Rita zírá na naši obří pizzu s otevřenou pusou. ''Měla si hlad,'' nakrčí Harry rameny a položí to před ni. Oba dva si založíme ruce na hrudi a díváme se na ni jak těžce polkne. ''Vezmete si?'' nadějně se usměje. My ale pokroutíme hlavou.
Úsměv jí z tváře zmizí. Vezme si první kousek a zakousne se. Při druhém kousku už to nejde tak lehce. ''Pizza na sladko nebyla dobrej nápad,'' zasmějeme se s Harrym a každý si vezmeme kousek. ''Užij si to,'' mrknu na Ritu a kráčím k sobě do pokoje.
''Dali jsme tam moc nutely a málo banánu,'' stěžuje si Harry, který jde hned za mnou. ''Mám tam jahody, nestěžuji si.'' zasměji se a sednu si na svou postel. Protočí očima a skočí vedle mě. ''Jedna jediná čokoládová kapka na posteli, a nevrzneš si.'' věnuji mu vraždící pohled.
''Co by jsi mi udělala?'' zeptá se výsměšně. ''Věř mi, že to vědět nechceš.'' zamračím se na něj. ''Možná, že chci'' opět na mě svůdně mrkne. ''Vážně jsi se s nikým tam nevyspal?'' vyhrknu najednou z ničeho nic. Sklopí pohled. ''Ne...'' řekne tiše a ruku zatne v pěst.
Posadí se a zadívá se mi do očí. ''Uvažovala si vůbec co děláš?'' pokroutím hlavou. ''Stalo se to moc rychle..a já to chtěla, byla to chyba. Věděla jsem, že toho budu litovat.. stejně jsem se s ním vyspala.'' při slově 'vyspala' se jeho obličej zkřivil a vypadal až bolestně.
''Mrzí mě to.. Harry.'' zašeptám nakřáplým hlasem. Jakoby to mělo něco napravit. ''Každý děláme chyby...,'' slabě se usměje je ale poznat, že není nadšený z toho co se stalo. ''Chci si udělat tetování.'' změním téma.
''Vážně?'' zasměje se. S vážnou tváří přikývnu. ''Proč?'' pozvedne obočí a kousne se do rtu. Usměji se a dojím poslední kousek té přeslazené pizzy. Přelezu blíž k němu a sednu si mu na klín. Zdá se, že ho zaskočím.
Potáhnu jeho triko nahoru. Usměje se a pomůže mi s ním. Položím ho pomalu na záda a zadívám se na všechna jeho tetování. ''Líbí se mi,'' odpovím na jeho předešlou otázku. ''Jaké by jsi chtěla?'' vyzvídá dál.
Prsty přejedu po jeho hrudi a zastavím se na motýlovi. Obkresluji jeho rysy. ''H,'' při pohledu na jeho tělo se slabě pousměji. ''H..?'' zeptá se zaskočeně. ''Jako Harry,..'' odpovím mu trochu stydlivě. ''Proč?'' zadívám se na jeho obličej.
Vypadá dost překvapeně.
''Nemůžu tě věčně mít, tak si tě zvěčním na kůži.'' chytne lem mého trika a přitáhne si mě k sobě. ''Já nikam neodcházím.. nemám to v plánu.'' usměje se mi do tváře. ''To teď nemůžeš vědět.'' otřu svůj nos o ten jeho.
''Vím, že budu všude kde budeš ty,... vždycky.'' zašeptá a pohladí mě po tváři. ''Jsi tady pro mě, když to potřebuju.. proč? Občas jsem na tebe zlá, nepříjemná... a dělám tyhle blbosti.''
''Proč? Je mi jedno jak zlá nebo nepříjemná jsi. Blbosti děláme oba...ale odpouštění a usmiřování je na tom to nejkrásnější. Nikdy bych tě v ničem nenechal...'' věnuje mi drobnou pusu na tvář. Jeho slova se mi vyryjí do paměti..
''Nesnáším tě,'' zasměji se. Vždycky to musím zkazit. ''Já tebe víc.'' zadívá se mi na rty a políbí mě. Mé ruce se mi zamotají do kudrlinek za které tak ráda tahám. Zvedne se do sedu a prsty zaryje do mých boků. Líbí se mi být teď vyšší než on a držet mu hlavu zakloněnou aby se k mým rtům dostal.
Pohnu boky dopředu a donutím ho zavzdychat tak do mých úst. Usměji se pro mé malé vítězství.
ČTEŠ
Rebel Love Song h. s. ICZI
FanfictionOd dětství k sobě nepociťují nic víc než nenávist, přesto nemůžou být jeden bez druhého... -Rebel Love Song DOUBLE TROUBLE