14. január 1978 – Rokfort
„Zachranná akcia pre pána Blacka?"
Acruxovi odľahlo, keď počul hlas svojho dvojníka.
Spokojne sa zasmial a sklopil hlavu. Vydarilo sa to. Raymond sa pokúsil o tú najšialenejšiu vec o ktorú ho Acrux v živote požiadal a vydarilo sa mu to.
„Pre Merlina, koľko vás je?"Zhrozil sa James a pohľadom skúmal Acruxovho dvojníka, ktorý sa od neho líšil len oblečením. Pričom on bol oblečený v školskom slizolinskom habite a uniforme, tak jeho dvojník mal na sebe modré skinnyjeans s dierami na kolenách, čiernu mikinu s nadpisom Purpose na hrudi a bielymi teniskami, ktoré toho už mali veľa za sebou.
„Niekoľko,"zaškeril sa jeho dvojník, zarazil ruky do vrecák jeho nohavíc a vrátil sa pohľadom opäť na Acruxa. „Ako si sa sakra dostal do takejto šlamastiky?"
Acrux si povzdychol a založil ruky na kolenách. Prešiel si jazykom po perách a pozrel sa na svoju kópiu, ktorá čakala na vysvetlenie.
„Hral som sa s obracačom času," priznal. Jeho dvojník neveriacky vypúlil oči a založil si teraz ruky v bok.
„Čo že si robil?"Spýtal sa. „Hral sa s obracačom času? To ťa doma nenaučili, že sa s takýmito vecami nemáš hrať?"
„Jeho hodiny boli rozbité, tak som predpokladal, že nebude fungovať!"Argumentoval.
„Keď mal rozbité hodiny, tak si sa ho vôbec nemal dotýkať! Takéto obracače sú ešte väčšmi nebezpečné!"Karhal ho dvojník a Acrux zomkol pery do jednej úzkej linky. Práve sa cítil ako päťročné dieťa, ktoré niečo urobilo zle a jeho rodič ho za to karhá.
„Vieš ty vôbec ako som sa zľakol?"Nadvihol naňho obočie a pustil sa do vysvetľovania. „Bol som na koncerte Justina Biebera, na ktorý ma inak donútila ísť Nataly, keďže je ním posledné týždne posadnutá pretože ten kretén Patrick, ktorý sa nazýva mojím priateľom, jej doniesol len tak zo srandy pár jeho dosiek, ale zrejme celkom nedomyslel následky. Vieš koľkokrát som sa opočúval jeho pesničiek? Viem celý text k Sorry, Baby a dokonca i Confident!"
,,Nedala mi s tým pokoj! Len poďme na jeho koncert, len poďme. Čo som nejaká čarovná mašinka na premiestňovanie v čase alebo čo? Toto som jej presne povedal a ona potom začala trucovať, čo bolo ešte v pohode ale potom prešla na vydieranie. Vytiahla na mňa také veci o ktorých som ani ja sám nevedel! Vravím ti, nikdy nehovor svojej babe o veciach čo robíš so svojimi kamošmi, lebo ona si to zapamätá a nebude sa báť ich proti tebe použiť!"
„A tak ja," poukazal rukami na svoju hruď. „Chudák utrápený som bol donútený zobrať ju aj jej dve kamošky na ten blbý koncert. A poviem ti, že to bolo divoké! Prv som sa musel trafiť do správnej časovej linky, keďže som nemal absolútne tušenia kedy by mohol mať Justin koncert. Následne som musel čakať tri hodiny kým koncert vôbec začne, pričom ma tie tri ježibaby donútili kúpiť im mikiny s logom a vodu, pretože paničky si zabudli zobrať peniaze. Úplná katastrofa ti poviem,"založil ruky v bok a krútil hlavou.
Acrux naňho len s pootvorenými perami zarazene pozeral a nebol jediný. Jeho otec i James naňho tiež prekvapene vyvalili oči, pričom Remus ho iba pobavene sledoval ako si vylieva srdce.
Nemal absolútne tušenia, kto je Justin Bieber, Nataly či Patrick. Možno to boli jeho priatelia a nejaký slávny čarodejník, ktorý sa venoval spevu?
YOU ARE READING
Slytherin boy||SK
FanfictionBlack skrz na skrz, no predsa len iný. Acrux Black, syn Siria Blacka a Maii Malfoyovej. Potom, čo jeho otca neprávom zavreli do čarodejníckeho väzenia je vychovaný jeho starými rodičmi a strýkom. Naučili ho rešpektovať tradície, ctiť čistú krv a po...