Temné časy sa opäť vrátili.

624 48 91
                                    

 Jún 1995 – Rokfort

Prvé júnové týždne boli pre Acruxa viac než stresujúce. K jeho povinnostiam prefekta sa pridalo učenie na V.Č.Ú. a on mal pocit akoby sa šiel zblázniť. Keď zložil poslednú praktickú skúšku, tak mal chuť vyhodiť všetky učebnice najbližším oknom, ľahnúť si na zem rovno tam kde bol a užívať si voľno. Túto radosť mu však hneď prekazil Menkar, ktorý ho donútil aby mu vysvetlil základne učivo starobylých rún z ktorých skladal skúšky o pár dni on.

Vďakamerlinovi, aj jeho skúšobné obdobie pominulo rýchlo a Acrux teraz sedel na tribúne spoločne so svojim spolužiakmi z celej fakulty, a sledoval ako sa bude vyvíjať posledná úloha trojčarodejníckeho turnaja. Asi pred hodinou z labyrintu vyviedli Fleur, čo spôsobilo menší rozruch medzi študentmi, no keď vyviedli Kruma, tak to medzi študentmi vrelo.

Acrux sa v duchu modlil aby sa z labyrintu Cassius vrátil živý a zdravý. V posledných týždňoch si ho celkom obľúbil, hoci medzi Cassiom a Raymondom bolo stále napätie po ich rozchode, no dalo sa to prežiť. A Acrux nebol jediný, ktorý si ho obľubil. Nebolo študenta v slizoline, ktorý by o ňom mohol povedať krivého slova, až na Daemona, ktorý bol vždy v ochranárskom režime, kedykoľvek okolo neho a Raymonda Cassius prešiel.

Bolo už neskor večer, keď sa pred labyrintom začalo niečo diať. Vzduch sa prelomil a vo víre iskier sa pár metrov pred vstupom do labyrintu objavil Potter spoločne s Cassiom. Pristali na tvrdej zemi a Potter sa okamžite nahol nad Cassia.

Celé osadenstvo školy stíchlo a sledovali ako sa Dumbledore náhli k nim dvom.

„Čo to sakra?"pýtal sa Acrux a postavil sa zo svojho miesta. Videl ako k Potterovi dobehol aj minister mágie a ako Harry čosi vraví Dumbledoreovi.

„U všetkých svätých, Warrington!"zvolal Fudge. „Dumbledore, veď on je mŕtvy!"zvolal ďalej. Acruxa zamrazilo na mieste, tak ako väčšinu jeho spolužiakov.

„Nie!"vykríkol Raymond po jeho boku a utekal dole po schodoch z tríbuny. Acrux s Daemonom neváhali a utekali za nim. Acrux sa snažil brať schody po dvoch, no rýchlosťou sa svojmu spolužiakovi nemohol vyrovnať. Kým on sedel za knihami, tak Raymond trénoval a to mu teraz dávalo patričnú výhodu.

„Cassius!"zvolal opäť Ray a hodil sa na kolená k nemu.

„Pán Lestrange!"oslovil ho Dumbledore, no nestihol ho zastaviť ako Ray oblapil Cassia okolo ramien a začal s ním triasť.

„No ták, Cass!"kričal naňho.

„Och Merlin"vydýchol Acrux ako konečne dobehol k spolužiakovi a vypúlil oči na Cassiusové telo. Cassiové modré oči boli stále otvorené a v tvári sa mu zračil čistý strach.

„Čo sa stalo?"opýtal sa a zodvihol pohľad na Pottera, ktorého už zvieral v náruči profesor Moody.

„Voldemort!"zakričal Harry a kráčal ďalej ako ho profesor vliekol ďalej. „Vrátil sa! A zabil Cassia!"

Acruxovi sa stiahlo hrdlo, ako sledoval profesora Moodyho ako vláči Pottera preč.

„Pán Lestrange,"oslovil ho Dumbledore a jediným pohybom ho vytiahol na nohy a ako bábku ho podal Acruxovi. „Upokojte sa, váš nárek vám priateľa nevráti."

Acrux pevne obmotal Raymondovi ruku okolo pásu a neveriacky sa pozrel na Dumbledorea, ktorý začal po ostatných pokrikovať rozkazy, akoby mu pri nohách neležalo telo jedného z jeho študentov.

„Acrux,"oslovil ho Snape a položil mu ruku na rameno. „Odveď študentov do klubovne a ostaňte tam,"povedal a pohľadom hypnotizoval Cassiove telo. Acrux si so Severom vymenil pohľady a prikývol. Musel začať uvažovať racionálne, bol prefekt a bol zodpovedný za svojich študentov.

Slytherin boy||SKWhere stories live. Discover now