Chapter 25.

12.6K 588 14
                                    

Mockrát děkuju za veškeré komentáře, všechny jsem je přečetla několikrát, ale odpovídat na každý jeden z nich by zabralo neskutečně moc času a zdržovalo by to od psaní a to nechcete přece! :D :) 

''Nějaká mokrá,'' vysměje se mi Rita, když ji vyzvedneme z kurzu. Harry se začne hlasitě smát, mezitím co já si jen odfrknu a pokračuji dál. Ti dva se vážně hledali. 

Celou cestu až k našemu domu, Rita říkala Harrymu co dělám doma, když se nikdo nedívá. ''A dneska ráno udělala scénu kvůli brýlím které dostala, je slepá.'' začne se ta malá zase smát. Udivuje mě, že tentokrát neslyším Harryho smích. 

''Jakým brýlím?'' přejde ke mně a šťouchne do mě loktem. Protočím očima a vytáhnu z kabelky své nové brýle. Dám mu je do rukou a odemknu. Bez jakéhokoli zájmu vyjdu nahoru do svého pokoje. Ti dva ať si dělají co chtějí. 

''Kay.. mám hlad!'' vykřikne Rita. ''Ať ti uvaří Harry, když se tak zbožňujete.'' křiknu a zabouchnu za sebou dveře svého pokoje. Tašku odhodím kamsi do rohu pokoje a přetáhnu si triko přes hlavu. Dveře se opět otevřou a dovnitř nevejde nikdo jiný než kudrnáč. 

''Ale no tak,'' zasměje se a přitáhne si mě k sobě. Zvedne ruce ve kterých drží brýle a nasadí mi je, opatrně a pomalu. 

''Sluší ti,'' usměje se. Bouchnu ho trikem a uchechtnu se. ''Půjdeš nám pomoct?'' zadívá se na mě zoufalým pohledem. Pomáhat vařit, tomu malému ďáblovi? Být v jejím okolí kde je minimální šance na útěk ? V kuchyni kde je spousty věcí na vybuchnutí ?! 

''Kay jsi v pohodě? Jsi nějaká bledá,'' zamává mi před obličejem. Vzpamatuji se a přikývnu. ''Super, čekáme tě dole.'' 

Moment ! Já přikývla, že jsem v pohodě, ne na to, že dobrovolně půjdu na smrt ! Povzdechnu si a rychle zapluji do sprchy. Všechno dělám hrozně rychle abych to měla co nejdřív za sebou. Vlasy jen trochu profénuji aby nebyly úplně mokré a hodím na sebe pouze staré, vytahané, šedé triko Chicago bulls, které mi sahá těsně pod zadeček. 

Oba dva jsou zvyklí, takže není problém jít takhle dolů. Po cestě ze schodů si na hlavě ještě vytvořím něco jako rozcuch. Dopajdám se do kuchyně. 

Rita sedí na lince a Harry hledá potřeby, které mu ona diktuje. ''Co kdyby sis to třeba nachystala sama když je to jídlo pro tebe?'' opřu se o zeď a zkřížím ruce přes prsa. ''Kaylee!'' vyjekne Harry, který teď hledá něco v poličce, naneštěstí pro něj se při rychlém zvedání bouchne do hlavy a tak si zase rychle klekne a chytne se za hlavu. Rita se začne smát a já to stěží zadržím. 

Přejdu k němu a nakloním se tak abych na něj viděla. Chytnu mu hlavu do dlaní. Vidím ho sice obráceně, ale i tak trefím své rty na ty jeho. ''Jsi idiot'' zasměji se. ''Dala si mu pusu!'' ukáže na mě Rita. ''A co? Žárlíš?'' otevřu rty do tvaru O. 

''Ne, fuj, bože je to nechutný!'' vyplázne jazyk a prstem si ukazuje do krku. Harry se konečně postaví a já nad ní protočím očima. ''Nechutný jo?'' zasměje se Harry a přitáhne si mě k sobě. Mrkne na Ritu a začne mě líbat. 

''Fuj ! Vy jste hrozný!'' když se odtáhneme má zakryté oči. Oba se začneme smát. ''Víš co?'' zeptám se. Roztáhne prsty ne ruce tak aby na mě viděla. ''Dej mi pusu,'' našpulím rty a přejdu k ní. ''Ne!'' zapiští, seskočí z linky a uteče na druhou stranu kuchyně. 

''A mně pusu dáš?'' zeptá se Harry. Vypadá to, že Rita najednou přemýšlí. Začnu se smát ještě víc. Nakonec ale pokroutí hlavou. ''Až si domu přivedeš prvního kluka, připomenu ti co si říkala o pusách!'' vysměji se jí tentokrát já. 

''To ty už tady, ale dávno bydlet nebudeš.'' zašeptá mi do ucha Harry. Nechápavě se na něj podívám. ''Jako malý jsme si plánovali, že po střední spolu půjdeme na vysokou babe.'' sladce se usměje. Vím, že tohle jsme si plánovali, ale to už jsou roky zpět. 

''Pořád si to pamatuješ?'' zeptám se překvapeně a prohlížím si potraviny co tu připravili. ''Pamatuju si toho dost a tebe si pamatuju jako mimino, když jste se sem stěhovali!'' řekne Harry a vyzvedne Ritu zpět na linku jakoby byla nic. 

''Byli jsme malý a hloupí,'' zasměji se a pokroutím hlavou. ''Byli jsme úžasní.'' řekne jednoduše Harry a popadne do ruky nůž. ''Byli jsme blbí.'' rozbalím těsto. 

Rebel Love Song h. s. ICZIKde žijí příběhy. Začni objevovat