Chapter 21.

12.6K 580 8
                                    

Vejdu do pokoje zabalená v ručníku. Harry poskakuje na jedné noze a obléká si své džíny. Jakmile mě spatří zasekne se. ''Volali mi kluci..chtějí se sejít,'' vysvětlí mi a dál se obléká. ''A-aha.'' vykoktám a přejdu do své šatny. Přemýšlím, koho myslí pojmem 'kluci'. ''Znám je?'' zeptám se nenápadně. Pokroutí hlavou. ''Nejsou odtud.. jednou jsem s nimi hrál fotbal.'' narovná se v zádech a hruď schová pod tričkem. ''Možná je poznáš,'' tiše se zasměje. 

Přikývnu a přejdu ke svému oblečení. Jeho postava schová tu mou v objetí. ''Zavolám ti,'' nakloní se ke mně a krátce mě políbí. Lehce se usměji a pustím ho. Přejde ke dveřím. Odkašlu si a kývnu k oknu. ''Aha.. jasně.'' zasměje se. 

Otevře balkon a zmizí. ''Au,'' slyším už jen jeho tiché nadávání vzdalující se od našeho domu. Pousměji se nad ním a zapřemýšlím co dnes budu dělat. 

Šla bych ven s holkama, kdybych se s nějakýma bavila. Mohla bych ale napsat Rachel s vedlejší třídy. Párkrát jsme spolu mluvily a zdála se být v pohodě. 

Usadím se teda k notebooku a přihlásím se na facebook.

''Ahoj Rachel, nechceš někam vyrazit?'' 

  ''Buď za hodinu na pláži, vím kam bychom mohly 3:).''

Za rychlé odepisování si u mě vytvořila malé plus. Zaklapnu notebook a vrátím se zpět k výběru oblečení. 

Nakonec do rukou popadnu upnutý modrý croptop s puntíky a černou sukni s vyšším pasem. Obléknu se a přejdu k zrcadlu. Rozpustím si ledabylý culík, který jsem měla ve sprše aby se mi vlasy nenamočili a pořádně je rozčešu. 

Popadnu do ruky žehličku na vlasy a trochu je narovnám. Vyčešu je do vysokého culíku, který ozdobím černou mašličkou. 

''Kaylee!'' slyším hlas otce na schodech jak dupe nahoru. Otočím se ke dveřím ve chvíli kdy se rozrazí. ''Chystáš se někam?'' prohlédne si mě od shora dolů. Přikývnu. Vytáhne ruku zpoza zad a nastaví mi brýle. 

''Ne,'' zašeptám. ''Musíš je nosit, jinak se to nezlepší!'' nakrčí rameny. Povzdechnu si a zakloním hlavu. ''Vidím dobře!'' vyjeknu. ''Neřekl bych, copak si nepamatuješ jak si narazila do lednice?'' připomene mi s vážnou tváří. ''Tati to bylo před dvěma lety!'' rozmáchnu rukama a vezmu si od něj brýle. 

''Je to jen dokud se ti to nezlepší,'' pohladí mě po rameni a odejde. ''Bože,'' zaksichtím se na sebe v zrcadle a různě otáčím hlavu. Nejsou tak hrozné to sice ne, ale nechci nosit brýle! 

Nejsou úzké, právě naopak jsou hezky zakulacené a musím říct, že mi docela padnou to, ale nemění můj názor na to, že je nechci nosit. S posledním odfrknutím se odlepím od zrcadla a popadnu ze země svou černou kabelku, do které naházím snad vše co mi přijde pod ruku. 

Rychle ještě přetřu pusu rudou rtěnkou a opustím pokoj.

''Kay, vezmeš Ritu na lekci surfu.. já musím do práce.'' řekne mi táta. Zarazím se na posledním schodu. ''Proč ji nevezme Rebecca?!'' zamračím se. ''Pokud sis nevšimla tak ta ještě spí,'' popadne své klíče od auta a zmizí z domu. 

''Taky z toho nejsem nadšená,'' ozve se mi za zády a skočí přede mně. Protočím očima a nasoukám se do svých bílých vansek. ''Jdi,'' otevřu dveře a ona projde. Proč já?

''Jdeš za Harrym?'' vyzvídá po dobu naší chůze. ''Ne.'' odseknu jednoduše. Jakmile vytáhnu mobil, zadívá se na mě štěněcím pohledem. ''Můžu? Prosííííííím.'' povzdechnu si a opatrně jí podám můj mobil. ''Taky bych chtěla takovej.'' zamrmlá si pro sebe. ''Na to si ještě trochu malá.'' řeknu jí, ale ona už nevnímá a ťuká do displeje jako pomatená. 

Sundám si z nohou boty a zabořím se do písku. Dojdu až k hromadě pidi surfů zabodaných v písku a zastavím se. Seberu jí mobil z ruky a ona se na mě zamračí, falešně se usměji a kývnu hlavou, že má jít. ''Jsi hrozná,'' zkříží ruce přes prsa a odkráčí ke svému lektorovi. 

Procházím se dál po pláži dokud v dálce neuvidím Rachel. Její vysoká postava se snad ani nedá přehlédnout. Dlouhé hubené nohy odhalené díky kraťasům a kytičkované tílko. 

Zamává na mě, tiše se zasměji a doběhnu k ní. ''Nikdy bych nečekala, že zrovna ty se ozveš.'' zasměje se a obejme mě. Je opravdu vysoká. 

Uchechtnu se. ''Kam máš v plánu jít?'' pozvednu obočí. ''Byla si někdy v denním baru?'' usměje se. Pokroutím hlavou. ''Jdeme.'' zavelí. S menším strachem ji tedy následuji. 

Rebel Love Song h. s. ICZIKde žijí příběhy. Začni objevovat