Chapter 15.

14.2K 717 54
                                    

Pohled Harryho

 Po skoro hodinovém sezení na baru, jsem se konečně rozhodl najít Kaylee, která se mi nějak ztratila z dohledu. Možná bych ji ani neměl hledat, je tu šance že ji totiž najdu, jak se někde cucá s tím blbem. 

  Něco mi ale říká, že s Austinem nebude, jelikož ten stojí přímo naproti mně a očividně se dobře baví ve společnosti jiné holky. 

 Mé nohy se dají do pohybu směrem přímo k němu. ''Kde je Kay?'' vychrlím na něj, nezajímá mě, že chtěl zrovna něco říct té vedle něj. ''Nevím, nejsem její chůva'' věnuje mi nepěkný pohled. ''Vezmi si svoje pití a nech nás osamotě pusinko'' falešně se na ni usměji a odstrčím ji pryč. 

  Ale Harry, to bylo hrubé. Napomenu sám sebe, ale zpět k tomu volovi. ''Fajn ještě jednou, kde je Kaylee?'' začnu mu prstem bodat do hrudi. 

 ''Hele zaláskovanej, řekl jsem jasně, že to sakra nevím!'' vyprskne a odstrčí mě. Zatnu čelist a chvilku nehybně stojím. Protočím očima nad jeho dětskostí a otočím se na odchod. Moje pravačka si to ale rozmyslí a skončí v jeho namachrovaném ksichtě.  

  Okamžitě se chytne za nos, ze kterého mu nejspíš začala valit krev. To bylo dobrý. ''Kreténe,'' dodám ještě a opravdu od toho zoufalce odejdu. Proplétám se mezi opilci a pohledem pátrám po vyšší brunetce. ''Sakra Kay!''  kleji když ji nikde nevidím.  

  V hlavě si začnu vytvářet různé vize toho, kam se mohla ztratit. Kdyby ji někdo někam zatáhl... Můj vztek stoupne na nejvyšší bod a já si probojuji cestu až k týmu fotbalistů. Nemůžu uvěřit, že mezi ně vážně ještě patřím. 

 ''Harry, ty žiješ!'' vyjeknou a začnou se smát. Mě ale do smíchu kurva není! ''Kde je Kaylee?'' zeptám se ignorující jejich narážky na mé chybějící tréninky. ''Kaylee? Takhle vysoká, hnědý vlasy, oči?'' ptá se postupně Mathew. Všechno mu odkývám a na jeho rtech se objeví podlý úsměv. ''Ta odešla s Derekem, prý se jdou projít, víš co myslím'' začne se smát i s ostatníma. 

 ''Harry!'' křikne někdo, no někdo... to je zase on. ''Nestačilo ti to?'' zeptám se naléhavě, protože vážně mrhám časem. ''Jdu hledat s tebou,'' prohlásí. ''Najednou se zajímáš?'' opět na něj vyjedu. ''Klid, málem si mi zlomil nos, to myslím stačí!'' zastaví mě lehkým odstrčením. 

  Zběsile se mu otočím zády a zmizím z toho davu, v závěsu s ním. ''Viděl jsem ji jak odchází s Derekem..'' přizná se nakonec. ''Pozval ji na pití, ale pak už jsem ji neviděl'' v jeho hlase zní něco jako lítost. 

''Zabiju ho'' zašeptám si pro sebe a zatnu pěsti. ''Kaylee!'' zařve Austin kolem sebe. Do prdele jsme na rozlehlý pláži kde je vidět na sto metrů a on řve, jakoby byl ve sněžný vánici a nic neviděl. 

  ''Určitě zakřičí nazpátek,'' mrknu na něj plný sarkasmu. ''Snažím se pomoct,'' prohodí jen tak. ''Tam!'' vyjekne mi u ucha, možná bych mu měl dát ještě jednu a udělat mu něco z čelistí. ''Dereku!'' zařvu když vidím jak se sápe po Kay. Když se přibližuji něco mi tu nehraje, ona se nechá, je tak povolná. ''Vypadni od ní!'' popadnu ho za rameno a strhnu ho na stranu. Periferním viděním si všimnu, že Kay nestojí pevně na nohou a padá k zemi, dřív než to stihnu já, popadne ji Austin a ustaraně si prohlíží její obličej. ''Omámil ji'' vyděšeně se na mě podívá. 

  Jakoby ve mě bouchla bomba, otočím se k Derekovi a má pěst zasáhne spodní čelist. Já říkal, že ho zabiju. 

 ''Harry, kašli na to'' říká s klidem Austin, nebo se o to snaží. Já ale nemůžu jen tak přestat, moje pěst létá tam a sem a buší do jeho obličeje jako do boxovacího pytle. Derek padne do písku a ztěžka oddechuje. ''Harry zabiješ ho! To stačí!'' postaví se přede mě Austin s Kay v náruči. Obvykle tenhle povyk dělá holka a ne kluk sakra, ten by mě měl ještě podporovat. 

  ''Kurva,'' ulevím si a mám chuť ho kopnout. Můj pohled padne na její tvář, má zavřené oči a něco si mumlá. Vztek začne opadat, ale ne úplně. Nevěřím tomu, že jsem ji vůbec spustil z očí. ''Jsem takovej debil,'' aby toho nebylo málo začnu nadávat i sám sobě. 

  ''To my oba'' řekne Austin a lehce se zasměje. ''Nemám tě rád, nikdy jsem neměl a nikdy mít nebudu, nelíbí se mi jak se kolem ní motáš, nevěřím ti..., ale děkuju'' vychrlím na něj. ''Páni, díky za tu upřímnost'' pozvedne obočí a tváří se překvapeně. ''Není za co..'' dodá nakonec. ''Musím ji dostat domů,'' zamyšleně se zakousnu do rtu. Vezmu ji Austinovi z náruče. ''A co vaše prkna?'' křikne za mnou. ''Vím kde bydlíš, vyzvednu je zítra!'' nezbývá mu nic jiného než nám je vzít. 

  Přikývne a já se na něj slabě pousměji. Co to dělám ?! 

Domů ji vzít nemůžu, její táta by mě zabil.. takže k nám. 

_________________________

''Harry?!'' přiběhne ke mně vyděšeně mamka a pohled ji padne na Kay. ''Je něčím omámená,'' vysvětlím jí. ''Proboha, polož ji sem'' ukáže na gauč, opatrně ji tam teda položím a čekám co dál. ''Co teď?'' 

  ''Přikryj ji,'' řekne pořád trochu rozrušeně. No.. ani se jí nedivím. Vypadnu z domu, neřeknu kam jdu a vrátím se s omámenou Kay v náruči.. fakt bezva Harry to se ti zase jednou něco povedlo. 

  Mamka na chvilku odběhne do kuchyně a vrátí se s mokrým obkladem, kterým Kay začne otírat obličej. ''Je při sobě, ale musí být hrozně zmatená'' povzdechne si. ''Jsem takovej idiot!'' zařvu a pěstí bouchnu do zdi. ''Harry!'' otočím se k mamce, bože asi jí brzo způsobím infarkt. ''Promiň'' zašeptám a přisednu si k ní na zem. Obličej Kaylee se zkřiví do ošklivého úšklebku. ''Harry rychle dones nějaký kyblík, půjde to ven'' přikývnu a zběsile se rozběhnu do koupelny. ''Kyblík, kyblík kurva kyblík!'' Popadnu to co mi padne pod ruku a rychle to dám do rukou mamce. Kay otevře oči a v tu ránu se pokojem začnou ozývat dávivé zvuky. Přejdu k ní a aspoň jí chytím vlasy, když už nic. 

  ''Bude to dobrý'' šeptá mamka a hladí ji po zádech. Tiše slyším i její vzlyky. Nakonec si pomalu lehne zpátky a tvrdě usne. ''Proboha...'' vydechnu si, jen nevím jestli úlevně a nebo ještě není konec. ''Zůstanu přes noc u ní, jdi se vyspat, díky mami'' usměji se na ní a ona mě láskyplně obejme tak, jak to umí jen ona. ''Nemohla si vedle sebe přát nikoho lepšího,'' usměje se a po schodech se tedy vydá pomalu nahoru. Mezitím co já si sednu do křesla a zapnu si televizi. No...tohle vypadá na dlouhou noc. 

1) Moc vám chci poděkovat za 800+ followers.

2) Asi si řeknete, ona má vymyšlenej konec a to má teprve 15 dílů ? Ale ano je to tak, sic předbíhám ale už mám opravdu vymyšlený konec téhle story, který je ale ještě v nedohlednu.

3) Určitě si většina z vás všimla nového příběhu, který jsem přidala. Info o něm máte přímo tam. 

4) Díky všem, kteří zanechali koment nebo vote na minulé části 

5) Jinak do zpráv mi zase přišlo pár požadavků na adresu, so.... Praha 10, Žitomírská 41, 101 00 

6) Komu je tady víc jak 15 ? Jestli se tady někdo takový najde by mě zajímalo :)

Rebel Love Song h. s. ICZIKde žijí příběhy. Začni objevovat