Chapter 32.

11.4K 607 25
                                    

Díky za tak dokonalá hodnocení! POZN. to v minulém díle, jak řekla že ho miluje, bylo myšleno kamarádsky, ještě vydržte :) 

''Vezmi si tohle.'' podám Ritě do rukou šaty z její skříně. Zatváří se znechuceně. ''Dělej.'' zasměji se. Vytrhne mi červeno bílé šaty z ruky a dojde se převléct. Harry uvelebený na její posteli si mě prohlíží. ''Co?'' uchechtnu se. Pokroutí hlavou a nakrčí spodní ret. Rita vejde zpět do pokoje. ''Wow.'' řekneme s Harrym oba. Ona se jen zaculí a zhoupne se ze špiček na paty. 

Přejdu k ní a ještě jí poupravím lokny, které jsem jí úspěšně udělala. ''Kaylee!'' zavolá na mě ze zdola můj otec. ''Tady!'' vyjeknu nazpět a rychle se podívám na Harryho, ten se postaví z postele a já se plácnu po čele. ''Kay, Rito... a Harry.'' pozvedne táta obočí, nevinně se usměji. 

''Rebeccu vezou do nemocnice,'' vydechne. Všichni si vyměníme zmatené pohledy. ''Cože? Proč?'' zeptám se jakoby mě to dokonce i zajímalo. ''Bude rodit,'' vyhrkne táta a věnuje mi zvláštní pohled, jako bych to měla vědět. 

Zadusím se na vlastní slině a začnu se dusit. ''Ona není tlustá?! Kdy si mi to chtěl říct?!'' vyjeknu nevím jestli jsem uražená nebo naštvaná. ''Já ti to neřekl?!'' vykulí oči. Pokroutím hlavou. ''Tak ti to říkám teď, jedu za ní do nemocnice, buďte tady v klidu!'' než stihnu něco říct tak zmizí a já zůstanu s otevřenou pusou stát na místě. 

''Tohle se nestalo, táta nevběhl do pokoje a neřekl, že Rebecca bude rodit, nestalo se to!'' ječím si jen tak sama pro sebe. ''Kay ale ono se to stalo.'' ozve se Rita, otočím se na ní s vražedným pohledem. ''Kay...'' zašeptá Harry a pohladí mě po rameni. 

''Věděla si o tom?!'' ukážu na Ritu. ''Možná?'' přikrčí se. Promnu si oči a vyjdu z jejího pokoje bez jediného slova a zmizím v tom svém. Zalovím ve své šatně. Vytáhnu černé kraťasy s vyšším pasem a kšandama, pod to zvolím upnutý tmavě modrý croptop s puntíky a krátkým rukávem. 

Rychle se převléknu a na hlavu nasadím roztomile zakulacený klobouček. Vlasy nechám volně splývat přes ramena a rty přemaluji červenou rtěnkou. (teď jsem normálně přemýšlela jak se píše rtěnka O.o asi nějakej výpadek)

''Kay, jsi v poho?'' osloví mě Harry mezi dveřmi a za ním stojí Rita. S rtěnkou u pusy se k nim otočím celým tělem a ztěžka přikývnu. ''Mohli jste mi to říct... myslím, že devět měsíců je dost času.'' podívám se na Ritu, tak jen provinile sklopí pohled. 

''Půjdeme?'' zeptá se Harry. Jen přikývnu a seběhnu schody dolů. Na nohy nasadím své černé martensky, které jsem neobula už hodně dlouho. Domem se roznese zvonek. Jelikož jsem nejblíž tak otevřu dveře. Stojí tam o něco menší kluk, blond vlasy vyčesané nahoru a hnědé oči. ''Uh...je tu někde Rita?'' promluví stydlivě a ruku kterou ke mně natáhl s kytkou zase rychle přitáhl k tělu. Usměji se a otočím se do domu. Když Rita schází se schodů, otevřu pusu a naznačím jí, že je to fakt kus. Ještě zvednu palec nahoru a ukazuji na něj. Hlavně nenápadně. 

''Ahoj.'' vydechne Rita. ''Ahoj... pro tebe.'' řekne ten kluk a dá jí do ruky růži. ''Díky.'' zasměje se Rita. ''Dám ji do vázy.'' řeknu a Rita mi ji podá. 

Odběhnu do kuchyně a Harry je hned za mnou. ''Jsou roztomilý.'' prohlásí. ''Já vím!'' vyjeknu radostně za Ritu. Vložím kytku do vody a spěchám zpět ke dveřím. ''No... bavte se.'' zasměji se. Rita mi mávne a pomalu odchází od domu. 

''Jdeme.'' zašeptám a pomalu kráčím za nimi. ''Myslíš to vážně?'' zasměje se Harry. ''Je to moje sestra, musím se tak trochu chovat.'' dávám jim náskok aby byli trochu dál od nás. Harryho prsty se propletou s těmi mými. 

Zadívám se na naše ruce a pak na něj. Dělá jakoby nic a také zírá jejich směrem. Nechtíc se mi na rtech usadí úsměv. ''Culíš se.'' poznamená Harry. ''Neculím!'' začnu se bránit. ''Ale jo,'' přitáhne mě zpět k sobě když se jeho ruky pustím. Narazím do jeho hrudi. Pomalu se mu zadívám do očí. ''Kay...'' povzdechne si. Zdá se, že chce něco říct ale nechá to uplynout ve vzduchu. Harry ať už je to cokoli, řekni to prosím...

''Půjdeme?'' zeptá se místo toho. Sklopím pohled a přikývnu. Stiskne mou ruku a nedovolí mi vyklouznout z jeho sevření. ''Kino nebo prvně pizza?'' zeptá se nakonec když procházíme kolem stánku s pizzou. ''Pizza?'' pozvednu obočí a zastavím. ''Pizza.'' zasměje se a přikývne. Pokroutím nad ním hlavou a stoupnu si do řady. 

Když mě prodavačka osloví. Harry mě zezadu obejme a opře si hlavu o mé rameno. Na její tváři se objeví úsměv při pohledu na nás. ''Dvě šunkové prosím.'' řekne Harry. Přikývne a dá nám každému na tácek jeden kousek. 

''Kolik to bude?'' zeptám se. Prodavačka však jen pokroutí hlavou a stále se na nás usmívá. ''Děkujeme.'' usměje se na ni na oplátku Harry. Zamává nám a my odejdeme. Před námi v dálce stále vidím Ritu s tím klukem. 

''Něco mi říká, že si myslela, že jsme pár.'' zasměji se. Harry ale zůstává zticha. Věnuji mu krátký pohled. Zamyšleně zírá do chodníku. Přestanu se smát a radši ztichnu. ''Harry..'' zašeptám starostlivě. Vážný Harry se mi nelíbí. 

Jakmile se na mě podívá jeho pohled změkne. ''Jsi v pohodě?'' nakrčím obočí. ''Jo, všechno fajn.'' usměje se, Zřejmě si myslí, že mu to žeru i s navijákem a tak ho při tom radši nechám. Řekne mi to sám až bude chtít. 

''Budeš dvojnásobná starší ségra,'' promluví zničeho nic a zadívá se před sebe přičemž se kousne do spodního rtu. ''Hrůza.'' uchechtnu se a zakousnu se do své pizzy. ''Náhodou...mimča jsou bezva.'' zadívá se na mě. Věnuji mu zvláštní pohled, vážně něco takového řekl ? Harry ? 

''Co? Vážně.'' pozvedne ramena. ''Nevěděla jsem, že máš rád děti.'' hlesnu spíš sama pro sebe. ''Sám bych si děti přál... co nejdřív to půjde, až se usadím.'' na tváři se mu objeví dolíčky díky lehkému úsměvu. Zřejmě si něco hezkého představil. ''Musí to být úžasné, když tě někdo nazve tátou.'' zasněně povídá dál a já ho z úžasem poslouchám. 

Děti nejsou mým snem, ale vím že do budoucna nevidím. Nakonec by to mohlo být hezké. ''Páni.'' vydechnu překvapeně. Harry a dítě, je to vážně krásná představa. 

''Změňme téma, tohle je ještě daleko.'' uchechtnu se nervózně. ''Třese se ti hlas.'' vysměje se mi. ''Přísahám, že ještě jednou půjdeš přede mnou v těch kraťasech.. tak tě někam zatáhnu a už tě nepustím.'' řekne rozhozeně když jdu před ním abych mohla vyhodit tácek od pizzy. 

Vaše názory ? :)) 

Rebel Love Song h. s. ICZIKde žijí příběhy. Začni objevovat