Chapter 30.

11.1K 626 15
                                    

''Kdo ti dal právo mě budit?!'' zamumlám do mobilu a otevřu oči. ''Já nevím, možná fakt, že za pět minut máme být v baru.'' jeho tón je příjemný jako trn v botě. Nemám ráda když se mi vysmívá a je škodolibý.  

''Jdi se bodnout Stylesi.'' zabořím hlavu do polštáře. ''Zdá se, že včerejší 'chybíš mi' je pryč.'' vím, že teď protočil očima. ''To si uhodl.'' odseknu a položím mu to. Vyhrabu se z krásně zahřáté postele a tělo mi ovane hnusný chlad. ''Uvidíme kdo bude koho topit,'' zašeptám si sama pro sebe a stoupnu si před zrcadlo. 

Zděsím se mých vlasů. Jsou naprosto kudrnaté. Vypadám jak Harry v holčičím provedení ! Natáhnu se rychle pro hřeben a snažím se to rozčesat. Ani to ale nepomůže, no na kamarádské setkání s žehličkou je pozdě. 

Naštvaně nakráčím k oblečení a navléknu se do plavek. Mou dnešní volbou je neonově růžová podprsenka a černé kalhotky. Do plážové tašky nahážu krém, peníze a klíče. Na hlavu nasadím brýle a vyjdu z pokoje. 

Polekaně ucouvnu dozadu. Před mým pokojem stojí Rita v plavkách a s batůžkem na zádech. ''Už jdeme?'' zeptá se s širokým úsměvem na rtech. ''Já jdu, ty zůstáváš doma.'' dloubnu jí do tváře a obejdu ji. ''Ne, jdete obě!'' pískne Rebecca a vyřítí se z ložnice. ''Ritu dnes nemá kdo hlídat,'' usměje se až moc falešně. ''No možná ji radši vezmu, než nechat ji tu s tebou.'' rozhodnu nakonec a popoženu Ritu ke schodům.

''To si ještě vyřídíme mladá dámo!'' křikne na mě otec z kuchyně, protočím očima a radši rychle s Ritou vypadnu z domu. ''Tak co rande?'' zeptám se Rity. Nakrčí rameny. ''Pořád nevím jestli jít.'' podívá se nahoru aby se mi podívala do očí.

''Musíš jít! Skončím v baru dřív, půjdeme domů a tam tě upravím.'' nadšeně mluvím za ní, jakoby to bylo moje první rande a ne její.  

''Kam, že to jdete?'' podotknu jen. Tiše se zasměje. ''Do kina, měli bychom..'' zašklebí se. Přikývnu a sundám si z nohou boty abych se mohla zabořit do písku. ''Ale máma mě asi nepustí, je to moc pozdě.'' prohodí najednou trochu zklamaně. ''Řeknu, že jdeme do kina spolu, jako důkaz tam bude i Harry.'' vysvětlím jí svůj plán. ''Co když to prokoukne? Já nepůjdu na rande a ty už nikdy nevykročíš z domu.'' naštvaně kopne do písku a ten se rozprskne všude kolem. Vítr způsobí to, že mi vletí přímo do obličeje. 

Začnu prskat a věnuji jí nepěkný pohled. ''Promiň.'' vypískne. Falešně se usměji a otřu si pusu. ''Nikdo na to nepřijde a- fuj ten písek je vážně nechutnej.'' na dívku je to neslušné ale vyplivnu zbytky toho hnusu. 

''A?'' zeptá se na zbytek mého plánu. ''A ty půjdeš na rande a já nebudu mít zaracha.'' spokojeně se usměji nad tím jaký mám smysl pro 'plán'. ''Harry!'' vyjekne Rita a rozběhne se do baru. Díky za nějaké to uznání, opravdu. 

Na jeho tváři se na chvilku objeví zmatený výraz, ale když si všimne i mé maličkosti usměje se na Ritu a dá jí do ruky jahodu. Pokroutím nad ním hlavou a dojdu k nim. ''Ahoj.'' natáhne se ke mně s našpulenou pusou. ''Jo, zapomeň.'' nastavím mu ruku, mlaskne to. ''Ledová královna? Opět? Myslel jsem, že to už jsme přešli.'' povzdechne si. Odložím si tašku dozadu. 

Postavím se k mixéru a dám do něj pár kousků ovoce. ''Tak asi ještě ne.'' prohodím. ''Kay sakra co jsem zase udělal?'' vyjekne a hlas mu trochu ujede což mě donutí k úsměšku. ''Nechci aby z toho bylo něco víc Harry! Chováme se jak zamilovanej páreček a to my vážně nejsme!'' na poslední slovo kladu důraz. 

''Ty ledy nezabírají..'' odvětí a sám se pustí do práce. ''Rito donesla by si mi zezadu dva pomeranče?'' usměji se na ní. Přikývne a zmizí vzadu. ''Myslel jsem, že na tom není nic špatného.'' zapíchne nůž do jablka takovou rychlostí, že mě samotnou to vyděsí. ''Něco je jinak Harry, něžný dotyky, pusy, sladký řečičky... přesahuje to hranice kamarádství.'' i já bouchnu svým nožem a rozmáchnu rukama. 

Jeho tělo se přiblíží k tomu mému. Dlouze se na mě zadívá. ''A to, že jsme spolu spali tu hranici nepřesáhlo?'' slabě se usměje. Opět ví, že vyhrává a že mě právě znovu dostal na kolena. 

Rebel Love Song h. s. ICZIKde žijí příběhy. Začni objevovat