Chapter 70.

4.4K 298 26
                                    

V životě jsem víc nepotřeboval víc než ji právě teď. Zabouchnu dveře mého pokoje se svými rty stále na těch jejích. Vyhoupnu si jí do náruče a kráčím k posteli, nemilosrdně dopadneme na matraci, právě teď není čas na zkurvenou něžnost, tohle je stav nouze. V tuhle chvíli bych jí opravdu pouze šukal až do rána a ničím jiným se nezabýval.

(píšu hezký věci na to, že to čte moje máma, ahoj mami)

Sundám jí ty zatraceně provokativní plavky. ''Ty už si na sebe nevezmeš.'' zavrčím a odhodím je. ''Proč?'' zakňučí. ''Pššt.'' usměji se a má ruka jí sklouzne do klína. Zavzdychá když se jí dotknu.

(Prosím holčičku - nebudu zmiňovat jméno- která příběh ukázala mamince, aby tu chybu znovu nedělala, a nikdo z vás kdo je tady pod patnáct. Maminka byla opravdu rozhořčená co to píšu, a že to čtou děti, takže.. Kdo je tady pod 15.. Držte jazyk za zuby. Děkuju pěkně. A už vůbec se rodičů neptejte na význam slov, kterým nerozumíte, opusťte tuhle stránku, zapněte telku a koukejte na medvídka PÚ. Samozřejmě ti co vědí o co jde.. Tak prostě rebel vole. Miluju vás, děkuju, bye.)

Začne mě něžně hladit po břiše, moc dobře ví, že z toho šílím. Kašlu na jeden prst, vsunu do ní dva prsty najednou a přitlačím. Její ruce okamžitě opustí mé břicho když se prohne v zádech. Hodná holka.

''Příště si rozmysli co s nimi děláš.'' zašeptám jí do ucha a skousnu její lalůček. Stáhnu si své plavky, chtěl jsem vypustit drzou poznámku, ale vím, že ona by byla ta, která by se smála poslední, tak jsem svá slova pouze spolkl a konečně do ní vnikl.

Začnu tvrdě přirážet a pouze sleduju její reakce na mé pohyby. Je tak úžasná. Vlasy divoce rozhozené na polštáři, z úst unikající vzdechy mého jména. ''Bože..'' zasyčím a schovám hlavu do důlku mezi jejím ramenem a krkem. Cítím její nehty, jak pomalu ničí mé záda, možná cítím i maličké kapičky krve, ale je mi to jedno. Není nic dokonalejšího než být v ní.

''Harry!'' a moje záda právě umřela. Rychle opustím její tělo a udělám se pro jistotu na břicho. Nikdy nevíte, řeknou, že maj prášky... A pak bum, platíte na děcko, který jste ani nechtěli.

''Děkuju pěkně.'' řekne ironicky a podívá se na své břicho. ''Nemáš za co'' zákeřně se usměji a rozmažu to všude. Teda.. tak aby mi to nezpůsobilo otcovství. ''Ty kreténe.'' vyjekne. ''A co takhle děkuju miláčku za skvělý sex a omlouvám se, že tvá záda vypadají jak po útoku šestinohé pumy. To by si tam neměla?'' provokuju dál. ''Díky za ty tři minuty, byly vážně skvělé.'' zvedne se a mrkne na mě. ''Ty mrcho.''

''Jdu ze sebe smýt tvé děti, nějaké námitky?'' zastaví se u koupelny. ''Zab ty hajzlíky.'' zamračím se. ''Idiote.'' zasměje se a zmizí v koupelně. Obleču si své boxerky a zkontroluju svá záda. ''Sakra holka, ty máš místo nehtu mačety.'' zděsím se. Malinké kapičky krve se táhnou po dlouhých škrábancích.

Sednu si na svou postel a projedu si mobil, vypadám zřejmě jak kdybych tu věc v životě neviděl. No popravdě zkuste se celých deset minut držet na loktech tak aby vám nezdřevěněly ruce. Pff jsi silnej říkali, to dáš říkali. Nejsem schopný udržet ani mobil.

Mám pár zpráv od Louiho a Nialla. ''Jestli nebudete moc unavení doražte, párty pokračuje.'' píšou oba. Heh je mi líto chlapci, já už pouze chci usnout vedle té ospermíkované krásky. Která mimochodem stojí ve dveřích a zírá na mě.

''Nějaký problém,.. Ty trhači ?!'' vyjedu po ní a ukáži jí svá záda. ''Tady vidíš jak úžasný jsi tak se nevztekej.'' přejde ke mně a políbí mě na čelo. ''Jsi unavená..?'' zeptám se jí když si lehne vedle mě, neoblečená. ''Uhm.. možná malinko.'' podívám se na její roztomilý obličej, její víčka pomalu padají. Tak malinko..

''Jdeme spát.'' prohlásím. ''Všichni jste stejní, na tři minutky si zasunete a pak nezvládnete nic víc než usnout.'' vysměje se mi. ''No promiň, ale bylo to deset minut.'' ohradím se. ''Ne, to nebylo.'' řekne umanutě, zkříží ruce na prsou a zvedne pravé obočí.

''Ne, to nebylo.'' napodobím její grimasu. Začne se smát. ''Miluju tvůj smích.'' zašeptám a pohladím ji po vlasech. ''Pojď sem.'' přitáhne si mě unaveně k sobě. Začnu ji pomalinku líbat. Přesně teď je ta chvíle na 'ospalé jemnosti'. Fáze kdy se člověku už nic nechce jen ležet vedle milované osoby, zlehka a nevinně se jí dotýkat a na nic jiného nemyslet. ''Miluju tě, a promiň za ty záda.'' usměje se. ''Tobě prominu vždy vše.'' pohladím jí na boku a věnuju jí krátkou pusu.


Rebel Love Song h. s. ICZIKde žijí příběhy. Začni objevovat