Chapter 64.

5.5K 396 16
                                    

Mám tu návrh ná MEETING !! Koho to nezajímá, nečtěte to, kdo by mě zájem strávit společně den tak čtěte dál. Už delší dobu chci udělat meeting, bohužel problém je v tom, že většina z vás je rozptýlena po celé ČR a já nevím kde by to tak bylo nejlepší a nejvýhodnější pro všechny. Vím určitě, že jeden meeting bude v Praze a druhý nejspíš v Brně. Na dalších městech se ještě pracuje. Každopádně by mi opravdu pomohlo aby co nejvíce z vás, opravdu co nejvíce napsalo dolů do komentáře odkud jste a kam až teoreticky můžete dojet. Takže všichni šup do komentu ať se podle toho můžu zařidit !!!!

''Harry!'' vyjeknu když mě zvedne do své náruče a zatočí se mnou. ''Dej mě dolů.'' zaškemrám a on pokroutí hlavou. ''Líbí se ti to.'' uculí se. ''Prosím dej mě dolů.'' hodím po něm psí očka. ''Mmm.. tak fajn.'' má slova vezme tak trochu vážněji a položí mě do měkké trávy a lokty se zapře u mé hlavy. ''Řekla si dolů, ne na nohy.'' zašeptá a obsype můj krk něžnými polibky. Jsme tak nějak uprostřed ničeho, takže toho, že by nás někdo viděl se ani nebojím.

''Chyběla mi tvoje vůně..'' špitne mi do ucha a zlehka přesune své rty po mé tváři až k mým rtům. ''Jsi tak nádherná Kaylee.'' přitiskne své tělo více na to mé a vydechne mi do tváře. ''Přál bych si, aby jsi byla jen moje.'' pečlivě si mě prohlíží.

Pohled Harryho

Její oči vypadají teď tak šťastně, že až bolí se do nich dívat. Když si představím, kolikrát pro mě tyhle oči plakaly. Je tak silná.. po všech stránkách vlastně dokonalá. Je vše..jen ne moje. A to mě popravdě vytáčí. V mysli vidím ruce jiného jak se jí dotýkají. Vidím ji, jak si hraje s vlasy někoho jiného... Jak dává své srdce na dlani někomu jinému. A to bude ta největší rána jakou mi bude moct dát. Ale vydržím všechno, pokud bude šťastná ona... budu šťastný i já.. jen ne s ní.

''Miluju tě Kay.'' zachraptím poté co se mi zlomí hlas. ''Harry...'' hlesne smutně a posadí se. Posadím se vedle ní a zadívám se jinam. Bolí to..

''Nevzdám to.'' podívám se jí zpříma do očí a jí se na rtech objeví drobný úsměv. Sklopí pohled a rukou pročísne trávu, na které sedíme.

''Proč?'' zeptá se najednou. ''Proč co?'' odpovím zmateně. ''Proč tolik bojuješ o to mě mít?'' je to tak hloupá otázka.

''Nedokážu.. nedokážu si představit, že by tě měl mít někdo jiný než já. Že bych tě měl někomu jinému nechat a jít dál bez tebe. Prostě nedokážu, a nechci.'' vytrhnu chumel trávy a odhodím ho po větru. Sleduju jak se vznáší vzduchem a letí si kam chce.

''Tak to chodí Harry..'' odvětí prostě. Moc dobře vím, že jí trápí to samé. Nesnese Ellu po mém boku a já si toho všímám. Vadí jí, když mě má jiná.

Chvíli je mezi námi hrobové ticho a mezi námi víří jen naše myšlenky. ''Začali jsme hru, ke které neznáme pravidla.'' promluvím po delší době, natáhnu ruku k té její a jemně ji stisknu.

''Harry, my dva.. nikdy nic nehrajeme podle pravidel. Pravidla jsou jen od toho aby se porušovali. A já ty následky ráda ponesu.'' posadí se mi na klín, prohrábne mi vlasy a věnuje mi letmý polibek, který já ovšem prodloužím na válku s jazyky.

''Miluju tě Stylesi,'' zašeptá mi oproti rtům. ''Zatím mi to bude muset stačit.'' zasmějeme se oba.

Rebel Love Song h. s. ICZIKde žijí příběhy. Začni objevovat