Miesto kam môžem ísť.

568 42 5
                                    

August 1994 – Hastings



O pár hodín znova stál v salóniku na prvom poschodí a lúčil sa so svojim otcom a dedkom. Práve sa smial na nevinnej poznámke, ktorú Orion utrúsil na Siriovu adresu, keď sa v krbe objavili zelené plamene, ktoré značili, že sa k nim niekto premiestňuje hop-šup práškom. Nadvihol obočie a čakal, kto z kozubu vystúpi.

Osoba, ktorá sa o sekundu na to objavila z plameňov bola tá posledná na ktorú by to Acrux tipoval.

Bol to Daemon.

Daemon, celý pokrytý krvou a bledý ako smrť.

„Acrux," oslovil ho hneď a on ho len tak-tak stihol zachytiť. Prekvapene vypleštil oči a oblapil ho okolo jeho útleho trupu.

„Pre Merlina Daemon," zvolal a snažil sa ho udržať na nohách.

„Acrux,"oslovil ho znova a zaboril prsty do jeho trička akoby to bola posledná vec, ktorá ho držala nažive. Acrux sa ho snažil dostať na najbližšiu pohovku, no Daemonové nohy mu vypovedali službu a skoro sa obidvaja zosypali na zem nebyť Siria, ktorý mu pomohol držať Daemona na nohách.

„Čo sa sakra stalo?"Pýtal sa okamžite Acrux ako ho spoločne s otcom posadili na pohovku. Chadwick naňho stále vystrašene valil oči a zarýval nechty do Acruxových predlaktí.

„Pusť ma k nemu,"oslovil ho Arcturus a odstrčil Acruxa na bok. Ten len šokovane sledoval svojho spolužiaka ako vystrašene stočil svoje oči na Arctura, ktorý ho jedným pohybom prútika zbavil košele, ktorá zvykla byť biela.

„Och Merlin,"zhrozil sa Arcturus, keď zbadal množstvo rezných rán, ktoré sa tiahli v prerušovaných líniách od Daemovho pásu cez rebrá a hrudník až k ramenám a za ne na chrbát. Okamžite sa pustil do čarovania aby zastavil krv, ktorá sa Daemonovi valila z rán a mávnutím prútika si taktiež privolal tri fľaštičky elixírov, ktoré ihneď ponúkal Daemonovi.

„Toto okamžite vypi," prikázal mu Arcturus ale Daemon otočil svoj stále vystrašený a šokovaný pohľad na Acruxa. Ten si uvedomil ako stratene sa jeho spolužiak cíti a sadol si po jeho boku.

„Daemon,"oslovil ho potichu a zobral Arcturovi z rúk fľaštičku v ktorej bol elixír na upokojenie. Pomaly s trasúcimi sa prstami vytiahol zátku z fľaštičky a podal mu ju. „Toto je elixír na upokojenie," vysvetlil Daemonovi a neprerušoval s nim očný kontakt. Potreboval ho upokojiť a zdalo sa, že Acrux bol teraz jediný svetlý bod, ktorý Daemon mohol nájsť v mori temnoty. „Je to ten istý elixír, ktorý sme mnohokrát spoločne dávali Raymonodovi, pamätáš si?"

Chadwick iba prikývol a stále prudko dýchal. Sklonil pohľad k otvorenej fľaštičke a pomaly si ju od Blacka zobral. Znova vrátil svoj orieškový pohľad naspäť do Acruxových oči a neisto do seba vlial elixír. Acrux zobral do rúk ďalší a taktiež ho odzátkoval.

„Toto je proti bolesti,"vysvetľoval znova. Sledoval ako jeho spolužiak pevne zoviera dlane v päsť a napína svaly po celom tele. Acrux mal pocit, že ak Daemon čochvíľa neupokojí a neprestane napínať svoje svaly zovreté čistým zdesením, tak si znova roztrhne rany.

Vďakamerlinovi, tentokrát si Daemon zobral elixír rýchlejšie.

„Tento pomôže tvojmu telu regenerovať roztrhnuté tkanivo svalov a pomôže ti rýchlejšie vytvoriť krv, ktorú si stratil,"snažil sa mu to čo najjednoduchšie vysvetliť a ukľudniť ho. Chadwick vypil posledný elixír na jeden dúšok a podal prázdnu fľaštičku.

Slytherin boy||SKWhere stories live. Discover now