2.september 1990 – Rokfort
Ráno prišlo skôr než by si to nový slizolinčania priali. Acrux si spokojne odfukoval v jeho vyhriatej posteli s rukou cez oči. Celou izbou bolo počuť jediný zvuk a to mňaučanie nespokojného kocúra rovno pri uchu jeho majiteľa.
Acrux niečo zo spánku zamumlal a naďalej spal. Spánok netrval však veľmi dlho, keďže jeho domaci mazlíček si začal pýtať svoju pozornosť tým, že mu začal oblizovať tvár.
„Kyrell,"povedal zo spánku a voľnou rukou mu zašiel do kožuchu, ,,buď ticho," nakázal mu, no mačka nie a nie prestať. Lepšie uchopil chlpy kožuchu a skôr než si uvedomil čo robí prehodil mačku z hlasitým vystrašeným mňaučaním cez celú miestnosť. Následne nasledovalo vystrašené vykriknutie, ktoré donútilo Blacka okamžite rozlepiť oči a prudko sa posadiť. Trvalo mu niekoľko sekúnd kým sa zorientoval, že nie je u seba doma ale v školskom internáte na Rokforte.
Potom čo prišiel na to, kde je, Acrux zablúdil pohľadom na vedľajšiu posteľ, kde sa Daemon vystrašene pozeral na mačku pri jeho nohách. Kyrell len vystrašene prskal na chlapca oproti nemu.
„Čo sa sakra deje?"Opýtal sa tretí hlas a Black si všimol, že Daemonov vykrík prebudil aj Paytona.
„Zober to preč," povedal Daemon a poukázal prstom na čierneho kocúra. Black sa len postavil a zobral svojho maznačíka do rúk.
„Ospravedlňujem sa," mumlal Acrux a hladkal hebkú srsť mačky.
„Bežne ráno hádžeš mačky po ľudoch?"Opýtal sa Daemon, ktorý sa spamätal zo šoku. Black len zakrútil hlavou a položil Kyrella do zelených prikrývok vyhriatej postele. Zašiel si prstami jednej ruky do vlasou a tou druhou prekryl zvinutie. Párkrát zaklipkal očami aby zahnal ránu únavu a pozrel sa na hodiny na jeho nočnom stolíku. Za desať minút osem. Znova unavene zívol a vybral si z kufra zubnú kefku spoločne s novým oblečením a zamieril k dverám, ktoré viedli do kúpelne.
Potom čo sa prezliekol si pri jeho posteli poriadne rozčesal vlasy a vyzeral akoby sa mu pri hlave prehnalo tornádo. Pomocou svojich vlastností metamorfmága si ich vyrovnal a uhladil do zadu ako to robil jeho strýko Regulus.
„Ako si to urobil?"Ozvalo sa pár metrov od neho a on sa vystrašene otočil. Ešte si nezvykol na to, že svoju izbu musí zdielať s ďalšími dvoma ľudmi.
„No,"začal a prekvapene zaklipkal očami, ,,som metamorfmágus,"vysvetlil a sledoval ako naňho Payton vyvalil jeho modré oči.
„Meta ... čo?"
„Metamorfmágus,"odpovedal Daemonovi, ktorý si práve uťahoval opasok. „Dokážem meniť svoj vzhľad ako sa mi zachce,"vysvetlil a užíval si Paytonov fascinovaný pohľad. Na názornú ukážku zmenil svoju farbu na tyrkysovú, ktorá mu šla najlepšie. Payton sa zoširoka usmial.
„Vau, to musí byť super,"povedal a stále ho pozoroval. Acrux len mykol ramenom a zmenil farbu vlasov na čiernu. Zastrčil si prútik do rukáva a obliekol si plášť.
„Ideš na raňajky?"Opýtal sa ho Daemon, ktorý stihol v kúpeľni vyčistiť zuby. Black len prikývol a prešiel si vlasi prstami pravej ruky.
„Počkajte na mňa, hneď som späť,"požiadal ich Payton a zmizol za dverami kúpelne. Acrux si len mierne povzdychol a oprel sa o čelo postele.
„Ty si z Francúzska?"Black zdvihol svoj pohľad na svojho druhého spolužiaka a uvedomil si, že ho celý čas pozoroval.
„Nie, prečo sa ma to každý pýta?"Nechápal Acrux a jemne nakrčil obočie.
YOU ARE READING
Slytherin boy||SK
FanfictionBlack skrz na skrz, no predsa len iný. Acrux Black, syn Siria Blacka a Maii Malfoyovej. Potom, čo jeho otca neprávom zavreli do čarodejníckeho väzenia je vychovaný jeho starými rodičmi a strýkom. Naučili ho rešpektovať tradície, ctiť čistú krv a po...