo snad není.'' dodám a zasměji se. ''Právě kvůli tomuhle se mi líbíš.'' přiloží si kapesník pod nos a zadívá se na mě. ''Kvůli čemu?'' pozvednu obočí. ''Jsi svá, na nic si nehraješ. Jsi bláznivá, paličatá, tvrdohlavá.. občas nepřemýšlíš, ale vždy to stojí za to.''
Místo odpovědi na jeho monolog schmatnu další kapesník a rychle mu utřu kapičku krve, která se dostala až na bradu. ''A myslím, že proto tě Harry miluje. A má štěstí, že ty miluješ jeho.'' pousměje se a kapesníky vyhodí. ''Dobrý?'' prohlédnu si jeho bledý obličej. ''Je mi fajn, díky.'' rozejde se ke dveřím. Ale já zůstávám stát na místě.
''Já a Harry nemáme budoucnost.'' zašeptám. ''Hm?'' otočí se ke mně s požadavkem na opakování mých slov. Já však pokroutím hlavou a následuju ho. ''Ty žiješ.'' zasmějí se kluci sedící v boxu. ''Asi mi zlomil nos.'' zasměje se Louis a sykne bolestí. ''Hlavně mi neříkej, že sis to nezasloužil.'' prskne si Harry. ''Budeš uraženej jako malý děcko nebo mi dáš ještě jednu?!'' vyjede po něm Louis. Harry se postaví a zadívá se mu do očí. Vidím už jen pouze jak se Harryho pěst vymrští k Louisovu obličeji a kousek od něj se zastaví.
Místo toho se na sebe zasmějí a stisknou si ruce v klučičím pozdravu. ''Kreténi.'' vydechnu vyděšeně a Austin mě upokojivě pohladí po zádech. ''Zabiju je!'' postěžuji si s pohledem do jeho modrých očí. ''Rád ti pomůžu.'' zasměje se a k ústům mi přiloží hrdlo láhve. Usrknu pouze trochu a pokroutím hlavou.
_____________________________
OTÁZKA Č.3 Jak se jmenuje Louisův pes?
ČTEŠ
Rebel Love Song h. s. ICZI
FanfictionOd dětství k sobě nepociťují nic víc než nenávist, přesto nemůžou být jeden bez druhého... -Rebel Love Song DOUBLE TROUBLE