August 1994 – Londýn
Ráno boli noviny plné včerajšieho incidentu.
Acrux nad nimi len krčil nos a mal chuť ich spáliť.
Sedel sám v kuchyni a popíjal už druhú šálku kávy. Bol ako jediný hore. Raymond zaspal ani nie pred hodinou a jeho otec zaspal pár minút potom čo sa ubezpečil, že Acrux je v poriadku. Ostal s ním v posteli a držal ho za ruku až kým Acrux započul jeho pravidelný dych a on sa nepostavil z postele. Od vtedy chodil hore dole po byte. Dokonca prestrašil aj Lupina, ktorý sa okolo pol piatej vrátil domov.
Pred pár minútami im doniesla sova Denného Proroka a on bol ako na ihlách. Dokonca aj chytil tik do ľavého oka ako čítal článok od Rity Skeeterovej. Celú vinu hádzala na ministerstvo a kritizovala to ako boli majstrovstvá zariadené. Acrux s ňou z malej časti súhlasil, no väčšina toho mu nedávala zmysel. Vedel, že Skeeterovej sa nemá veriť ani slova, už len pretože, keď mal päť robili spoločnú fotku celej rodiny. Na fotke sedel na Regulových nohách pričom sa usmieval najviac ako mohol. Tá sa dostala do rúk Skeeterovej a na druhý deň bola celá jeho rodina vycapená na prednej strane novín s nadpisom Utajovaný syn Regula Blacka? Len matne si pamätal ako s tým jeho rodina naložila, no vedel, že Skeeterová o nich už nikdy nenapísala ani slova.
S povzdychom odhodil noviny na bok a z kanvice si nalial tretiu šálku kávy. Následne si do kávy nasypal extremnú dávku cukru a zamiešal. Nech ma kľudne aj porazí, mykol ramenom a s kávou sa presunul do obývačky. Po ceste si vybral z otcovej malej knihovničky náhodnú knihu a usadil sa do kresla pri okne. Šálku položil na bok, vystrel nohy a otvoril knihu. Prekvapene zaklepotal viečkami, keď z nej vyletel kúsok pergamenu. Zobral ho do ruky a text na ňom ho prekvapil ešte viac.
Pre moju milovanú Maiu – Lily
Nemusel ani nepremýšľať o tom o akú Lily sa jednalo. Otec mu hovoril o tom akí blízki si boli on a James Potter ,a o tom aké blízke si boli jeho mama a Lily Potterová. Založil pergamen naspäť do knihy a otvoril knihu kde bola založená.
Znova prekvapene zaklepotal viečkami a pozrel sa na fotku, ktorú jeho mama zrejme využívala ako záložku. Na fotke bola jeho mama spoločne s červenovlasou ženou ako sa objímali pod dekou pred vysokým krbom z červených tehál.
„To bolo u Potterových doma,"ozvalo sa za nim a on poľaku nadskočil. Stál za nim otec s ospalým výrazom na tvári a s vlasmi rozstrapatenými do všetkých svetových strán. Acrux prekvapene zaklepotal viečkami.
„Bolo to pár dni pred Jamesovou svadbou a Britániou sa vtedy prehnala tá najväčšia búrka v tom roku,"vysvetlil Sirius a pritiahol bližšie jedno z ďalších kresiel aby si mohol sadnúť po Acruxovom boku.
„Vyzerajú byť šťastné," poznamenal smerom k fotke a podoprel si hlavu o ruku.
„To boli,"povzdychol si jeho otec. „ Zbožňovali ťa obe."
Acrux iba zomkol pery do úzkej linky a povzdychol si.
„A ak boli niekto, kto ťa okrem mami a Lily zbožňoval viac, tak to bola Euphemia, Jamesová mama,"zaspomínal si Sirius. „Nechcela ťa ani pustiť z rúk, keď sme ťa doniesli domov z nemocnice."
„Musel to byť šok, čo?"zasmial sa Acrux. „Také vianočné prekvapenie si určite nečakal."
Jeho otec sa usmial a zašiel si prstami do vlasov.
„Maia mala termín až po novom roku," začal. „Ale prekvapil si nás už dvadsiateho tretieho decembra a pôrod trval trinásť hodín."
„Trinásť hodín?"vypúlil oči a jeho otec len prikývol. „Trinásť hodín,"zopakoval neveriacky. Sirius sa len zasmial a na chvíľu medzi nimi ostalo ticho. Obidvaja hľadeli na zamračené nebo za oknom a užívali spoločnosť toho druhého.
YOU ARE READING
Slytherin boy||SK
FanfictionBlack skrz na skrz, no predsa len iný. Acrux Black, syn Siria Blacka a Maii Malfoyovej. Potom, čo jeho otca neprávom zavreli do čarodejníckeho väzenia je vychovaný jeho starými rodičmi a strýkom. Naučili ho rešpektovať tradície, ctiť čistú krv a po...