Dramatické odchody spojené s dávkou agresie.

503 35 8
                                    

Február 1996 - Rokvile

Siria našli do pár minút a to práve vtedy, keď spoločne s jedným z aurorov zneškodnili smrtijeda. Acrux videl, ako sa ostatný dvaja premiestnili a tak sa vyhli spravodlivosti.

„Otec!" Zvolal naňho a pustil Esmayinu ruku.

„Acrux," otočil sa naňho a on sa k nemu rozbehol. Rýchlo mu obmotal ruky okolo ramien a pevne ho objal, ignorujúc fakt, že bol celý od krvi. Sirius mu vylepil bozk do vlasov a odtiahol sa, aby si ho pozrel od hlavy po päty.

„Nie je moja," povedal, ako sa Sirius šiel pýtať. „V uličke za Bonkom máte ďalších dvoch a zvyšky toho čo zostalo z tretieho," otočil sa na aurora, ktorý sa naňho mračil. „Dvoch zneškodnil Potter s priateľmi a tretieho zasiahlo jedno kúzlo, ako sa odrazilo z našich štítov, keď sme proti nemu s Harrym bojovali."

Auror nevyzeral, že bol príliš presvedčený, ale prikývol. Nakrčil nad tým nos a vytiahol z vrecka tri zlomené prútiky. Hodil ich k aurorovým nohám a povedal:" Dôkaz. Môžte si to kľudne preveriť."

„Acrux vraví pravdu," postavil sa po jeho boku Harry. „Mňa, Ginny, Lunu, Cho, Susan a Deana dostali dvaja smrtijedi. Ak by nám na pomoc neprišiel Acrux a neprekvapil ich, tak by som tu už nemusel byť," hodil pohľad po Siriovi, ktorý si ho starostilo prezeral. „Tretí nás napadol, ako sme ostatných poslali do bezpečia. Zápasili sme s ním, keď v tom sa jedno z jeho zaklínadiel odrazilo od našich štítov a roztrhalo ho na kusy."

Harry verzí zrejme auroro veril viac.

„Choďte sa ukryť kým to tu všetko neprebehneme a neubezpečíme sa, že tu nikto z nich nie je," povedal auror.

„Smerom a hrad bojovala pani profesorka McGonagallová a Tonkosová s ďalšími dvomi," informoval ho Acrux a hodil pohľad smerom, kde by v diali mala byť profesorka s Tonksovou. Auror opäť prikývol.

„Raymond je u Troch metiel," kývol Sirius hlavou k hostincu.

„Tiež sú mnohí študenti v rôznych úkrytoch..."

„Dobre,"skočil mu do reči auror. „Tiež by i do jedného mal ísť."

Acrux mu šiel niečo drzé odseknúť, no otec ho zastavil pohľadom. Nakoniec si povzdychol a spoločne s Esmay a Harrym šli do Troch metiel. Tam to bolo napraskané hlava na hlave, až sa čudoval, že to všetko drží pokope. Spoznával rôzne tváre, no tie jemu najmilšie našiel až v boxe, kde sedel ani nie pred necelou hodinou.

„Acrux!" Vystrelila zo svojho miesta Elide a brala ho do náručia.

„Som v poriadku," vydýchol jej do hustých kučier. Pohľadom našiel Raymonda, ktorý až príliš pokojne sedel po Atarahinom boku a premeriaval si Esmay svojimi ľadovými očami. Keď ich presunul na Acruxa, tak nadvihol obočie a on len prikývol.

Vedel o tom, pomyslel si. Vedel o útoku a aj o tom, že Esmay vyhodí do vzduchu jedného z nich. Vedel o tom všetkom a neobťažoval sa mu o tom povedať ani slovo. Zaškrípal zubami a pustil Elide, ktorá okamžite objímala Esmay.

„Ja idem k Ronovi," kývol Harry smerom k jeho najlepšiemu priateľovi, ktorý sa k nim pretláčali pomedzi ľudí. „Dobre," prikývol Acrux a Pottera už nebolo. Unavene sa zvalil na voľné miesto a ignoroval otázky, ktorými ho zavalili Atarah a Brynn. Jediné na čo sa zmohol, bolo civieť na Raymonda, ktorý bol až príliš kľudný, akoby útoky smrtijedov mal na dennom poriadku každý piatok.

„Panika ničomu nepomôže," ozval sa Ray, akoby vedel nad čím premýšľa. Acrux zaťal zuby a svojou mysľou narazil na tú jeho.

Je tu ešte niečo o čom by som mal vedieť? Ozval sa mu v hlave. Nejaká vražda alebo útok?

Slytherin boy||SKWo Geschichten leben. Entdecke jetzt