''No tak Kay, budou v poho, Liam to zvládá!'' ukáže Harry do chodby a já pokroutím hlavou. Noah pláče a Rita si něco mrmlá pro sebe a Liam kolem nich chudák utahaně pobíhá. ''Nialle pomoz mu.'' přikáže mu Harry. Niall se ochotně zvedne a pochová prcka.
''Jděte.. my si poradíme.'' zavře nám před nosem Zayn. ''Možná bychom...'' ''Ne nezůstaneme. Pojď. Prosím!'' zatáhne mě za ruku. Povzdechnu si a následuji ho do auta. ''Kam jedeme?'' zeptám se a zvědavě se kousnu do rtu. Harry soustředí svůj pohled na mě a vypadá trochu rozhozen z míry.
''Uvidíš.'' mrkne na mě. V kapse mi začne vibrovat mobil. 'Austin' píše se na displeji. Dříve než to stihnu vzít, mobil mi zmizne z rukou, Harry ho odhodí na zadní sedačky. ''Harry!'' vyjeknu. ''Nechci svoji šanci mrhat tím, že se budeš vykecávat do telefonu.'' usměje se a nastartuje. Uraženě se zabořím do sedačky a dívám se z okna.
''No tak...'' zasměje se a štípne mě do stehna. Škubnu sebou a věnuji mu nehezký pohled. ''Tohle kvůli mobilu? Bože Kay.'' pomalu jezdí svou rukou nahoru a dolů po mé holé kůži, která je odhalená díky šortkám.
''Řekneš mi kam jedeme?'' řeknu bezduše. ''Ne, myslím, že ti to neřeknu.'' olízne si rty. ''Dík moc.'' špitnu a znovu se zadívám z okna. ''Neznám nikoho tak náladovýho jako jsi ty babe.'' při způsobu jakým řekne větu mi přeběhne mráz po zádech.
''Tyhle super náladičky mám jen s tebou babe takže si za to můžeš sám.'' dám kladný důraz na slovo babe a usměji se.
''Je tak roztomilý, že ti pořád nedochází, že já dostanu co chci.'' uculí se a pokroutí hlavou. ''A to je co?'' vyhrknu. ''Ty.'' odvětí jednoduše a věnuje mi hluboký pohled.
''Z toho egoismu už asi nevyrosteš.'' zkonstatuji a na oplátku mu věnuji beznadějný pohled. Ten kluk je fakt případ. ''Ouch žlutý auto!'' vyjeknu a bouchnu ho do ramene. Užasle mu zazáří oči. ''Pořád si to pamatuješ.'' na rtech se mu roztáhne úsměv od ucha k uchu.
''Hele..'' ukáže před sebe. Před námi jede žluté auto. ''Ale to je taxík!'' vykřiknu na svou obranu. ''Zlato, tenkrát jsme počítali všechno hlavně, že to bylo žlutý.'' pošle mi vzduchem mlaskavou pusu a já protočím panenky.
''Nesnáším tě.'' vypustím z úst jako za starých časů. ''Chtěl bych to vrátit zpátky...'' špitne a zatočí někam mimo dálnici.
''To já taky..'' hlesnu zklamaně. Byly to doby kdy nebyla žádná Ella,.. žádné zbytečné hádky. ''Od doby co jsem se vrátil je to jinak.'' propletu s ním prsty a ani si pořádně nedomyslím co vlastně dělám.
''Možná jsem se neměl vracet...'' usoudí spíš pro sebe. Zastaví na okraji nějakého lesa a opře si hlavu o sedačku a zavře oči. ''Jsem takovej kretén.'' zachraptí. Odepnu si pás a přelezu k němu na klín. Položím mu ruce na tváře a donutím ho dívat se mi do očí.
''Jsi ten největší, nejblbější, nejnamyšlenější kretén, kterého znám. A přesně takového tě miluju. Štveš mě, nutíš mě plakat častěji než se smát, a i když hlava říká dost, srdce chce být s tebou znovu a znovu, i po té spoustě bolesti co si mi způsobil. A vím, že já ti ji působila taky.. a mrzí mě to, že už to není stejné... jen se bojím, že už to nevrátíme.'' mluvím upřímně a vlastně ani nevím kde se to ve mně bere.
''Slibuju, že tyhle 4 měsíce... budou nejlepší ve tvém životě.'' pošeptá a políbí mě. Své tělo natiskne na to mé v pevném objetí. Doufám, že říká pravdu....
ČTEŠ
Rebel Love Song h. s. ICZI
FanfictionOd dětství k sobě nepociťují nic víc než nenávist, přesto nemůžou být jeden bez druhého... -Rebel Love Song DOUBLE TROUBLE