Novo získané informácie.

720 39 4
                                    


November 1992 – Rokfort


K Acruxovému prekvapeniu ho madam Pomfreyová vyhodila z ošetrovne hneď ráno. Samozrejme, s tým, že bude chodiť ešte nasledujúci týždeň každým dňom na kontroly. Veci si pozbieral skôr než Harry a najrýchlejšie vo svojom živote sa vyparil z ošetrovne skôr než začali raňajky.

Kráčal ráznym krokom a jeho kroky sa ozývali ozvenou ako šiel dole do žalárov do klubovne slizolinu. Po celom hrade bolo ticho ako zvyklo byť každú nedeľu, no dnes to Acruxovi prišlo až príliš nútene ticho. Zakaždým keď zatáčal tak sa za seba pre istotu ešte i obzrel aby si bol istý, že po chodbách ide sám.

Potom čo vstúpil do klubovne si oddýchol a rýchlo sa hnal do izby. Rozrazil dvere a tým prestrašil Deamona, ktorý naňho prekvapene vypúlil oči.

„Acrux..."

„Nikam neideš, tu si sadni," zdrapil ho za ruky a posadil ho na posteľ. Zhodil tašku okolo tej svojej a okamžite sa dal do budenia Paytona. Jemne s ním zatriasol a Payton sa do pár sekúnd zobudil. Uprel naňho prekvapene jeho prenikavé modré oči a skôr než stihol niečo povedať, tak mu Acrux položil prst na pery aby bol ticho.

„Čo sa deje?"Opýtal sa Daemon ako sledoval nadšeného Acruxa.

„Tajomná komnata bola naozaj otvorená a včera v noci padla jej prvá obeť," zazubil sa Acrux a sledoval prekvapené výrazy jeho spolužiakov. 

„Prosím?"

„Čože?"

„No nepozerajte na mňa ako na blázna!"Vykríkol Acrux a zhodil zo seba dole habit. „Včera, no dnes, okolo pól noci doniesol Dumbledore spolu s McGonagllovou na ošetrovňu jedného z chrabromilských prvákov. Voľajakého Colina alebo Calluma alebo tak nejako. Potter vravel, že je muklovského pôvodu,"vravel a popritom si rozopínal gombíky vykrčenej košele. 

„Je skamenený ako socha," povedal a vybral si z komody čistú vyžehlenú košeľu. „Nedýcha, nehýbe sa. Vôbec nič!"

„Pre Merlina," vydýchol zhrozene Payton. „Kto to urobil?"

„Nie kto," povedal Acrux a začal si zapínať košeľu. „Ale čo. Toto je už vyšší level čiernej mágie, chápete? Niečo za niečo." Zazubil sa a keď sa otočil na spolužiakov, tak ho úsmev hneď prešiel.

„Ale noták," povzdychol si. „Toto je vyšší level čiernej mágie, ktorá si vyžaduje obety a má to určitú magickú vlnu, ktorá by sa prehnala celým hradom ako búrka, takže takéto niečo by tu bolo nemožné urobiť a hlavne pod Dumbledoreovým nosom." 

„Ten chrapúň môže byť starý a divný koľko chce ale rozhodne nie je idiot," povzdychol si Acrux a založil si ruky v bok.

„Neviem či ma viac rozrušuje to, že tu niekto niekoho zmrazil ako Medúza alebo to, že sa v čiernej mágii vyznáš až na toľko, že vieš čo to obnáša," priznal Payton a prešiel si Acruxa od hlavy po päty. Už na ňom nebolo vidieť, že sa zobul len pred malou chvíľou. Informácie, ktoré doniesol jeho spolužiak ho dokonale prebudili. Acrux pretočil očami a mávol rukou.

„To, že skamenel nejaký mukel ma aleže vôbec nezaujíma. Zaujíma ma to, že s tým majú niečo spoločné Malfoyoví," zamračil sa a zobral do rúk vestu. 

„Myslíš, že Malfoy je Salazarovým potomkom?"Opýtal sa Daemon a vypulil oči.

„Ale prosím ťa! Kebyže je Draco Salazarovým potomkom, tak by tom mal napísane na čele a ja by som bol ním taktiež, nemyslíš?"

Slytherin boy||SKWhere stories live. Discover now