Rodinné tajomstvá a tajomstvá skrytých duší.

1.4K 43 18
                                    

December 1995 - Londýn

Louis mal rozhodne zmysel pre dramatické príchody. A Acrux odhadoval, že to zdedil zrejme po ňom, len v jeho prípadne to boli práve odchody.

Louis teraz stál medzi dverami v jeho celej kráse odetý v čiernom oblečení od hlavy po päty a spokojne sa usmieval na Acruxovho starého otca, ktorý vyzeral, že sa nevie rozhodnúť či má začať hádať s Arcturom alebo s Louisom.

„Sirius, zlož ten prútik,"upozornil ho Arcturus a pristúpil bližšie.

„Čo tu on robí?" Pýtal sa Orion.

„Je tu kvôli mne," ozval sa konečne Acrux a vystúpil z otcovho tieňa. Sirius s Orionom sa naňho pozreli, akoby ho videli prvýkrát v živote. „Prišiel mi pomôcť s jedným problémom."

„S problémom s ktorým ti nemôžem pomôcť ja? Alebo otec?"

„Nuž, ak ovládate divokú mágiu, nech sa páči,"povedal Acrux.

„Louis tu zostane na pár dní,"pridal sa do rozhovoru Arcturus a strelil prísny pohľad po Orionovi, ktorý nedovoľoval žiadne námietky. Orion sa mohol snažiť koľko chcel, no pánom ich domu bol stále Arcturus.

„Louis!"Ozval sa ďalších hlas, no tentokrát s nadšeným podtónom. Z jedálne vystúpila Lucretia so širokým úsmevom na perách a okamžite brala Louisa do náručia.

„Tak teba som už azda sto rokov nevidela,"zasmiala sa, ako ho pustila z objatia.

„To je tak, keď sa odsťahuješ za Veľký oceán."

Lucretia sa opäť zasmiala.

„Čo tu robíš? Azda si neprišiel riešiť obchod," strelila pohľadom po Arcturovi.

„Nie, je tu aby naučil Acruxa kontrolovať divokú mágiu."

„Ale, ale ..." pozrela sa prekvapene na Acruxa, ktorý len sledoval pozitívnu reakciu Lucretie na Louisov príchod. Bola úplným opakom tej Orionovej. Ten by radšej Louisa prizabil, než aby ho objal ako brata.

„Mladý sa nám nepochválil, že ovláda divokú mágiu,"poznamenala. Acrux sa na ňu len usmial.

„Ale to teraz počká,"povedala zrazu a opäť sa otočila na Louisa. „Predtým než začneš môjho synovca učiť, ako vyhodiť dom do vzduch, si ťa na pár minút odchytím na bok. Ani nevieš, koľko ti toho chcem povedať!"

„Mala som na pláne ísť do Paríža po novom roku, ale keď už si tu ..." ťahala ho na bok bez toho aby sa niekoho niečo pýtala. „Ignatius! Hybaj sem! Neuveríš kto tu je!"

Acrux len prekvapene zažmurkal a sledoval ako Lucretia spoločne s Louisom miznú v útrobách domu. Akonáhle zmizli z dohľadu, tak sa naňho Orion naštvané otočil a vyzeral, že je pripravený ho strieskať ako hada, keď mu bude odporovať.

„Prečo si mi nepovedal, že ovládaš divokú mágiu?!"

„Presne pre toto!"

„Čo si si myslel, keď ťa napadlo pozvať toho psychopata do nášho domu?!"

„Bol to môj nápad, nie chlapcov, Orion,"ozval sa Arcturus čím zobral Orionovi vietor z plachiet. „Acrux sa mi už dlhšie sťažoval na to, že sa mu mágia vymyká spod rúk a ako najlepšia voľba toho, kto by ho mohol potencionálne naučiť ju ovládať , tak ako sa má, bol Louis. Ten s tým súhlasil a preto je tu. A nechcem vidieť ň, aby ste tu vy dvaja hodili namosúrení ako tie ropuchy alebo si vybíjali svoje nervy na Acruxovi. Rozumieme si?" Nadvihol obočie na naštvaného Oriona a Siria.

Slytherin boy||SKTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang